Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

psirus 2008-09-03 09:43

UFC förhandlar ju med Fedor så omöjligt är det inte.

Se spekuleras det också i att Fedor vs randy kommer ske om Randy vinner mot Lesnar så jag tror säker Dana vill köra Fedor vs Lesnar om Brock skulle lyckas vinna.

detail 2008-09-03 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av psirus (Inlägg 3178958)
Jag vill av hela mitt hjärta att Randy ska dominera Lesnar men efter att ha läst ett citat av Brock:
"Who gives a shit about Fedor Emelianenko?" Lesnar started "I'm sick and tired of sitting on the phone listening about Fedor. Who f***ing gives a shit?".

Så vill en liten del av mig att Brock ska vinna och få möta Fedor så Fedor kan förgöra honom och avsluta förnedringen genom att dra av det klassiska Fedor leendet. :)

WAR MMA!

Storleks problem only, and that only...... Randy är ffs Light heavyweight vanligt vis-.-.-d.-d.-d.- så kommer mr.brocklester som måste deffa för 265 :S tjockis! :D:D men nej Randy vinner, han måste bara vinna som du säger :D

rAjj 2008-09-03 20:48

Måste hålla med de flesta att det är en kass match-up. Dels för att Brock inte gjort de antal matcher han borde gjort innan title-shot, men samtidigt också för att både Brock och Randy klappar lika hårt på olika sätt hos mig. Randy har varit med sen början och byggt upp sporten och än idag utvecklas han och dominerar/dominerade. Brock är väl vad jag skulle vilja kalla den nya generationen i Heavyweight-klassen. En j*vla massa användbar massa, stekjärn till labbar, grym bakgrund och nappar upp MMA-tekniken i god takt!

Ska bli kul men samtidigt sorgligt att höra vad Randy har och säga efter matchen.

-C- 2008-09-06 19:29

Inatt smäller det pojkar! :D
Mainevent: Liddell vs. Evans

Jag hoppas innerligen att Liddell smörjer upp Evans ordentligt så han sitter som en kassler mot gallernätet!

Sen är Franklin vs. Hamill oxå en riktigt bra match. Bästa polare är dom och har tränat mycket tillsammans. Snackar mycket om det i countdown. Kommer bli en bra match tror jag :)

UFC88, kl.04 inatt på TV4sport :)

Kwon 2008-09-06 19:41

Skall bli intressant!

Tonto 2008-09-06 19:42

Blir att vakna imorn och tanka den, att lida igenom 2timmar av Paolo robertos röst är inget jag någonsin kommer orka.

Kwon 2008-09-06 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 3185941)
Blir att vakna imorn och tanka den, att lida igenom 2timmar av Paolo robertos röst är inget jag någonsin kommer orka.

Hehe

-C- 2008-09-06 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 3185941)
Blir att vakna imorn och tanka den, att lida igenom 2timmar av Paolo robertos röst är inget jag någonsin kommer orka.

Haha jodå! Då vaknar man iallafall ;) Klockan är ställd på 03.55, inte vika sig nu! :banned

Tonto 2008-09-06 20:01

jag tycker joe rogan målar en så mycket bättre bild, fan blinda skulle kunna lyssna på honom och förstå vad som händer medans paolo mest skriker till så fort något händer.

jaadå 2008-09-06 20:58

Ahh kommer bli en najs gala, trots att Parisyan blev utdragen.
Lidell vinner självklart och skickar "sugar" tillbaka till verkligheten.

UFC 89 kör ju våra båda svenska UFC fighters i london. Någon som vet några krogar som brukar sända i Stockholm?

Otto P 2008-09-06 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 3185974)
jag tycker joe rogan målar en så mycket bättre bild, fan blinda skulle kunna lyssna på honom och förstå vad som händer medans paolo mest skriker till så fort något händer.

Haha håller med dig till 100%

Hank 2008-09-06 23:06

Vad fan spelar de för roll om man är blind eller inte när man lyssnar på någon...

Jag tycker Paolo är en skön jävel som gör ett utmärkt jobb.

palme 2008-09-06 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 3185974)
jag tycker joe rogan målar en så mycket bättre bild, fan blinda skulle kunna lyssna på honom och förstå vad som händer medans paolo mest skriker till så fort något händer.

Bra beskrivning på joe.

Paolo påminner om Goldberg... Ian däremot ger ett bra intryck.


Vet inte riktigt hur jag gör inatt...får se.

palme 2008-09-06 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 3186204)
Vad fan spelar de för roll om man är blind eller inte när man lyssnar på någon...

Jag tycker Paolo är en skön jävel som gör ett utmärkt jobb.

Ja Paolo är bra när han kommenterar boxning, då kan han bidra med mer än bara VILKEN SCUDMISSIL!

KlopFer 2008-09-06 23:21

När går reprisen på kvällsen match, ifall man somnar :)

Edit: såg nu :) 07/09


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)