Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Hemma Gymmaren 2010-08-31 18:26

http://www.fightofthenight.com/wp-co...ry-299x300.jpg

Kwon 2010-08-31 18:54

http://assets.sbnation.com/assets/168773/Nate_Diaz.jpg

Pdaddy 2010-08-31 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4563287)

synd bara att Diaz redan i sin unga ålder har utvecklat en början till James Tony slödder, tror broshan slagit han mkt utan handskar som liten :D

Pd

Hemma Gymmaren 2010-08-31 19:04

haha, älskar picturebattle asså

babidi 2010-08-31 19:14

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4563287)

http://solomma.files.wordpress.com/2...rd_feature.jpg

cero 2010-08-31 19:17

http://www.aaroncrossen.com/wp-conte...8/bob_sapp.gif

Kwon 2010-08-31 19:19

Cero, Bob Sapp har aldrig mött Gray Maynard!

Hemma Gymmaren 2010-08-31 19:19

http://www.timeoutsydney.com.au/film...e-big-stan.jpg

Petoria 2010-08-31 19:32



Och för att kontra Bob Sapp, kolla min avatar

Petoria 2010-08-31 22:08

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3305164_n.jpg

The amish axe murderer! :D

Krampus 2010-08-31 22:10

Krampus skägg-approval.

delta_mats 2010-08-31 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av Hemma Gymmaren (Inlägg 4563230)

Why the sad face?

Mago 2010-08-31 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 4563865)
Krampus skägg-approval.

Haha, Påminner mig om en episk tråd på exhale. :D You rock! :hbang:

Krampus 2010-08-31 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Mago (Inlägg 4563886)
Haha, Påminner mig om en episk tråd på exhale. :D You rock! :hbang:

Har bara vaga minnen från den tiden... :D

Oxe 2010-08-31 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 4563900)
Har bara vaga minnen från den tiden... :D

Var glad du har åtminstånde vaga minnen jag kommer inte ihåg ett skit..
Ser gamla bilder frågar vilka folk är så kompisarna som är kvar blir griniga - fan "oxe" du känner dom...

Var väl för uppsluppen av mitt gigantiska ego för att kunna ta in saker ifrån den tidseran...

Krampus 2010-08-31 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av Oxe (Inlägg 4563985)
Var glad du har åtminstånde vaga minnen jag kommer inte ihåg ett skit..
Ser gamla bilder frågar vilka folk är så kompisarna som är kvar blir griniga - fan "oxe" du känner dom...

Var väl för uppsluppen av mitt gigantiska ego för att kunna ta in saker ifrån den tidseran...

Fast det var rätt kul emellanåt.

Oxe 2010-09-01 00:00

Jag har för mig och tror att vi hade riktigt jävla kul för det mesta det är väl därför man inte kommer ihåg så mycket :)

Dax för åldernoja kris, börjat träna gym igen körde första passet mma i måndags nästa imorgon, och super som ett as... kommer nog inte komma ihåg så mycket av den här eran heller om några år förutom att man hade det jävligt kul.. men man kommer inte ihåg varför.

Håller på att försöka samla in delar av det gamla gänget och mixa in lite nya förmågor.

Krampus 2010-09-01 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av Oxe (Inlägg 4563999)
Jag har för mig och tror att vi hade riktigt jävla kul för det mesta det är väl därför man inte kommer ihåg så mycket :)

Dax för åldernoja kris, börjat träna gym igen körde första passet mma i måndags nästa imorgon, och super som ett as... kommer nog inte komma ihåg så mycket av den här eran heller om några år förutom att man hade det jävligt kul.. men man kommer inte ihåg varför.

Håller på att försöka samla in delar av det gamla gänget och mixa in lite nya förmågor.

Gött att du tränar! Hoppas att det går bra med MMA:n.

Brabo 2010-09-01 00:56




Nicktheface kan göra trailers, började genast längta till galan :)

Nitrometan 2010-09-01 12:44

Toney vill gå fler MMA-matcher.



Boxning är den bästa kampsporten och han har inte visat Toneyplatan än.

