Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Hockey (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   NHL Tråden ! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=108620)

awesomooo 2016-05-11 18:54

Jag hejar för tillfället på Blues, Stars och Nashville. Första eller sistnämnda ser jag helst vinna Stanley cup.

arogen 2016-05-11 20:05

Hoppas på mina Brynäsare Järnkrok och Ekholm i Nashville nu! Vinner dom ännu en Game 7 får de enorm energi och go i gänget tror jag. Jag har dock en liten känsla av att det kan vara St Louis år.

arogen 2016-05-14 12:19

Snabba puckat här. Redan 1-0 till Tampa. Jag är mäkta impnerad av dem att utan Strålman och Stamkos gå långt iår med. Dessutom Bishop skadad nu inatt. Mina tips är ändå:

Pittsburgh - Tampa Bay 4-2
St Louis - San José 4-3

rooz 2016-05-14 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av arogen (Inlägg 7577603)
Snabba puckat här. Redan 1-0 till Tampa. Jag är mäkta impnerad av dem att utan Strålman och Stamkos gå långt iår med. Dessutom Bishop skadad nu inatt. Mina tips är ändå:

Pittsburgh - Tampa Bay 4-2
St Louis - San José 4-3

Tampa fick ju lättaste lottning av alla. Först Red Wings följt
Av Tavares med bihang.
Tror dock på samma resultat som dig i konferens finalerna.

arogen 2016-05-26 06:58

San Jose till final alltså. En spelare jag verkligen unnar en Stanley är Joe Thornton. Nu hoppas jag på dem så han äntligen får vinna. Patrick Marleau likaså.

J.V 2016-05-26 07:34

Satans kul att Sharks fick sin första final.

Hoppas det blir mot Pens bara, betydligt bättre än Tampa och roligare att titta på. Helt sinnessjukt att Tampa tagit sig så långt på tre spelare. Imponerande på sitt sätt, men sinnessjukt.


Tapatalk.

arogen 2016-05-26 12:08

Citat:

Ursprungligen postat av J.V (Inlägg 7584209)
Satans kul att Sharks fick sin första final.

Hoppas det blir mot Pens bara, betydligt bättre än Tampa och roligare att titta på. Helt sinnessjukt att Tampa tagit sig så långt på tre spelare. Imponerande på sitt sätt, men sinnessjukt.


Tapatalk.

Jag tycker dom har fyra. Bishop, Hedman, Kucherov och Tyler Johnson. De har iofs haft lättast lottning, men jag är imponerad jag med. Att de nu är en match från andra raka finalen är helt otroligt utan Stamkos och till viss del Strålman.

MrLomax 2016-05-27 00:32

En halvtimma kvar till matchstart. Jag hejar på Tampa av de tre lagen som är kvar. HEJA HEDMAN! *popcorn*

arogen 2016-05-27 07:02

Citat:

Ursprungligen postat av MrLomax (Inlägg 7584670)
En halvtimma kvar till matchstart. Jag hejar på Tampa av de tre lagen som är kvar. HEJA HEDMAN! *popcorn*

Gick ju åt pipan.

Nu hoppas jag på San Jose. Jag vill se Thornton och Marleau lyfta bucklan en gång för alla. Couture, Burns och Pavelski har vart bra i slutspelet med.

MrLomax 2016-05-28 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av arogen (Inlägg 7584713)
Gick ju åt pipan.

Nu hoppas jag på San Jose. Jag vill se Thornton och Marleau lyfta bucklan en gång för alla. Couture, Burns och Pavelski har vart bra i slutspelet med.

Helt klart man håller på SJ nu. Pittsburgh har en diva till kapten och Malkin är en ful diva dessutom :) Hajar äter pingviner också!

inZane 2016-05-28 17:24

Håller man ens på San Jose? Aldrig hört någon som gör det:)
Varit lite tunga år som Penguins-fan med undantag för 08-09.
Saknar Lemiuex, Francis, Straka, Kasparaitis-gänget men dom verkar ha fått ihop det igen nu. Crosby och Malkin var väldigt unga när dom vann första gången, vore skoj om det lyckas ta hem det i år igen.

rooz 2016-05-28 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av inZane (Inlägg 7585551)
Håller man ens på San Jose? Aldrig hört någon som gör det:)
Varit lite tunga år som Penguins-fan med undantag för 08-09.
Saknar Lemiuex, Francis, Straka, Kasparaitis-gänget men dom verkar ha fått ihop det igen nu. Crosby och Malkin var väldigt unga när dom vann första gången, vore skoj om det lyckas ta hem det i år igen.

Har en bekant som hållt på Sharks lika läge som jag hållt på Wings. Han flyger till USA imorron, för match på måndag.

Jag vill se Kessel vinna, gärna Conn smythe också.

inZane 2016-05-28 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av rooz (Inlägg 7585563)
Har en bekant som hållt på Sharks lika läge som jag hållt på Wings. Han flyger till USA imorron, för match på måndag.

Jag vill se Kessel vinna, gärna Conn smythe också.


Häftigt! Skulle vara riktigt roligt att få se en Cup-finalmatch live någon gång. Kan bara föreställa mig vilket drag det ska vara inför 20 000 pers under Stanley Cup.

Kessel har ju onekligen varit otroligt bra under slutspelet. Honom unnar man ju verkligen en titel som du säger.

arogen 2016-05-28 19:16

Citat:

Ursprungligen postat av inZane (Inlägg 7585607)
Häftigt! Skulle vara riktigt roligt att få se en Cup-finalmatch live någon gång. Kan bara föreställa mig vilket drag det ska vara inför 20 000 pers under Stanley Cup.

Kessel har ju onekligen varit otroligt bra under slutspelet. Honom unnar man ju verkligen en titel som du säger.

Jag unnar Thornton en titel än mer. Men Kessel också såklart, efter all skit anh har gått igenom.

StarkaUlf 2016-06-07 05:52

Var priset i NHL-bracketen att ni skickar 10 kg vassle till vinnaren? ;) Ser ljust ut, bara en seger till för Penguins \o/ (Ingen jinx nu...)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)