Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

GLC 2011-03-21 22:01

Inte oväntat att Jones skulle dominera så pass (som jag skrev ett par sidor bak). Dock var det lite oväntat att han kunde leka så pass mycket med Shogun.
Den här var snygg
https://lh6.googleusercontent.com/-G...c/s1600/11.gif

Doctor Snuggles 2011-03-21 22:15

The Bone Zone is coming to Leno. Ska vara med på tonight show på torsdag. Första mma-fightern som har varit det (Chuck har varit med på Letterman, och någon annan på gamla Conan). Bones kommer nog att vara bra för mma. Bekämpar brott på sin fritid, gudsfruktig (går hem i usa), charmig (för alla andra förutom grälsjuka pride-fans :D), otroligt begåvad och vältalig. Kommer göra sporten mer rumsren tror jag. En mma-Jordan helt enkelt.

Petoria 2011-03-21 22:58

Jon Jones om Rashad fighten :)


@Jonnybones: what do you think will be most dangerous about rashad?

@psvolcom88: Him trying to hold me down round after round RT

Doctor Snuggles 2011-03-21 23:38

Rashad kokar över snart. :D

Anderson om JJ:
"about the struggle of the Shogun, I was very sad to see Brazil lose the belt, but i have to admit that the tb Jones made ​​a fine fight "

eternallord 2011-03-22 02:03

Brendan Schaub måste ju vara full. Han sa precis i en intervju med "The Fight Fix": Schaub on where he belongs in the HW ranking: "I think this puts me somewhere in the top 6 of the division."

Jag kan inte föreställa mig honom som top-10 ens.

JusupWillkosz 2011-03-22 02:05

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4941766)
Brendan Schaub måste ju vara full. Han sa precis i en intervju med "The Fight Fix": Schaub on where he belongs in the HW ranking: "I think this puts me somewhere in the top 6 of the division."

Jag kan inte föreställa mig honom som top-10 ens.

Helt klart topp 10 UFC och nära topp 10 totalt.

eiri 2011-03-22 02:09

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4941766)
Brendan Schaub måste ju vara full. Han sa precis i en intervju med "The Fight Fix": Schaub on where he belongs in the HW ranking: "I think this puts me somewhere in the top 6 of the division."

Jag kan inte föreställa mig honom som top-10 ens.

+1 han suger, kan ju bara striking typ..

eternallord 2011-03-22 02:13

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4941767)
Helt klart topp 10 UFC och nära topp 10 totalt.

Baserat på vadå? Vinsterna över Gormley och Tuchscherer saknar i min mening totalt relevans och både Gonzaga och Crocop var löjligt långt förbi sina primes när han mötte dem. Att han hade så mycket problem med Crocop som han hade är för mig i sig förvånande. Personligen hade jag satt Velasquez, Lesnar, Dos Santos, Werdum, Carwin, Big Foot, Overeem, Mir, Fedor, Barnett, Kharitonov mfl som favoriter mot honom.

JusupWillkosz 2011-03-22 02:22

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4941772)
Baserat på vadå? Vinsterna över Gormley och Tuchscherer saknar i min mening totalt relevans och både Gonzaga och Crocop var löjligt långt förbi sina primes när han mötte dem. Att han hade så mycket problem med Crocop som han hade är för mig i sig förvånande. Personligen hade jag satt Velasquez, Lesnar, Dos Santos, Werdum, Carwin, Big Foot, Overeem, Mir, Fedor, Barnett, Kharitonov mfl som favoriter mot honom.

Jusup tycker Brendan är en atlet som jobbar på och utvecklas, samt blir bättre och bättre. Tyckte inte han hade några större problem, dock blir matcherna som de blir då Crocop är ytterst defensiv hela tiden och inte vågar ta risker. Schaub fick ju faktiskt ner Crocop ett antal gånger, något som varken Mir eller Dos Santos gjorde. Så visst börjar Bredan bli mer och mer allround.

panzerpig 2011-03-22 02:46

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4941766)
Brendan Schaub måste ju vara full. Han sa precis i en intervju med "The Fight Fix": Schaub on where he belongs in the HW ranking: "I think this puts me somewhere in the top 6 of the division."

Jag kan inte föreställa mig honom som top-10 ens.

+1 totalt oimponerad av honom. snackas om att han ska möta vinnaren mellan mir och nelson. kan bli första gången jag kommer hejja på mir.
jag håller dock på nelson, vore kul att se honom tokknocka schaub igen.

Kwon 2011-03-22 08:42

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4940808)
Är Jones vad smalare än Shoguns underarm? :D

http://video.ufc.tv//128/photos/128_...ogun_Jones.jpg

panzerpig 2011-03-22 09:43

Haha. svaret är alltså att Jones vad är smalare än Jones underarm?
Ska man vinna mot honom kanske legkicks kan vara nått att satsa på? :)

Kwon 2011-03-22 10:52

Injured Rampage sure was no Jones

Doctor Snuggles 2011-03-22 13:20

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4941974)
Haha. svaret är alltså att Jones vad är smalare än Jones underarm?
Ska man vinna mot honom kanske legkicks kan vara nått att satsa på? :)

Bensparkar mot en anderson silva-lik brottare med gorillalånga armar är en fantastisk strategi, ja. Titta bara hur bra det gick när Shonogun testade en.

panzerpig 2011-03-22 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4942531)
Bensparkar mot en anderson silva-lik brottare med gorillalånga armar är en fantastisk strategi, ja. Titta bara hur bra det gick när Shonogun testade en.

Haha, jo. Jag läste innan att många hoppades att Shogun skulle "sparka benen" av Bones. Det är nog inte det lättaste att komma åt dom utan att få sparkar, armbågar och nävar i ansiktet på vägen dit.

Rashad lär inte ha mycket till chans han heller. Den chans han har är nog att komma nära inpå och få ner Bones på marken sen ligga där i 5 ronder.
Låter inte helt enkelt det heller, särskilt när man såg hur Bader (som sägs vara en duktig brottare) såg ut som en amatör mot Bones när dom var på marken...


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)