Kwon 2010-09-01 17:39

ROGER "EL MATADOR" HUERTA berättar vad som hände under den där ödesdigra Kvällen i TEXAS!

http://www.tmz.com/tmz-live/?autopla...sShareURL=true

Kwon 2010-09-01 20:36

Paris tränar med Cake Reudiger

panzerpig 2010-09-01 21:49

ÅÅÅH, Cro-cop vs Mir. vad nervös jag blir!
Cro-cop är en gammal husgud, Mir är ett gammalt hatobjekt...
SNÄLLA, låt cro-cop dyka upp som sitt gamla jag och tokknocka Mir med en snygg spark i huvudet :)
Tveksamt om det blir så dock...

Hank 2010-09-01 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4564902)
ROGER "EL MATADOR" HUERTA berättar vad som hände under den där ödesdigra Kvällen i TEXAS!

http://www.tmz.com/tmz-live/?autopla...sShareURL=true

Vilken obehaglig och obekväm intervju, eller vad man ska kalla det... Känns lite som en busig pojke på samtal hos rektorn.

salmiak 2010-09-02 06:35

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 4565582)
Vilken obehaglig och obekväm intervju, eller vad man ska kalla det... Känns lite som en busig pojke på samtal hos rektorn.

Jo jag tror han var rädd att något han sa skulle kunnas ta "out of context" och användas som en smaskig rubrik. Kändes som att han undvek de frågor där han blev insnärjd att säga att han var stolt över att ha spöat en kille.
Jag skulle nog vara lika försiktig om jag satt hos en skvallertidning på intervju!

rife 2010-09-02 18:03

Bra med Pengar Toney fick för sin match iaf.

MAIN CARD FIGHTERS:

-Frankie Edgar: $96,000 (includes $48,000 win bonus) def. B.J. Penn: $150,000

-Randy Couture: $250,000 (no win bonus) def. James Toney: $500,000

-Demian Maia: $68,000 (includes $34,000 win bonus) def. Mario Miranda: $8,000

-Gray Maynard: $46,000 (includes $23,000 win bonus) def. Kenny Florian: $65,000

-Nate Diaz: $60,000 (includes $30,000 win bonus) def. Marcus Davis: $31,000


PRELIMINARY CARD (NON-TELEVISED) FIGHTERS:

-Joe Lauzon: $24,000 (includes $12,000 win bonus) def. Gabe Ruediger: $8,000

-Nik Lentz: $22,000 (includes $11,000 win bonus) def. Andre Winner: $10,000

-Dan Miller: $30,000 (includes $15,000 win bonus) def. John Salter: $8,000

-Greg Soto: $12,000 (includes $6,000 win bonus) def. Nick Osipczak: $10,000

-Mike Pierce: $24,000 (includes $12,000 win bonus) def. Amilcar Alves: $6,000


UFC 118 DISCLOSED FIGHTER PAYROLL: $1,428,000

bear.flowertwig 2010-09-02 18:15

Man kan ju fråga sig om det fanns något sportsligt intresse öht bakom Tonys insats. Kanske kunde man fått tag på en boxare som faktiskt kan fightas och hade ställt upp på allvar istället...

Kwon 2010-09-02 18:17

James toney sålde sin match bra med sitt snack om side check kicks och liknande, och fick tydligen betalt därefter.

Måste kännas skönt att få så mycket pengar för sån liten fight-insats.

Verbatim 2010-09-02 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av bear.flowertwig (Inlägg 4566485)
Man kan ju fråga sig om det fanns något sportsligt intresse öht bakom Tonys insats. Kanske kunde man fått tag på en boxare som faktiskt kan fightas och hade ställt upp på allvar istället...

Ja, detta visar väll mest vilken barnslig nivå MMA ligger på. Nämn någon annan sport där en komplett amatör kan ställa upp, utan någon träning öht, och få en tv-sänd match i den största organisationen som finns.

cero 2010-09-02 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4566521)
Ja, detta visar väll mest vilken barnslig nivå MMA ligger på. Nämn någon annan sport där en komplett amatör kan ställa upp, utan någon träning öht, och få en tv-sänd match i den största organisationen som finns.

