![]() |
|
Citat:
|
Den här strikeforce galan var den mest underhållande jag sett på mkt länge. Melendez var ju outstanding i sin match. Gillar att han inte går efter den uppenbara giljotinen utan avslutar med slag istället. Fler borde göra så när motståndaren går efter ett billigt dyk på double-leg.
|
Citat:
Hrmmmm.... Jag menar, vad gjorde igentligen Diaz som skakade om honom, såg inte ut som något slag !! JA tills det blev en snutt gnp förståss :D Pd |
Citat:
|
Senaste Strikeforce var ju riktigt bra, bra fighter, bra avslut, bra mustasch.
|
Jag tycker att Diaz-Daley stoppades lite väl tidigt..
Bara jag som tycker att domslutet i Mousasi-Jardine var ruuuuggigt pinsamt?! Hur fan kan de ge en av ronderna till Jardine?!!?! Sjukt besviken. |
När man kollar statistiken skulle man definitivt gett alla ronder till Mousasi, men när jag såg fighten första gången var ju lite osäker på första ronden faktiskt. Mousasi och hans skräpiga jävla TDD.
Det spelar inte så mycket roll egentligen, även fast Mousasi skulle ha fått vinsten så var det inget "titel contender"-framträdande. Det sjukaste är dock att en av domarna som gav fighten 28-28 gav Jardine den ANDRA ronden?! HUR I HELVETE?! Denna individ borde få licensen borttagen, för all framtid. |
Jag blev spoilad innan jag såg denna galan. Visste att det skulle bli Draw. Så jag satt bara och väntade på att Jardine skulle vinna tredje ronden för att få till en draw men så blev det inte. Skeptisk till det domslutet. Även om Jardine kämpade väl så gjorde han ingen verklig skada.
|
Hur många sopiga domslut krävs det för att förbättra kriterierna/domarna egentligen? Som det ser ut nu så kan man i princip ligga på en 10-8 rond, få en nedtagning mot sig, och förlora ronden 9-10. Börjar bli riktigt tjatigt det här.
|
Citat:
|
Citat:
Tycker Dana borde sätta lite mer press på athletic commisionsen också, om dom kan lobbya och göra MMA lagligt i New York borde dom kunna göra nått åt dom med tycker man. |
Citat:
|
|
King Reem *flex*
Citat:
|
“His main plan for the future is to challenge for the UFC belt.”
Kommer bli sjukt. :hbang::hbang: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:34. |
|