Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

CpÅke 2010-05-07 23:32

grejjen är ju att ingen av dom hade nånting att ge i andra ronden,marius slag slutade vid hans midja, jag kan inte förstå varför japanen inte försökte sparka han i huvet!? han hade ju ingen guard förhelvete!

och jag försvarar inte bop sAP!

CpÅke 2010-05-07 23:33

krellik helt seriöst, sitter du o säger att marius har en chans mot brock!? jag hatar brock men helvete asså

och marius hade fan ingen bra brotting där? han var i överläge flera gången och klara inte o avsluta det för han har ingen jävla aning hur man stryper ut en person,han försökte att gång på gång strypa ut han med armbågen

Pudzianovski 2010-05-07 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4349340)
krellik helt seriöst, sitter du o säger att marius har en chans mot brock!? jag hatar brock men helvete asså

och marius hade fan ingen bra brotting där? han var i överläge flera gången och klara inte o avsluta det för han har ingen jävla aning hur man stryper ut en person,han försökte att gång på gång strypa ut han med armbågen

öh..det var väl inte det han sa.....

krellik 2010-05-07 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4349335)
grejjen är ju att ingen av dom hade nånting att ge i andra ronden,marius slag slutade vid hans midja, jag kan inte förstå varför japanen inte försökte sparka han i huvet!? han hade ju ingen guard förhelvete!

och jag försvarar inte bop sAP!

Poängen är att klart att det är mma. Dock är det dålig mma, ungefär på den nivån man kan vänta sig från en stor biff som kört väldigt lite kampsport och som går sin andra match.

Salus 2010-05-07 23:38

vadå - det är väl ingen här inne som på allvar tror att Pudzi skulle ha en chans mot tex Brock?

hahahah

CpÅke 2010-05-07 23:39

OKEJ JAG BER OM URSÄKT MEN JAG INTERNET RAGAR JUST NU,så jag kan inte kontrolera vad jag säger

Yes 2010-05-07 23:40

GSP ringde just och sa att han inte är imponerad med prestationen.

Pudzianovski 2010-05-07 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4349351)
OKEJ JAG BER OM URSÄKT MEN JAG INTERNET RAGAR JUST NU,så jag kan inte kontrolera vad jag säger

Det är lugnt Åke. Kram. :thumbup:

krellik 2010-05-07 23:42

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4349340)
krellik helt seriöst, sitter du o säger att marius har en chans mot brock!? jag hatar brock men helvete asså

och marius hade fan ingen bra brotting där? han var i överläge flera gången och klara inte o avsluta det för han har ingen jävla aning hur man stryper ut en person,han försökte att gång på gång strypa ut han med armbågen

Nej det var inte alls vad jag skrev.

Snacket har gått och hypat tidigare att Pudzian skulle realistiskt kunna gå in och ta Brock inom kort tid vilket är löjligt. Och nej han såg inte skarp ut i sin brottning heller (pluspoäng för krysskasten dock), forearm chokes som främsta offensiv på marken ger mycket riktigt inget bra intryck av hans grappling skills.

Så du missförstod mej helt enkelt. Men mest av allt så tycker jag alla ska lugna ner sig lite och sätta Pudzian i rätt perspektiv, fanns ingen anledning att tro att han skulle vara ett monster och finns ingen anledning att vara besviken nu.

eternallord 2010-05-08 01:56

Haha, gillar att Mariusz boxningscoach är ärlig åtminstone, detta var innan fighten, från den femte om jag förstår det rätt. He sure wasn't lying:

"His boxing technique is bad. There a lot of holes in his game. His defense is weak, he didn't have much time to learn. There are holes in every aspect of his boxing technique. His jab is bad, his legs are bad, his defense is bad, his offense is bad. I also don't think Mariusz is ready to take a punch"

http://www.bloodyelbow.com/2010/5/4/...s-boxing-coach

Tonto 2010-05-08 10:07

Härmed förklarar jag snacket om Pudzian slutfört

--------------------------------------------------------------

Dags för UFC 113

GSP vs vinnaren av Kos/Daley fighten kommer vara tränare i TUF 12. I lol'd. Vinnaren får då även(rätt solklart för vissa, inte för andra) en titlefight efter TUF 12. Paulo Thiago är enligt mig bättre än både Kos och Daley.

F.ö. riktigt bra videoblog av dana (day 2) gillade att dom klippte med alla staredowns!

Joggarn 2010-05-08 10:56

Jodu UFC 113 blir nog riktigt nice inatt. Hoppas det inte blir ett nytt domarbeslut i titelmatchen bara :=)

CpÅke 2010-05-08 12:12

jag ser verkligen framemot att höra GSP säga u know what

davve 2010-05-08 12:24

War Shogun! B-)

Nitrometan 2010-05-08 12:34

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4349824)
jag ser verkligen framemot att höra GSP säga u know what

Ikväll kanske han blir imponerad?

"I'm impressed with his performance"


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)