Finns ju alltid ett kommersiellt intresse bakom allt. Sedan håller inte jämförelsen riktigt, eftersom att boxning är en stor del av MMA och personen i fråga var (är?) exremt bra på det, men jag fattar vad du menar. Detta var iallafall lite mer av en freakshow, och jag tvekar på att Toney hade något riktigt intresse och vilja bakom sina påståenden att bli tungviktsmästare i MMA och boxning samtidigt. Pengarna lär ju ha varit längst upp på listan. Sedan så klirrade det nog rejält i kassan hos mr. White också.

Kwon 2010-09-02 18:52

Det var en Win-Win situation både för Toney och White/Zuffa.

Petoria 2010-09-02 18:56

http://i218.photobucket.com/albums/c...onf/wlvv5u.gif

BJ's TDD!

Kwon 2010-09-02 18:58

Stabilt ben också.

Bra stomme/muskulatur.

bear.flowertwig 2010-09-02 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4566559)
Det var en Win-Win situation både för Toney och White/Zuffa.

Men en win-win-lose för toney-white-publik. Och då menar jag riktig publik inte (amerikanska) red necks.

Kwon 2010-09-02 19:12

Det var en riktig loss för Riktig MMA-publik, men det KUNDE ha varit en win även för de mest inbitna MMA-fansen om det hade varit lite mer competitive, då tillochmed den riktiga publiken började att gå från Freakshow-tänket till att se fram emot matchen mer och mer ju närmare match det blev! :)

Tänk vad kul om Toney hade ett riktigt bra TDD vad spännande matchen hade blivit.

Petoria 2010-09-02 20:02

http://www.mmafighting.com/2010/09/0...hallman-at-uf/

Karo Parisyan back in the UFC!

Doctor Snuggles 2010-09-02 20:22

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4566521)
Ja, detta visar väll mest vilken barnslig nivå MMA ligger på. Nämn någon annan sport där en komplett amatör kan ställa upp, utan någon träning öht, och få en tv-sänd match i den största organisationen som finns.

Barnslig skulle jag inte kalla det. Omogen kanske. Faktum är att Toney var ansedd som en av de bästa en gång i tiden. Visst, han kanske är rankad typ 50 eller ngt idag, men vi snackar inte direkt Pudzianowski nu. ;)
Han "tränade" för övrigt i 7 månader eller ngt, bara för att vara noga.

Jag tror han skulle kunnat haft en chans. OM han BARA tränat brottning/TDD och sub-försvar 10 timmar om dagen under de 7 månaderna. Eventuellt sparra lite och lärt bort sig boxningsstancen så bra det gick.
Hur stor chans vet jag inte, men iaf en bättre chans. Men antagligen så trodde Toney på sin egen, av sig själv skapade, myt och trodde det skulle räcka att "prova på" lite mma under 7 månader och komma o knäcka.
Eller så är han en slipad affärsman, visste att han skulle förlora, men visste att han kunde tjäna pengar och hur.

cero 2010-09-02 20:30

Oavsett hur mycket han tränat TDD och brottning tror jag knappast att Randy skulle ha några svårigheter med att ta ned honom. Här snackar vi någon som har varit aktiv i sporten under mer en 15 år. Sedan finns det så mycket mer i MMA än bara TDD och boxning om man har tänkt att stå upp, så det skulle nog gå åt helvette hursomhelst. Allt snack om att han skulle vara "the best fighter of the world, mma or boxing" osv är ju antagligen bara en del av marknadsföringen. Tror knappast han är såpass naiv. 4-5 miljoner för att hoppa in i en ring och klappa ur pga strypning är ju inte dåligt.

Nitrometan 2010-09-03 08:23

En intervju med Alen Mansour.

Citat:

Alen Mansour bjöd på en och annan käftsmäll på Vision FC men fick även smaka på lädret. Fighter Magazine tog tempen på Alen efter vinsten mot Fredrik Lindström.
http://www.fightermag.se/nyheter/201...d-alen-mansour

Brabo 2010-09-03 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4566564)
BJ's TDD!

http://i33.tinypic.com/epip83.jpg

*flex*

eternallord 2010-09-03 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av Brabo (Inlägg 4567697)

och http://i36.tinypic.com/2i71pg9.jpg

kaer 2010-09-03 13:15

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4567706)

Fan vad vacker den där sparken/svepningen var. Dessutom med en sån rutinerad herre som Bj penn.

