Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

detail 2008-09-10 08:38

Citat:

Ursprungligen postat av jaadå (Inlägg 3192926)
Ja, eller Rothwell :D


Chuck lidell börjar spekulera kring att dra sig tillbaka;

http://sherdog.com/news/articles/lid...ent-talk-14324


Kanske lika bra.


Vore väldigt trist om han nu gjorde det då han är väldigt intressant att se på, just pga slagstyrkan och hans o-orthodoxa stil. Hoppas Liddell kommer tillbaka efter denna förlust better than ever, sen hoppas jag även på att shogun och wandy får till det igen :D

jaadå 2008-09-10 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av detail (Inlägg 3193208)
Vore väldigt trist om han nu gjorde det då han är väldigt intressant att se på, just pga slagstyrkan och hans o-orthodoxa stil. Hoppas Liddell kommer tillbaka efter denna förlust better than ever, sen hoppas jag även på att shogun och wandy får till det igen :D

Mmm. Ryktas ju om Shogun vs Rampage i ufc... *drool*

detail 2008-09-10 09:03

Citat:

Ursprungligen postat av jaadå (Inlägg 3193226)
Mmm. Ryktas ju om Shogun vs Rampage i ufc... *drool*

Hoppas det blir av :D och såklart att shogun dominerar annars vore det väldigt trist :Virro

psirus 2008-09-10 10:16

Det ryktas om Wandy vs Rampage 3 också

TheSpider 2008-09-10 12:41

Någon mer än jag som verkligen vill se Anderson Silva i Light Heavyweight väldigt snart? Alltså, han vinner bara inte utan DOMINIRAR just nu och jag kan inte se en enda fighter som skulle kunna ta ifrån honom titeln i mellanvikt idag. Han har inte förlorat en enda match sedan 2006 (ogiltig spark mot Yushin Okami i january 2006 och blev därmed diskad), annars har han vunnit allt och ingen av hans matcher har gått längre än 2 ronder.

Större namn, större fighter i lätt tungvikt och jag tror verkligen han behöver tuffare motstånd. Är helt övertygad om att det inte skulle dröja länge tills han tog titeln i lätt tungvikt också. Forrest Griffin var ju lite kaxig i intervjun där det nämdes att silva kanske går upp en viktklass. Han skulle ju bli totalt slaktad.

Det finns ingen som Anderson Silva idag, han är en annan typ av fighter helt enkelt. Vill se mycket mer av honom!

Kwon 2008-09-10 13:36

Chuck "Iceman" Liddell calling out TheSpider

http://www.fightline.com/news/2008/9...l_343995.shtml

jaadå 2008-09-10 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av TheSpider (Inlägg 3193538)
Någon mer än jag som verkligen vill se Anderson Silva i Light Heavyweight väldigt snart? Alltså, han vinner bara inte utan DOMINIRAR just nu och jag kan inte se en enda fighter som skulle kunna ta ifrån honom titeln i mellanvikt idag. Han har inte förlorat en enda match sedan 2006 (ogiltig spark mot Yushin Okami i january 2006 och blev därmed diskad), annars har han vunnit allt och ingen av hans matcher har gått längre än 2 ronder.

Större namn, större fighter i lätt tungvikt och jag tror verkligen han behöver tuffare motstånd. Är helt övertygad om att det inte skulle dröja länge tills han tog titeln i lätt tungvikt också. Forrest Griffin var ju lite kaxig i intervjun där det nämdes att silva kanske går upp en viktklass. Han skulle ju bli totalt slaktad.

Det finns ingen som Anderson Silva idag, han är en annan typ av fighter helt enkelt. Vill se mycket mer av honom!



Han har ju kört i Lhw. Men det är sant, han har inga värdiga motståndare i mwdivisionen nu. Surt för Franklin ifall Anderson tänker satsa på lhw titeln också nu när han bytt viktklass han med :D

dared 2008-09-10 14:17

Vad porrigt att få se A. Silva totalt trampa ner Chuck.

Hank 2008-09-10 14:18

Jo de hade varit kul att se Chuck med den guarden mot spindelns höga knä. Smacka bonk!

detail 2008-09-10 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av jaadå (Inlägg 3193723)
Han har ju kört i Lhw. Men det är sant, han har inga värdiga motståndare i mwdivisionen nu. Surt för Franklin ifall Anderson tänker satsa på lhw titeln också nu när han bytt viktklass han med :D

Enligt mig är Henderson en väldigt värdig motståndare, och tror mycket väl att han iaf skulle kunna gå 5rundor mot han.

dared 2008-09-10 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av detail (Inlägg 3193775)
Enligt mig är Henderson en väldigt värdig motståndare, och tror mycket väl att han iaf skulle kunna gå 5rundor mot han.

Håller med.

jaadå 2008-09-10 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av detail (Inlägg 3193775)
Enligt mig är Henderson en väldigt värdig motståndare, och tror mycket väl att han iaf skulle kunna gå 5rundor mot han.

När de möttes i Januari så vann Anderson lätt. Och Hendersons senaste match mot Palhares imponerade inte mycket. Visst är han en bra fighter, men inte Andersons liga.

Kwon 2008-09-10 16:18

Henderson is ALWAYS a threat, no matter who he fights.

Never count out Hendo.

Anderson knows that fighting Hendo was taking a bigger risk than let's say Franklin.

psirus 2008-09-10 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av jaadå (Inlägg 3193915)
När de möttes i Januari så vann Anderson lätt. Och Hendersons senaste match mot Palhares imponerade inte mycket. Visst är han en bra fighter, men inte Andersons liga.

Hendo vann väl första ronden iaf.

detail 2008-09-10 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av jaadå (Inlägg 3193915)
När de möttes i Januari så vann Anderson lätt. Och Hendersons senaste match mot Palhares imponerade inte mycket. Visst är han en bra fighter, men inte Andersons liga.

Jag tyckte hans senaste prestation var imponerande, kanske inte chockerande men ändå imponerande, han följde sin gameplan väldigt bra och han vann ju rätt så stort ändå. Palhares är helt klart top contender så, skulle väldigt gärna vela se palhares mot silva då jag tror att om palhares får ner silva mycket väl skulle kunna subba han, och efter matchen mot hendo vet vi alla vad hans haka går för :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)