Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Bailah 2010-05-30 05:49

BAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!
så jag trodde det skulle gå, mm ville fan inte det. HELVETE NU SKA
JAG SOVA ARG!

Tigerkotten 2010-05-30 05:52

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz fan. Rashad tråkiga jäkel, tryckte upp mot gallret 24/7.

Hank 2010-05-30 05:55

Ganska väntat. Bra match av sockerRashad.

Doctor Snuggles 2010-05-30 05:59

Känns som det är dags att ngn klurar ut ett sätt att hantera GSP/Couture-stilen. Den är fan inte rolig att kolla på.
Den om något förtjänar youtubekommentarepitetet: gay.

Rampage besegrade sig själv, för övrigt.
1 För mycket cuttande / För dålig kondis
2 Inte tillräckligt bra camp
3 För taggad

Kwon 2010-05-30 05:59

Haha oj, det gick verkligen inte som jag hoppades på i afton! :D

Kan säga att jag hoppade upp i soffan och trodde det var slut där i Rond 3 vid Rampage Rush

Vilket anticlimax

http://i49.tinypic.com/24mia37.jpg

CpÅke 2010-05-30 08:56

asså fyfan vad besviken jag e på rampage! han va inte alls nå bra stående, och rashad han var bättre än vad jag trodde.MEN fyfan va less jag blir på detta ständiga safe game att trycka upp dom mot buren o brottas

men rampage gjorde inte direkt bra insats,var fan va hans overhand?!

så jävla fegt av rashad han att vinna på dommarbeslut

känns verkligen som att jag tappar lusten av ufc när jag ser sånna här matcher

cero 2010-05-30 11:56

Två frågor angående 114.

Varför avslutade inte Rampage matchen när han hade chansen? Bättre läge kan man ju fan inte få, och när Rashad va uppe på benen fick han minuter på sig att återhämta sig innan Rampage var på igen. Så jävla besviken.

Varför tog Dan Miller det inte till marken? Ganska uppenbart att han blev dominerad stående även om han fick ett par bra träffar.

tano 2010-05-30 12:04

Galet irriterande. Rampage förtjänar inte att få en knockout om han inte går på mer när han har så tydlig chans. Var han så slut i gasen att han inte ens kunde försöka avsluta det?

Blev så irriterad att jag högt uttyckte mig MEN ATTACKERA DÅ!!!. Flickvännen blev lite frågande.

Håller helt med Snuggles. Är så sjukt tråkigt att se på, det enda man som åskådare vill är ju att något ska hända när dem står och kramas. Det verkar ju också bara bli mer och mer av denna typen matcher.

cero 2010-05-30 12:09

Citat:

Ursprungligen postat av tano (Inlägg 4396318)
Håller helt med Snuggles. Är så sjukt tråkigt att se på, det enda man som åskådare vill är ju att något ska hända när dem står och kramas. Det verkar ju också bara bli mer och mer av denna typen matcher.

Det man måste komma ihåg är att det inte är någons uppgift att underhålla åskådarna på något vis. Rashad ville vinna matchen, och det gjorde han.

David R 2010-05-30 12:15

Gott jobbat Rashad! Quittin' Jackson påbörjar sin väg mot botten :D

David R 2010-05-30 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4396325)
Det man måste komma ihåg är att det inte är någons uppgift att underhålla åskådarna på något vis. Rashad ville vinna matchen, och det gjorde han.

+1

Vill man ha garanterad underhållning finns WWE.

Buken 2010-05-30 12:21

Tänkte lite angående Rashad/Jacksson. Varför ska dom spela apa som dom värsta jävla 5åringarna utanför mattan?

tano 2010-05-30 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4396325)
Det man måste komma ihåg är att det inte är någons uppgift att underhålla åskådarna på något vis. Rashad ville vinna matchen, och det gjorde han.

Det har ingenting med min kommentar att göra. Det är förbannat tråkigt punkt slut. Som sagt, tills tor del är det väl burarnas fel. Samma strategi går väl knappast att använda i ring eller?

Förövrigt så nog visst handlar all sport om underhållning. Det vet du nog om du tänker efter. Det är en annan sak att kombatanterna ska tänka på att vinna. Det är väl förutsättningarna som får ändras.

cero 2010-05-30 12:44

Fan va surt för Todd Duffee asså, måste känns förjävligt..

cero 2010-05-30 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av tano (Inlägg 4396357)
Det har ingenting med min kommentar att göra. Det är förbannat tråkigt punkt slut. Som sagt, tills tor del är det väl burarnas fel. Samma strategi går väl knappast att använda i ring eller?

Förövrigt så nog visst handlar all sport om underhållning. Det vet du nog om du tänker efter. Det är en annan sak att kombatanterna ska tänka på att vinna. Det är väl förutsättningarna som får ändras.

Helt rätt, var bara en anmärkning.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)