Doctor Snuggles 2010-09-03 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4566804)
Oavsett hur mycket han tränat TDD och brottning tror jag knappast att Randy skulle ha några svårigheter med att ta ned honom. Här snackar vi någon som har varit aktiv i sporten under mer en 15 år. Sedan finns det så mycket mer i MMA än bara TDD och boxning om man har tänkt att stå upp, så det skulle nog gå åt helvette hursomhelst. Allt snack om att han skulle vara "the best fighter of the world, mma or boxing" osv är ju antagligen bara en del av marknadsföringen. Tror knappast han är såpass naiv. 4-5 miljoner för att hoppa in i en ring och klappa ur pga strypning är ju inte dåligt.

Apropå den låga singeln som Randy gjorde är det intressant att han själv säger en sak, och Rashad en annan. Randy anser att den inte fungerar så bra på ens mediokra grapplers (d.v.s. majoriteten av MMA världen) eftersom den är så lätt att försvara mot, medan Rashad sa precis tvärtom.
Vad är det som gäller egentligen?

Brabo 2010-09-03 13:26

Frågan är väl om Frankie ens menade att det skulle vara en svepning, han ser så förvånad ut över att den fungerade :D Däremot så var det otroligt snyggt, oavsett avsikt :)

Brabo 2010-09-03 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4567747)
Apropå den låga singeln som Randy gjorde är det intressant att han själv säger en sak, och Rashad en annan. Randy anser att den inte fungerar så bra på ens mediokra grapplers (d.v.s. majoriteten av MMA världen) eftersom den är så lätt att försvara mot, medan Rashad sa precis tvärtom.
Vad är det som gäller egentligen?

Blandade du ihop namnen nu eller tycker verkligen Randy att den inte är bra?

Här är den iaf.
http://i35.tinypic.com/11ukegh.jpg

Doctor Snuggles 2010-09-03 13:36

Nej, jag blandade inte ihop namnen. Randy sade att den inte används så ofta i mma (nuförtiden) eftersom den är rätt lätt att se och undvika/countra.

Brabo 2010-09-03 13:45

Det var som fan, var helt säker på att du blandat ihop namnen där :) Den ser iaf onekligen ut att vara lättare att kontra än rashad :)

http://i36.tinypic.com/af8yn7.jpg

Nitrometan 2010-09-03 13:50

Det var väl ingen single-leg?

Petoria 2010-09-03 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av Brabo (Inlägg 4567697)

Ja nånting har hänt med honom senaste tiden, inte alls lika bra som innan (säger inte att Edgar inte förtjänade vinsten)

Brabo 2010-09-03 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 4567792)
Det var väl ingen single-leg?

Petitesser.

Jag letade bara anledning att få posta den takedownen :)

cero 2010-09-03 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4567747)
Apropå den låga singeln som Randy gjorde är det intressant att han själv säger en sak, och Rashad en annan. Randy anser att den inte fungerar så bra på ens mediokra grapplers (d.v.s. majoriteten av MMA världen) eftersom den är så lätt att försvara mot, medan Rashad sa precis tvärtom.
Vad är det som gäller egentligen?

Beror ju helt på hur bra man är på dom. Vissa får nästan aldrig utdelning när dom greppar ett ben, medan andra alltid skapar väldigt farliga situationer. Randy är ju van vid att trycka upp folk mot buren och jobba därifrån.

Sedan var klippet på rashad riktigt snyggt, otrolig timing när han duckade under armen och sedan gick för en double. BJ's TDD såg jävligt snyggt ut också, men är fortfarande riktigt förbryllad över hur lätt Edgar fick ner BJ på marken. Vad tror ni? Har BJ varit ringrostig och inte presterat som han borde? Mot Sanchez och Florian var han ju grym! BJ har ju haft en historia av att vara väldigt knepig att ta ned på marken, tom GSP som klassas som MMAs besta brottare fick ju kämpa en hel del.

