Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Grazzafukkinrazzi 2011-12-31 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5503901)
Uberknee ftw!
Lol åt alla "proffs" samt tangentbordsryttare på diverse forum som trodde Lesnar skulle mosa Övermamman.

Alla mina tippningar gick igenom igen, fan, jag måste verkligen börja betta.
Jävligt bra huvudkort och mediokra prelims, för ovanlighetens skull.

lol, när ändrade du dig från cowboy till 209?

Kwon 2011-12-31 20:30

Haha

Jag tror vi alla innerst inne är "209"-fans även fast alla kanske inte vill erkänna det..

Stockton-Slap 4 Ever

Kwon 2011-12-31 21:26

Fedor VS IShii
http://www.listentothis.org/images/fedoriishi.gif

Rikard Jansson 2012-01-01 01:54

Har aldrig varit vansinnigt insatt i varken UFC eller MMA öht, men Overeem har alltid varit favoriten, så är nöjd över resultatet!

yooii 2012-01-01 02:54

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 5503833)
Jag håller med. Brock vek ner sig alltför lätt, men så är han ju en fjant också. Hade gärna sett att domaren lät Overeem bearbeta Brock lite mer, men vem vet, han kanske skrek efter hjälp... För min del hade Lesnar gärna fått somna in med ett blodigt fejs.

Du har nog varken fått ett slag eller spark över levern.
Kroppen stänger ner, oavsett om man det eller ej.

Jag blev dock glad, Alistair är en av mina absoluta favoritfighters. Ska bli kul att se honom mot JDS.

Viktor_Balck 2012-01-01 03:03

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 5503937)
En klockren leverträff sänker de flesta, och jag tror han var lite smärtad sen knät som tog bra i den regionen en stund tidigare. Men Lesnar kryper ihop och panikskyddar sig själv när han blir pressad, det är det som är fjantigt.

Du får visa hur det går till på nästa event.

Doctor Snuggles 2012-01-01 03:28

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 5503941)
lol, när ändrade du dig från cowboy till 209?

Efter hatt-incidenten. En hatt har ju tre kanter. Gott nytt år.

delta_mats 2012-01-01 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av yooii (Inlägg 5504139)
Du har nog varken fått ett slag eller spark över levern.
Kroppen stänger ner, oavsett om man det eller ej.

Jag blev dock glad, Alistair är en av mina absoluta favoritfighters. Ska bli kul att se honom mot JDS.

Jo se det har jag visst fått. Har nog blivit träffad på precis alla obehagliga ställen.

Citat:

Ursprungligen postat av Viktor_Balck (Inlägg 5504142)
Du får visa hur det går till på nästa event.

Nej. Det räcker med att Brock gjort bort sig gång på gång, behövs ingen fler.
Men visst, för rätta pengarna hade jag utan att tveka fått spö av Overeem:)

Sparven från Minsk 2012-01-01 11:27

Vart kan man se fedor matchen? Två vinster nu för allas favorit :D

delta_mats 2012-01-01 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 5504251)
Vart kan man se fedor matchen? Två vinster nu för allas favorit :D

Finns på youtube.

killenigrillen 2012-01-01 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 5504237)
Jo se det har jag visst fått. Har nog blivit träffad på precis alla obehagliga ställen.


Nej. Det räcker med att Brock gjort bort sig gång på gång, behövs ingen fler.
Men visst, för rätta pengarna hade jag utan att tveka fått spö av Overeem:)

LOL, skulle vara kul att höra ditt ärliga syfte med dina senaste inlägg, vill du verka tuff eller vill du trolla?

delta_mats 2012-01-01 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av killenigrillen (Inlägg 5504283)
LOL, skulle vara kul att höra ditt ärliga syfte med dina senaste inlägg, vill du verka tuff eller vill du trolla?

Det var ett töntigt svar på ett töntigt påhopp. Självklart har jag inget i buren att göra, men jag kan ändå kritisera Lesnar som en fjant som panikskyddar sig själv så fort han blir pressad.
Men hade jag fått de pengar som Lesnar fick för den matchen hade jag lätt gått matchen med vetskapen om att få dyngspö, vem hade inte gjort det???

Viktor_Balck 2012-01-01 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 5504304)
Det var ett töntigt svar på ett töntigt påhopp. Självklart har jag inget i buren att göra, men jag kan ändå kritisera Lesnar som en fjant som panikskyddar sig själv så fort han blir pressad.
Men hade jag fått de pengar som Lesnar fick för den matchen hade jag lätt gått matchen med vetskapen om att få dyngspö, vem hade inte gjort det???

Det var inget påhopp. Det var bara ett konstaterande att iom att du anser att Brock är en sån fjant för att han reagerade på det sättet när han fick spö, tyckte jag att du borde visa hur han ska reagera. Det är inte jag som sitter och säger hur fjantiga folk är, det är du.

cero 2012-01-01 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 5503937)
Men Lesnar kryper ihop och panikskyddar sig själv när han blir pressad, det är det som är fjantigt.

Det är en sport, och Overeem var helt enkelt bättre. Brock saknar fotarbetet och den defensiva strikingen för att kunna ta slag och samtidigt behålla lugnet. Behöver inte alls ha något att göra med om man är en "fjant" eller inte.

Jag tycker inte heller att Brock hör hemma i MMA på denna nivån, men du tycker inte att han förtjänar lite respekt för att han försöker och gör sitt bästa?

delta_mats 2012-01-01 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av Viktor_Balck (Inlägg 5504307)
Det var inget påhopp. Det var bara ett konstaterande att iom att du anser att Brock är en sån fjant för att han reagerade på det sättet när han fick spö, tyckte jag att du borde visa hur han ska reagera. Det är inte jag som sitter och säger hur fjantiga folk är, det är du.

Jag har under mitt liv tränat kampsport i nästan tio år totalt. Har aldrig när jag varit på det humöret vikt ner mig, men träning är träning och match är match. På den nivå Brock är på ska man om man vill bli bäst inte göra som Brock gjorde och har gjort tidigare, mot Shane eller Cain exempelvis. Dessutom utmynnar min åsikt om att Brock är en fjant från hans kaxiga attityd.

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 5504311)
Det är en sport, och Overeem var helt enkelt bättre. Brock saknar fotarbetet och den defensiva strikingen för att kunna ta slag och samtidigt behålla lugnet. Behöver inte alls ha något att göra med om man är en "fjant" eller inte.

Jag tycker inte heller att Brock hör hemma i MMA på denna nivån, men du tycker inte att han förtjänar lite respekt för att han försöker och gör sitt bästa?

Jag vet inte om han gjort sitt yttersta för att komma till rätta med sin slagrädsla eller inte, det vet inte du heller. Vi kan bara konstatera att Brock inte på långa vägar hör hemma i UFC. Jag tycker mig nästan se tendenser att Lesnars slagrädsla blivit värre.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)