Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2014-03-08 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Tjuckot (Inlägg 6904417)
7 dagars free trial annars, bara att säga upp efter ikväll =) Om jag förstod det rätt iaf, hehe.

Jag hade redan den tidigare varianten, så jag kan inte få mer trial. :(
Men jag hittade nog en ström till bt-sports.

toomas 2014-03-08 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6904406)
Någon som har en ström till early prelims förresten? Vet inte hur sugen jag är på att köpa fightpass, särskilt med tanke på den dåliga säkerheten de tydligen har.

Om du inte använt det innan så har de en 7-dagars trial du kan köra på. Så gör jag! :)

Edit: tjuckot hann före!

Tjuckot 2014-03-08 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6904420)
Jag hade redan den tidigare varianten, så jag kan inte få mer trial. :(
Men jag hittade nog en ström till bt-sports.

:/

Hoppas den är fin den med :)

När börjar prelims egentligen? Hittar bara att maincard börjar 21.00. Men det borde väl vara ganska nu snart?

favve 2014-03-08 18:49

Enligt tv.nu visas galan på tv4sport med start 21,00. Det borde betyda att man inte behöver något extrapaket för att se galan? Tv4 sport brukar visa galorna men då med en veckas mellanrum.

Är mer nervös inför denna match än när han mötte Jones. Förlora mot the champ behöver inte betyda så mycket, men förlora mot en person så långt ner på rankinglistan gör att det är en lång väg tillbaka för att få en titelmatch.

Doctor Snuggles 2014-03-08 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av favve (Inlägg 6904434)
Enligt tv.nu visas galan på tv4sport med start 21,00. Det borde betyda att man inte behöver något extrapaket för att se galan? Tv4 sport brukar visa galorna men då med en veckas mellanrum.

Är mer nervös inför denna match än när han mötte Jones. Förlora mot the champ behöver inte betyda så mycket, men förlora mot en person så långt ner på rankinglistan gör att det är en lång väg tillbaka för att få en titelmatch.

Nja, jag tror nog att om han förlorar så är han typ 2 fights från en ny titelchans. Listan på andra möjliga contenders i LHW är rätt kort.

Petoria 2014-03-08 18:58

Prelims börjar nu

eternallord 2014-03-08 19:00

Nu är det igång!

Doctor Snuggles 2014-03-08 19:02

Lol, announcern suger

Doctor Snuggles 2014-03-08 19:03

Nice

Tjuckot 2014-03-08 19:04

va fan, stoppade in potatisen i ugnen och nu missade jag allt :/

Doctor Snuggles 2014-03-08 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Tjuckot (Inlägg 6904453)
va fan, stoppade in potatisen i ugnen och nu missade jag allt :/

Det är vad som är bra med fight pass, bara att spola tillbaka.
Eller ännu bättre, pausa när man gör ngt annat. ;)

eternallord 2014-03-08 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av Tjuckot (Inlägg 6904453)
va fan, stoppade in potatisen i ugnen och nu missade jag allt :/

Kollar du på fight pass? Då kan du man väl gå tillbaka och se det från början :)

Tjuckot 2014-03-08 19:10

Se på fan, smidigt :)

Vill dock spontant spola framåt jämnt som man är van vid, hehe.

Doctor Snuggles 2014-03-08 19:12

Cheesecake assassin? :D

tp_88 2014-03-08 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6904401)
Det kanske inte hjälper så mycket, men det var mer av en notis om att han kanske inte var en komplett novis. Sedan är det inte omöjligt att han testat att brottas/grapplas mer än så, eftersom han tränar på ett gym fullt av armenska judokas och mma-fighters. Han har också uttryckt ett intresse av att ta en mma-fight, och har tydligen redan fått en fight i australien.

Stod att han slutade brottas vid 5års ålder på wikin också, så jo, jag skulle påstå att det hjälper honom absolut ingenting att han brottades som ung. Det är möjligt att han brottats senare, det vet nog varken du eller jag och det du sa var att han brottats som ung och refererade till wiki-källan. Så jag svarade på det.

Men whatever, det är fortfarande totalt ointressant. Båda tävlar (kind of) i boxning, Vic på intet sätt i brottning. Dessutom rörde min frågeställning uteslutande boxningsförmåga.

Att boxare som närmar sig 40år, förlorat sina bälten och är påväg att bli ointressanta inom boxning blir intresserade av att få MMA-matcher handlar nog snarare om annat än att de har en särskilt stor kärlek till MMA eller brottning.. ;)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)