Doctor Snuggles 2010-09-03 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4568067)
Beror ju helt på hur bra man är på dom. Vissa får nästan aldrig utdelning när dom greppar ett ben, medan andra alltid skapar väldigt farliga situationer. Randy är ju van vid att trycka upp folk mot buren och jobba därifrån.

Sedan var klippet på rashad riktigt snyggt, otrolig timing när han duckade under armen och sedan gick för en double. BJ's TDD såg jävligt snyggt ut också, men är fortfarande riktigt förbryllad över hur lätt Edgar fick ner BJ på marken. Vad tror ni? Har BJ varit ringrostig och inte presterat som han borde? Mot Sanchez och Florian var han ju grym! BJ har ju haft en historia av att vara väldigt knepig att ta ned på marken, tom GSP som klassas som MMAs besta brottare fick ju kämpa en hel del.

En match säger ju egentligen inte så mycket. Han kunde vart off sitt game, kunde vart lite tur, plus att Frankie verkade direkt släppa alla takedown försök som han var det minsta osäker på, till skillnad från vissa andra. Sedan sade han ju själv att han studerade BJ noga för att hitta hans svagheter, och onekligen lyckades han.

cero 2010-09-03 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4568090)
En match säger ju egentligen inte så mycket. Han kunde vart off sitt game, kunde vart lite tur, plus att Frankie verkade direkt släppa alla takedown försök som han var det minsta osäker på, till skillnad från vissa andra. Sedan sade han ju själv att han studerade BJ noga för att hitta hans svagheter, och onekligen lyckades han.

Två matcher? Han blev ju visserligen bara nedtagen 1-2 gånger (?) i första mötet, men endå.

Doctor Snuggles 2010-09-03 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4568101)
Två matcher? Han blev ju visserligen bara nedtagen 1-2 gånger (?) i första mötet, men endå.

Edgar hade väl svårare att ta ner honom förra matchen, fler försök osv?
Men sedan så är väl han helt enkelt bra/bättre.
Det är kanske SMF-klyschan också. Jmfr man t.ex. vem som skulle vinna flest matcher med andra motståndare mellan Machida och Shogun så skulle jag tippa att Machida skulle vinna fler. Men möts de två så tippar jag Shogun. På samma sätt så kanske BJ vinner mot fler, t.ex. Maynard et al, men Edgar vinner mot BJ.

cero 2010-09-03 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4568164)
Edgar hade väl svårare att ta ner honom förra matchen, fler försök osv?
Men sedan så är väl han helt enkelt bra/bättre.
Det är kanske SMF-klyschan också. Jmfr man t.ex. vem som skulle vinna flest matcher med andra motståndare mellan Machida och Shogun så skulle jag tippa att Machida skulle vinna fler. Men möts de två så tippar jag Shogun. På samma sätt så kanske BJ vinner mot fler, t.ex. Maynard et al, men Edgar vinner mot BJ.

Jo, kom på att Edgar hade ungefär 10 (tror faktist att det var 13, men detta låter väldigt mycket) misslyckade försök om jag inte minns helt fel nu, varav ett av dom gav utdelning. Och precis som du säger, styles makes match-ups!

Petoria 2010-09-03 19:13

Pacquiao: I'm willing to try MMA

http://www.mixedmartialarts.com/news...ng-to-try-MMA/

http://www.boxingscene.com/?m=show&id=30604

Undrar om han är seriös?

Kwon 2010-09-03 19:15

Efter att Toney vågade ställa upp (och fick så härligt med pynt) så har säkerligen fler boxare fått mod till sig! :) (samt tror de skall få samma pengar)

Petoria 2010-09-03 19:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4568331)
Efter att Toney vågade ställa upp (och fick så härligt med pynt) så har säkerligen fler boxare fått mod till sig! :) (samt tror de skall få samma pengar)

Tror iofs pac-man tjänar mer på en boxning än vad han någonsin kommer komma i närheten av inom MMA *rolleyes*

Men tror han hade haft en större chans än Toney om han hade börjat träna brottning, bjj och lite sparkar redan nu, han är ju i sin prime

babidi 2010-09-03 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4568331)
Efter att Toney vågade ställa upp (och fick så härligt med pynt) så har säkerligen fler boxare fått mod till sig! :) (samt tror de skall få samma pengar)

notsureifsrs. paqqy tjänar 20x vad toney fick av UFC, MINST. ufc är som en liten bebis om man jämför med boxningsbranchen. Tror dock att det är ombytta rollen om 20år.


paqqy skulle dock med träning kunna bli en bra featherweight. boxning och brottning verkar funka galant i MMA och han har redan killer boxning. bara börja brottas paqman!

