Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

davve 2010-04-02 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4276701)
Pudde är lite galnare än vad jag trodde. Tydligen så SKA han fightas mot Tim Sylvia också. Det är alltså 2 veckor mellan den matchen, och KSW matchen mot japanananen. Han säger dessutom att han kommer krossa båda, även om han inser att det är en risk. Fast han gillar risker.
När Mr Crazy Legkicks of DOOM talar, så tystnar fantomen. Eller var det Chuck Norris?

Nice, mer pudde är aldrig fel. Hoppas bara det går bra nu också.:)

cero 2010-04-02 22:29

Letar efter en kille som tydligen skulle vara bäst i jiu-jutsu bland alla MMA utövare, någon som vet vem det kan vara?

Hemma Gymmaren 2010-04-02 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4276793)
Letar efter en kille som tydligen skulle vara bäst i jiu-jutsu bland alla MMA utövare, någon som vet vem det kan vara?

Demian Maia?

cero 2010-04-02 22:57

Det var Ronaldo Jacare jag tänkte på kom jag på nu, men Demian kanske är bättre?

Doctor Snuggles 2010-04-02 23:09

Nya TUF började riktigt bra. De borde börja alla TUFs så, wham bam thankyou slam. Skaplig talang verkar det vara i år också.

Verbatim 2010-04-03 00:12

Har varit skeptisk för om jag skulle ge senaste Tuf ett försök, är den verkligen något att ha?

Den kan väll knappast vara lika torftig som förra säsongen iof.

Doctor Snuggles 2010-04-03 00:17

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4276977)
Har varit skeptisk för om jag skulle ge senaste Tuf ett försök, är den verkligen något att ha?

Den kan väll knappast vara lika torftig som förra säsongen iof.

Om vi säger så här, det är i princip bara verkstad hela avsnittet. Alla 20+ fightas om en plats i huset.

cero 2010-04-03 00:49

TUF med Rampage och Rashad var ju grym!

Erik__ 2010-04-03 09:37

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4277017)
TUF med Rampage och Rashad var ju grym!

Säsongen var ju värdelös, stora monster som inte orkade röra sig 2 ronder =(

CpÅke 2010-04-03 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4276533)
Tackar! Detta får man fan inte missa.


Dana säger att man inte kan säga att Fedor är bäst i världen p4p just nu eftersom att han inte har mött dom bästa, vad är det som är konstigt med det?


p4p är ju rent bs, ja menar många av kvaliteerna som du har beror ju på vikten.elller tror du bj penn hade haft lika snabb boxing om han vägde 100 kg?

oOOJ ska vi kolla vilka brock har slagits mot? han som e bästa tungviktaren. brock har 1000gånger mer att bevisa än fedor. Även om fedor förlorar nu så är han fortfarande den bästa i mina ögon

carloskar 2010-04-03 10:09

När går pudde sina matcher?

cero 2010-04-03 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4277261)
p4p är ju rent bs, ja menar många av kvaliteerna som du har beror ju på vikten.elller tror du bj penn hade haft lika snabb boxing om han vägde 100 kg?

Nej, men man kan ju fortfarande bedömma hur bra en fighter är i förhållande till dess vikt. Anderson Silva är ju en klar etta enligt mig. Många har ju placerat Fedor på första platsen, men för det har han en del att bevisa. Skulle Fedor hoppa in i UFC och krossat alla där skulle jag fått tänka om angående p4p första platsen. Och visst, Brock har bara haft ett par matcher, men har du sett dom matcherna? Han krossade ju allt motstånd, och enkelt var det. Fedor är en av mina favoriter, men fortfarande, to be the best you got to beat the best. (det har han iofs gjort men inte just NU)

Tonto 2010-04-03 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4277261)
p4p är ju rent bs, ja menar många av kvaliteerna som du har beror ju på vikten.elller tror du bj penn hade haft lika snabb boxing om han vägde 100 kg?

oOOJ ska vi kolla vilka brock har slagits mot? han som e bästa tungviktaren. brock har 1000gånger mer att bevisa än fedor. Även om fedor förlorar nu så är han fortfarande den bästa i mina ögon

obvious troll is obvious. Varför tar du ens upp brock? han är inte med i diskussionen.


AS skills delat i hans vikt är bättre än FE skills delat i hans vikt= AS best p4p fighter in the world. kthxbye.

cero 2010-04-03 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__ (Inlägg 4277221)
Säsongen var ju värdelös, stora monster som inte orkade röra sig 2 ronder =(

Visst men du måste ju hålla med om att det var roligt att kolla på (förutom matcherna som kunde varit bättre). Rampage är för skön!

sz0 2010-04-03 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4276851)
Det var Ronaldo Jacare jag tänkte på kom jag på nu, men Demian kanske är bättre?

Vad jag vet har båda vinster mot varandra i bjj/sw men båda är så pass bra grapplers att någon rangordning dem emellan är onödig/omöjlig.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)