Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Kwon 2012-01-17 18:44

Bwahahahaha Queen Mo

eternallord 2012-01-17 18:46

Äh fan va tråkigt, jag gillar King Mo, synd.

Kwon 2012-01-17 18:50

Ronda och hennes twitter-krig mot Cyborg

http://www.cr3static.com/data/gif/da...ulletproof.gif

Kwon 2012-01-17 20:27

Kul gammalt klipp , Aleksander måttligt glad runt 0:25


Fedor Mirko backstage

Petoria 2012-01-17 23:11

Munoz skadad, Chael mot Bisping som contender match istället!

Hoppas dem slänger in Maia mot Palhares nu :D

DarcyGrahn 2012-01-17 23:35

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 5542541)
Munoz skadad, Chael mot Bisping som contender match istället!

Hoppas dem slänger in Maia mot Palhares nu :D

Så underbart! :D

eternallord 2012-01-17 23:52

Haha, fyfan vad underhållande det kommer bli att se Bisping förstöras.

Kwon 2012-01-18 00:13

JAAAAA! Lyckan är gjord!
SKALL BLI SÅ UNDERBART ATT SE SONNEN VS BISPING

WAR SONNEN!

dared 2012-01-18 00:14

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 5542541)
Munoz skadad, Chael mot Bisping som contender match istället!

Hoppas dem slänger in Maia mot Palhares nu :D

Fyfan, det vore riktigt underhållande match-ups imo. (Så länge inte Maia vs Palhares blir en tävling om vem som inte har den sämsta stand-up:en, tror alla vill se grappling här *drool*)

Sonnen vs Bisping kan bli riktigt grymt, speciellt när man ser till vilken potential trash-talket innan fighten har.

yooii 2012-01-18 00:40

Om Bisping går så bananas över Riveras trashtalk, hur illa kommer det inte bli när han ställs inför mästarn inom trollning? Hur många spottloskor kommer det att gå åt?

En sak är i alla fall säker, det är en Countdown som jag vill se..

Dav0d 2012-01-18 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av yooii (Inlägg 5542691)
Om Bisping går så bananas över Riveras trashtalk, hur illa kommer det inte bli när han ställs inför mästarn inom trollning? Hur många spottloskor kommer det att gå åt?

En sak är i alla fall säker, det är en Countdown som jag vill se..

Hade inte ens tänkt på countdownen :D underbart ^^

Bailah 2012-01-18 00:56

Bispin kommer bli våldtagen, sen kommer Sonnen säga hur bra han är osv, få en chans till mot Silva och sen mördas han av Silva. Win Win för mig :]

Grazzafukkinrazzi 2012-01-18 01:10

Citat:

Ursprungligen postat av dared (Inlägg 5542656)
Fyfan, det vore riktigt underhållande match-ups imo. (Så länge inte Maia vs Palhares blir en tävling om vem som inte har den sämsta stand-up:en, tror alla vill se grappling här *drool*)

Maia's boxning har ju dock blivit sjukt mycket bättre och Palhares stand-up är långt ifrån dålig

spoon 2012-01-18 01:12

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 5542710)
Bispin kommer bli våldtagen, sen kommer Sonnen säga hur bra han är osv, få en chans till mot Silva och sen mördas han av Silva. Win Win för mig :]

Jag vill gärna se en rematch mellan Silva och Sonnen men på nåt sätt hade det varit underhållande om Sonnen fick stryk och hamnade ännu längre bort från titeln. Men jag vill ju också se Bisping få stryk. Blir nog bra hursomhelst.

dared 2012-01-18 01:48

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 5542726)
Maia's boxning har ju dock blivit sjukt mycket bättre och Palhares stand-up är långt ifrån dålig

Jag håller faktiskt med, överdrev lite för att poängtera ett eventuellt match-scenario.

I jämförelse med grapplingen är stand-upen uppenbarligen inte alls på samma nivå (och i jämförelse med några av top-dawgsen i divisionen), därför skulle en stand-up fight vara mindre attraktiv. Deras stand-up är väl mer mot medioker/ok-hållet än dålig kanske, där som sagt Maia förbättrar sig hela tiden och Palhares packar rejält med kraft i slagen. Men fortfarande ingen hemlighet att det inte är herrarnas starka sida.

Kommer bli en intressant fight hursom, men fan vad fint det skulle vara att se dessa herrar kramas.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)