Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

MasterChief 2009-05-15 08:42

Citat:

Ursprungligen postat av coxie (Inlägg 3667378)
Jo jag har tittat på det men känns inte vettiga, jag vill ha en vettig 42". Pratat lite med brorsan som är glasmästare och han tror att det går att lösa bra genom att bygga in en tv i väggen och sedan fuktspärra med glas och fog.

Problemet är väl hur jag ska leda bort värmen och framförallt hur man ska få dit den utan att kapa reglar/el/vvs i väggen. Borde nog gå med en led-lcd iom att dom inte bygger mer än 3-4cm.

Annars blir en ghettollösning med någon glaslåda som täcker tv:n. Går nog att få hyffsat snyggt om det är omöjligt att bygga in den i väggen.

http://shinymedia.headshift.com/imag...st/jacuzzi.bmp

Ganymedes 2009-05-15 09:15

Gjorde mitt sämsta bröst/triceps pass på länge igår. :( Hela passet kändes totalt bortkastat och motivationen tvärdog. Fan. Och inte känns det läge för vilovecka mitt under deff heller (vill inte dra ut på deffen genom att ligga i kcal-balans en vecka heller). Så det näst bästa blir väl att byta program. Det är nog hög tid för det vilket som...

stevebc 2009-05-15 09:28

Citat:

Ursprungligen postat av Nixon (Inlägg 3667787)
Att jag dels spillde ut DoublePro över mitt tangetbord och att jag nu under ett års tid kommer att få äran att vakna av ljudet av byggarbetsplats, 25-30m från sovrummet.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UU

Citat:

Ursprungligen postat av Timmi (Inlägg 3667828)
Blir förbannad på att shakern slant ur handen när jag skulle stänga locket på pipen (som förövrigt är värdelös för det är en anknäbb!) så nu sitter jag här med en fin fläck proteinshakke på brallorna och golvet i köket kommer nog vara kladdigt om jag inte torkar upp det bättre..

Hahahahah den här tråden var ju rolig

Osten80 2009-05-15 10:16

Just nu är jag förbannad för att de har tagit bort möjligheten för svenskar, och säkert en massa andra länder, att titta på "Daily show" streamat. :furious:

skaparn 2009-05-15 10:19

Citat:

Ursprungligen postat av stevebc (Inlägg 3667570)
Jävla ***-****-excel. #DIV/0!. DIN MAMMA KAN DELA MED 0!!!!!!!!!!!!! Sitter här med 11 tusen jävla kolumner och det är en jävla cell jag måste leta upp för hand.

edit: ah! Trace error-knappen. Har en känsla av att jag kommer börja älska den knappen i den närmsta framtiden. Handy tool :)

Excel straffar de svagsinta.

Nordenator 2009-05-15 10:19

Grupparbeten. Varför valde man inte en teknologutbildning så man slapp alla dessa jävla värdelösa grupparbeten? Ekonomer är idioter.

Nixon 2009-05-15 10:51

Citat:

Ursprungligen postat av stevebc (Inlägg 3667958)
Hahahahah den här tråden var ju rolig

True, skadeglädje är den enda sanna glädjen :D

14K 2009-05-15 11:08

Att jag har ryggskott och inte kan träna ordentligt :(

saab900 2009-05-15 11:29

Citat:

Ursprungligen postat av Nordenator (Inlägg 3668068)
Grupparbeten. Varför valde man inte en teknologutbildning så man slapp alla dessa jävla värdelösa grupparbeten? Ekonomer är idioter.

Labba i par eller trio är otroligt skönt jämfört med grupparbeten, speciellt när man alltid labbade med samma, vettiga personer som alla drog sitt strå till stacken när rapporten skulle skrivas *cupid*

Känner så väl igen det där från mitt ekonomisnedsteg på ett år. Av 6 personer jobbar två, två gör ingenting om de ens dyker upp, och ytterligare två ifrågasätter allt och ska diskutera in i förbannelse eller ser det som en privatlektion då de inte läst på, och till slut har man suttit 3 timmar och bara lyckats komma överens om 4 meningar. Glory days indeed!

Jag är förbannad för att det blåser som satan här.

LindaS 2009-05-15 11:30

Att jag ska jobba 16-24 och missar ännu en frdagsträning på STK. :(

stevebc 2009-05-15 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av skaparn (Inlägg 3668066)
Excel straffar de svagsinta.

Likt minigolf. Det blir en ond spiral av misstag orsakad av frustration, som i sin tur leder till ökade misstag och frustration tills det spårar ur helt.

shovit 2009-05-15 13:49

Jag är förbannad på ALLA norrmän!

Nordenator 2009-05-15 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av saab900 (Inlägg 3668221)
Labba i par eller trio är otroligt skönt jämfört med grupparbeten, speciellt när man alltid labbade med samma, vettiga personer som alla drog sitt strå till stacken när rapporten skulle skrivas *cupid*

Känner så väl igen det där från mitt ekonomisnedsteg på ett år. Av 6 personer jobbar två, två gör ingenting om de ens dyker upp, och ytterligare två ifrågasätter allt och ska diskutera in i förbannelse eller ser det som en privatlektion då de inte läst på, och till slut har man suttit 3 timmar och bara lyckats komma överens om 4 meningar. Glory days indeed!

Jag är förbannad för att det blåser som satan här.

Verkligen. Jag har tagit på mig att skriva ett arbete själv nu i en kurs bara för att jag är less på att allt ska gå i sjutton omvägar för att nå punkt B. Jag vägde mellan civilingenjör och civilekonom. Snacka om att man drog fel kort. Nu när man tagit sig igenom 2 av 4 år känns det lagomt muppigt att hoppa av, så det är bara att jobba på. Men glad är jag fan inte. *morr*

stevebc 2009-05-15 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av Nordenator (Inlägg 3668068)
Grupparbeten. Varför valde man inte en teknologutbildning så man slapp alla dessa jävla värdelösa grupparbeten? Ekonomer är idioter.

Vi har rätt mycket grupparbeten, å andra sidan har vi inte lika mycket idioter så där har du en poäng.

KalleBalik 2009-05-15 14:15

Jag tror jag måste börja snusa igen, jag börjar bli farlig för min omgivning. Det gör mig förbannad.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)