Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Bailah 2018-07-09 10:16

Lewis skapade lite dock. Svårt mot en som bara backar och kontrar med absolut inget. Francis chokade helt enkelt.

delta_mats 2018-07-09 13:14

Men Lesnar är ju iskall! Han har gått 1 match senaste 7 åren. Visserligen har jag inget emot freakmatcher, jag finner det ganska underhållande. Men Cormier som faktiskt är duktig på riktigt borde inte bli indragen i sånt, ännu. Nåväl, Cormier är bättre än Lesnar på alla områden så grattis till Cormier på förhand.

Agitator 2018-07-09 18:01

Lesnar kommer troligen käka upp DC. Tyvär.

Tror inte han vill ha en gameplan som bygger på 5 ronder. Utan det är explodera på något tillfälle han kan kapitalisera på inom första 2 ronderna.

Spiffy 2018-07-09 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7951765)
Lesnar kommer troligen käka upp DC. Tyvär.

Varför tror du det?
Lesnar har fått stryk mot bra mycket sämre motstånd än DC.

Krampus 2018-07-09 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Spiffy (Inlägg 7951824)
Varför tror du det?
Lesnar har fått stryk mot bra mycket sämre motstånd än DC.

Om där någon gång fanns något i Lessnar så är det över.

Konvex 2018-07-09 22:00

Modigt av UFC att satsa så mycket promotion etc på en Lesnar fight nu i USADA-eran...
Som gammal K-1 fan vad det sorligt att se Saki bli brutalknockad också. :E

Agitator 2018-07-10 00:19

Citat:

Ursprungligen postat av Spiffy (Inlägg 7951824)
Varför tror du det?
Lesnar har fått stryk mot bra mycket sämre motstånd än DC.

Beror på vilken Lesnar som dyker upp i den oktagonen. Ska han fightas i 5 ronder och spendera första 3 ronderna med att spela schack med DC så förlorar han.

Kör han Gorilla mode på något tillfälle han kan kapitalisera på inom första 2 ronderna så kan det mycket väl vara snabbt över för DC.

Brock Lesnar är bra mycket större än DC. Risken finns dock att hela hans träningsupplägg är att gå fem ronder och tränar för det osv. Vill hellre se all out i första två ronderna.

https://i.imgur.com/dy7bmnW.png

Kabuto 2018-07-10 05:48

Vette fan om Brock ens vinner med s.k gorilla mode. Han är inte bra med händerna,flinchar hur mycket som helst av allt som går mot ansiktet. Att vara slagrädd är ingen höjdare i kampsport :P

Tror DC kan hålla ut i en bumrush från brock, han har mött jävligt mycket farligare knockoutartister.

Håller med Mats, Brock är kall.

Swedishviking 2018-07-10 13:21

Tycker ni inte att UCF är rätt döende? saknar känslan from the good old days! då satt man som klistrad vid filmerna man köpte! nu är det mest vem som är bäst på grappling och bullshit och pajkastning!

Tank abbott tiden var rolig och alla jävla as som gick upp och slogs... nu ser man knappt på nån match! så jävla urboring är det.... Och Brock kommer inte ha en chans imot DC då han är som föregående talar just slagrädd! det är ju inte direkt en bra egenskap i fighting!

Agitator 2018-07-10 21:30

Han var väl bara slagrädd i sin sista match har jag för mig. Han var dessutom nyopererad och möter uberreeem jacked.

Har ju gått några år nu och har säkert haft mer tid på sig att reflektera och ändra i sin träningsrutin. Största faran jag ser är att han tränar för att fightas fem ronder och anpassa sig efter hur DC fightas.

Sånt är fel. Man ska göra sin grej. Brocks är explosivitet och stor massa att attackera med.

Lite som när McGregor valde att boxas i tolv ronder istället för att se det som 5 ronds explosivitet jaga knock.

Hoppas vi får se en brock som första matcherna innan han blev "slagrädd".

Tricklew 2018-07-10 22:07

Diskuterar folk verkligen på allvar Brock Lesnar? Den hypen dog för många årsedan vid detta laget, just nu är han en medelålders som har problem med USADA, han kommer knappast kunna komma runt testningen denna gången.

Agitator 2018-07-10 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 7952126)
Diskuterar folk verkligen på allvar Brock Lesnar? Den hypen dog för många årsedan vid detta laget, just nu är han en medelålders som har problem med USADA, han kommer knappast kunna komma runt testningen denna gången.

UFC och WWF begs to differ.

Agitator 2018-07-10 23:46

Citat:

Reem kneed him right in his diverticulitis.
Citat:

It was Prime Horse Meat Ubereem, no one beats that fucker.
Citat:

He got kicked in his surgically repaired stomach.........
Citat:

Overeem's steroids were obviously better than Brock's.
Citat:

Brock had his intestines removed and Reem was 95% steroid.
Citat:

Brock can most definitely beat overreem now ,id bet on him now
Nu när jag ser fighten igen så minns jag den inte alls så här.


Agitator 2018-07-11 00:13


svenbanan 2018-07-11 01:28

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7952142)

Hur jävla bra som helst! :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)