Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

bemeer 2016-11-11 17:27

Jag är så jävla förbannad på denna man nu. Han klarar ju inte ens av en del av sitt jobb.
Tvingad att flytta upp en viktklass och "än" inte klara av det.

Hoppas han blir sparkad. Jävla idiot. Tidernas gala och han kan inte låta bli att äta hamburgare eller anställa en dietist.

Jävla skräp till människa

Plast 2016-11-11 17:35

Låter ju snålt att han ska vara tvungen att väga in för show money, det avgör väl UFC, och det ska de väl kunna betala han oavsett om han väger in eller inte tänker jag? Men han måste ju vara där som tilltänkt reserv ifall det behövs, om Weidman går sönder, Yoel pissar fel färg eller liknande.
Alves var ju stor som fan tidigare en viktklass högre upp, men det var ju även innan de testade för illegala preparat lika mycket..

cero 2016-11-12 16:04

Den sved. :D


svenbanan 2016-11-12 18:21

Vad hände med Robbie Lawler vs Cowboy Cerrone? Var det inte meningen att de skulle slåss på denna galan?

Finns det nåt sätt att se spektaklet ifall man ej har Viaplay, och vilken tid ungefär beräknas Main Card vara igång?

Conor mot Alvarez känns lite svårtippad, eller är det bara jag som är dåligt insatt?

Men att Conor haft sitt bälte i ett år utan att behöva försvara det. Och nu får gå titelmatch i en annan viktklass istället känns ju jävligt sunkigt tycker jag.

Tror fan det att han kan bli den förste att hålla två bälten om han får åka sån gräddfil hela tiden...

svenbanan 2016-11-12 18:28

Okej jag nyttjade google.

kl 01:00 early prelims, 2 matcher
kl 02:00 prelims, 4 matcher
kl 04:00 main card, 4 matcher
kl 06:00? main event, conor - alvarez

baggard 2016-11-12 19:46

Går det att se med amerikanska kommentatorer istället för svenska på maincardet på viaplay? Hittar bara länk till med svenska kommentatorer

Lawler/cerrone blev aldrig av för lawler ändrade sig och insåg att han inte skulle vara redo (vilket var ganska smart efter en sån ko)

burre 2016-11-12 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7668998)
Sjukaste fanklippningen jag sett.

Ska inleda hans nästa fight med att se hela igen inför matchen.


Helt galen! Bra pepp inför matchen!

Agitator 2016-11-13 03:15

Känns som jaga tittar på en köttyxa just nu.

Khabib.

Hahaha that minspel mot varandra inför 3 ronden.

svenbanan 2016-11-13 03:31

Fyfan vad Khabib slaktade Johnson!!! :D

Enda chansen Conor eller Alvarez har måste ju vara att knocka honom innan han hinner göra nedtagning. Eller kan Alvarez vara proaktiv och brotta ner honom först? Känns ju inte sannolikt väl? Conor kan ju omöjligt ha en chans på golvet.

An Iron Soul 2016-11-13 03:36

Mina Main Card bet. (jag har iofs inte betat pengar på de) men det här är vad jag tror på förhand..

Alvarez vs McGregor
- McGregor vinner på tidig KO. Jag hoppas jag har fel. Jag vill se Alvarez grinda sig in i matchen och vinna på en SUB i slutet. Han måste vara beredd på att andas blod.

Woodley vs Thompson
- Det kan gå hur som helst egentligen. Men det blir ett avslut..

Jedrzejczyk vs Kowalkiewicz
- Ett krig som Jedrzejczyk vinner på DC. Hennes flås är helt sinnessjukt.

Weidman vs Romero
- Romero vinner på KO. Weidman har mycket press på sig och blir trött. Som när han mötte Rockhold.

Tate vs Pennington
- Tate är inte bättre än så. Det skiljer inte mycket mellan toppen och botten i den viktklassen. Hon förlorar på KO eller DC.

svenbanan 2016-11-13 03:51

Hur fan är detta bara preliminaries? :D

Vilken jävla haka på Edgar!

Bailah 2016-11-13 03:59

Va faaan. Hade parlays på Stephens. Damnit.
Kung khabib.

svenbanan 2016-11-13 04:04

Woodley mot Thompson ser ju jag fram emot!

Cooks 2016-11-13 04:29

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 7672953)
Woodley mot Thompson ser ju jag fram emot!

+1!!!

Hur i hela helvetet slog Tate Holly Holm? Herregud vad värdelös hon är. Hon blir skakad av varje jab hon får, inget stand up game ÖHT. Rör inte ens huvudet i sidled för att undvika jabbarna

Agitator 2016-11-13 04:43

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7672954)
+1!!!

Hur i hela helvetet slog Tate Holly Holm? Herregud vad värdelös hon är. Hon blir skakad av varje jab hon får, inget stand up game ÖHT. Rör inte ens huvudet i sidled för att undvika jabbarna

Hon gjorde det Ronda inte gjorde.

Miesha Tate hoppar av fighting life.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)