Petoria 2010-09-03 19:24

Han har tydligen Muay-Thai/Kickboxnings bakgrund så borde ju klara sig mot leg kicks ganska bra

Tigerkotten 2010-09-03 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4567706)

saken var när GSP gjorde samma sak, så hoppade BJ över det benet som skulle svepa. Trist att BJ gått ner sig :/

Doctor Snuggles 2010-09-03 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4568331)
Efter att Toney vågade ställa upp (och fick så härligt med pynt) så har säkerligen fler boxare fått mod till sig! :) (samt tror de skall få samma pengar)

Det var väl å andra sidan inte särskilt bra pengar om man jämför med vad topdogsen får, typ runt 20 mille eller ngt sådant. Men jag kan tänka mig att många upandcomers kan bli sugna, för vad jag förstår så tjänar man typ nästan inget när man är på väg upp i boxning (men jag kan ha fel, nu parafraserar jag ju Dana White, trots allt :D).

köttt 2010-09-03 21:39

Vart kan jag hitta Toney matchen? Både Google och Youtube vägrar ge mig några vettiga svar

Tigerkotten 2010-09-03 22:01

mma-core.com troligen

annars google toney couture video

Kwon 2010-09-03 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av köttt (Inlägg 4568558)
Vart kan jag hitta Toney matchen? Både Google och Youtube vägrar ge mig några vettiga svar

Toney VS Couture

delta_mats 2010-09-03 22:18

Din humor är på topp ikväll kwon!:laugh:

Kwon 2010-09-03 22:23

OJ! Förlåt, fel länk Matte :)

Toneyplata VS Couture

Kwon 2010-09-03 22:41

Denis Kang VS Dae Kwon Kim

Kwon 2010-09-03 22:44

ETT EXPERIMENT!

Vad skapar mest punching power, naturligt adrenalin eller en Adrenalin-chock?

http://tkohub.com/houston-alexander-...sport-science/ <---

Doctor Snuggles 2010-09-03 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4568676)
Denis Kang VS Dae Kwon Kim

Kwon, du förlorade ju! Jag som trodde du skulle göra en Sakuraba.

Kwon 2010-09-03 23:22

Denis Kang var för giftig där... :D

Petoria 2010-09-03 23:27

http://i36.tinypic.com/2uzwlkx.jpg

http://i34.tinypic.com/35cg6ir.jpg

Kwon 2010-09-03 23:39

Vilken fight är det där SpaceCrccop?

Petoria 2010-09-03 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4568733)
Vilken fight är det där SpaceCrccop?

Anthony Pettis vs. Shane Roller, WEC 50 :)

Kwon 2010-09-03 23:59

Thanx LöwenBro.

Kwon 2010-09-04 02:07

MMA LIVE , snack om UFC 118 med Kenny Florian och Chael Sonnen! :D

Sonnen är lite rolig mot Kenny

http://www.bloodyelbow.com/2010/9/3/...118-with-kenny

Kwon 2010-09-04 02:41

http://i514.photobucket.com/albums/t...shomephoto.jpg

GLC 2010-09-04 07:15

Ser stabil ut, ny bild?

Kwon 2010-09-04 07:44

Mark Hunt tränar med American Top Team, 2:a September!

Petoria 2010-09-04 07:58

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4568862)
Mark Hunt tränar med American Top Team, 2:a September!

Såg det klippet innan, inte så mycket träning bara :D

Otto P 2010-09-04 08:05

Citat:

Ursprungligen postat av GLC (Inlägg 4568849)
Ser stabil ut, ny bild?


