![]() |
|
Inte oväntat att Jones skulle dominera så pass (som jag skrev ett par sidor bak). Dock var det lite oväntat att han kunde leka så pass mycket med Shogun.
Den här var snygg https://lh6.googleusercontent.com/-G...c/s1600/11.gif |
The Bone Zone is coming to Leno. Ska vara med på tonight show på torsdag. Första mma-fightern som har varit det (Chuck har varit med på Letterman, och någon annan på gamla Conan). Bones kommer nog att vara bra för mma. Bekämpar brott på sin fritid, gudsfruktig (går hem i usa), charmig (för alla andra förutom grälsjuka pride-fans :D), otroligt begåvad och vältalig. Kommer göra sporten mer rumsren tror jag. En mma-Jordan helt enkelt.
|
Jon Jones om Rashad fighten :)
@Jonnybones: what do you think will be most dangerous about rashad? @psvolcom88: Him trying to hold me down round after round RT |
Rashad kokar över snart. :D
Anderson om JJ: "about the struggle of the Shogun, I was very sad to see Brazil lose the belt, but i have to admit that the tb Jones made a fine fight " |
Brendan Schaub måste ju vara full. Han sa precis i en intervju med "The Fight Fix": Schaub on where he belongs in the HW ranking: "I think this puts me somewhere in the top 6 of the division."
Jag kan inte föreställa mig honom som top-10 ens. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
jag håller dock på nelson, vore kul att se honom tokknocka schaub igen. |
Citat:
|
Haha. svaret är alltså att Jones vad är smalare än Jones underarm?
Ska man vinna mot honom kanske legkicks kan vara nått att satsa på? :) |
Injured Rampage sure was no Jones
|
Citat:
|
Citat:
Rashad lär inte ha mycket till chans han heller. Den chans han har är nog att komma nära inpå och få ner Bones på marken sen ligga där i 5 ronder. Låter inte helt enkelt det heller, särskilt när man såg hur Bader (som sägs vara en duktig brottare) såg ut som en amatör mot Bones när dom var på marken... |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:52. |
|