Tror inte det, inte jätteny iaf. har för mig att jag har sett honom med två stegrande hästar på bröstet för ett tag sedan.. Iof. såg de nygjorda ut då.

Petoria 2010-09-04 08:06

http://i40.tinypic.com/10pyk3d.jpg

köttt 2010-09-04 11:01

Sonnen har inte en chans

Kross 2010-09-04 11:46

Citat:

Ursprungligen postat av köttt (Inlägg 4569025)
Sonnen hade en chans

There we go.

Krampus 2010-09-04 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av köttt (Inlägg 4569025)
sonnen hade världens chans

så.

Bite 2010-09-04 12:46

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4568873)

Silva=Jedi

cero 2010-09-04 18:32

Detdär är så snyggt så man vet inte vad.

Petoria 2010-09-04 18:55

http://i198.photobucket.com/albums/a...216_slowmo.gif

http://i172.photobucket.com/albums/w...vesound_01.gif

http://i125.photobucket.com/albums/p...20/2jd2rk7.gif

http://i419.photobucket.com/albums/p...cter/gif21.gif

http://i227.photobucket.com/albums/d...dorlowkick.gif

Petoria 2010-09-04 18:56

http://i145.photobucket.com/albums/r...ashaddance.gif

http://a484.ac-images.myspacecdn.com...e3a75a4d13.gif

http://i179.photobucket.com/albums/w...eirdfinish.gif

Doctor Snuggles 2010-09-04 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4569734)

Sjuk slam. Lite som en giljotin suplex som ngn annan snubbe gjorde.
http://video.google.com/videoplay?do...9791756136146#

Hemma Gymmaren 2010-09-04 19:36

Söker namn på en fighter. DEt enda jag kommer ihåg från honom är att han vann sin match i ufc, han ville inte ha den entré musiken som han fick och att under intervjun med joe rogan så satte han på sig glasögon för en "geeky look".

cero 2010-09-04 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4569738)

Hahahahahahahhahahahahahahha, fy fan vad jag skrattade åt detta! :laugh:

Jägermeister 2010-09-04 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av Hemma Gymmaren (Inlägg 4569793)
Söker namn på en fighter. DEt enda jag kommer ihåg från honom är att han vann sin match i ufc, han ville inte ha den entré musiken som han fick och att under intervjun med joe rogan så satte han på sig glasögon för en "geeky look".

tror du menar Dustin Hazelett

Hemma Gymmaren 2010-09-04 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av Jägermeister (Inlägg 4569832)
tror du menar Dustin Hazelett

Naj, det va Tamden McCrory men jag skulle aldrig hittat honom om du inte hade sagt Dustin, för såg en match där dem möttes och då kom jag ihåg Tamden McCrory's ansikte.

Tamden McCrory vs Pete Spratt är en nice fight.

babidi 2010-09-04 20:47

Vilka kommenterar MMAn som är på tv4sport just nu. får ont i själen låter som två grabbar som kollar på ett event och för en konversation mellan varandra om matchen. så svenskt och mediokert att man vill spy

cero 2010-09-04 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4569927)
Vilka kommenterar MMAn som är på tv4sport just nu. får ont i själen låter som två grabbar som kollar på ett event och för en konversation mellan varandra om matchen. så svenskt och mediokert att man vill spy

Har Reza slagits än?

Kwon 2010-09-04 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4569927)
Vilka kommenterar MMAn som är på tv4sport just nu. får ont i själen låter som två grabbar som kollar på ett event och för en konversation mellan varandra om matchen. så svenskt och mediokert att man vill spy

Dom känns/låter yngre än vad de egentligen är menar du? :D

Petoria 2010-09-04 21:06





Sjukt bra HL! :thumbup:

cero 2010-09-04 21:09

Kollade snabbt på tv4sport och såg namnet "Reza", kollade igen.. han var tydligen kommentator. Doh!

Buken 2010-09-05 00:54

Fan vad bra det gick för Toney! Han misslyckades inte bara med att träffa ett enda vettigt slag, utan han lyckades även bli totalt förnedrad. han såg ut som en jättebebis på mattan, men jag är nöjd Randy gjorde precis som jag ville!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)