Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

coxie 2009-05-14 05:30

Att min favoritbaguette var slut hos bageriet :(.

Rockhard 2009-05-14 05:32

Dags att gå till jobbet *grr*

Supercharger 2009-05-14 05:52

En tjej...

MojjMojj 2009-05-14 06:26

Just nu att jag inte har 2-3 kg Ben&jerrys "cookie dough" och "half baked" här hemma . ^^

RandomC 2009-05-14 06:36

Citat:

Ursprungligen postat av stafh (Inlägg 3664833)
Wat. Vad hände?

Har sökt hjälp för min skadade axel i tre år men gång på gång blivit hemskickad med lite smärtstillande och en klapp på huvudet. Blev iaf opererad tidigare i veckan. Kirurgen fattade inte hur läkarna före honom kunde ha missat min skada eftersom armen knappt satt fast på kroppen längre. Om det hade dröjt ytterliggare något år trodde han att jag skulle fått leva med protes. Fan för inkompetenta läkare. *grr*

jaaaaag 2009-05-14 06:38

Att jag bara ligger på plats 23 på metrobloggens topplista hahah
:-)

Att mina skor och strumpor är dyngsura efter morgonens spolande!!!

jakke 2009-05-14 06:46

OracleDB.

hahavaffan 2009-05-14 07:12

Citat:

Ursprungligen postat av shut teh face (Inlägg 3665162)
Måste testas :D:D

Do it!

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 3665174)
Dom har planerat det, dom jävlarna! Men vadå, du menar sånna kanelgiflar, men med choklad i? Gnhhhh!!

Jupp, det är precis vad det är. Drömde fan om dom inatt.*cupid*

shut teh face 2009-05-14 07:36

Citat:

Ursprungligen postat av jakke (Inlägg 3665283)
OracleDB.

Säg till om du behöver hjälp. :D

Frillan 2009-05-14 07:37

Behöver pengar....+ mobilräkning på 3000 så blir inga nya dragremmar / belte + bra mat under min diet.

jävla helvete

Dan S 2009-05-14 07:43

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 3665111)
Gud måste du vara så förbannad?


Förbannad på folk med valda sanningar och fördomar

Jag ber dig kolla på Cops och söka efter american arrests.

Tycker knappast det är rätt ifall en person inte stannat efter ett tag att gå dit och slå sönder rutan och dra han genom rutan ner på backen, dra händerna i kors och sätta handbojor? Vad tycker du? :)

foxx 2009-05-14 07:49

Sjukt förbannad på min Itouch just nu, kommer fan inte in på några trådlösa nätverk, har kört återställning och den är uppdaterad med de senaste drivisarna.

KalleBalik 2009-05-14 08:34

Jag är förbannad på allt just nu, försöker sluta snusa och abstinensen gör mig fan galen.

Osten80 2009-05-14 08:37

Citat:

Ursprungligen postat av KalleBalik (Inlägg 3665405)
Jag är förbannad på allt just nu, försöker sluta snusa och abstinensen gör mig fan galen.

Försökte att sluta igen förra veckan. Det gick inte så bra. :em:
Idag, som så många andra dagar, är jag förbannad över att min mage vägrar fungera som den bör och ska.

Rackham 2009-05-14 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av Dan S (Inlägg 3665329)
Jag ber dig kolla på Cops och söka efter american arrests.

Tycker knappast det är rätt ifall en person inte stannat efter ett tag att gå dit och slå sönder rutan och dra han genom rutan ner på backen, dra händerna i kors och sätta handbojor? Vad tycker du? :)

Nä precis. De är så listiga att de ser till att använda övervåld när TV är där och filmar nämligen.

Det händer ganska ofta att en förövare i en biljaktssituation försöker köra ifrån polisen igen när de stannat och går fram emot bilen, alltså vill de ha ut dem toksnabbt. För att inte tala om risken att de har ett vapen i bilen och får för sig att det är en bra idé att börja skjuta. en polis blir alltid (med rätta) nervös när de inte kan se vad den de skall gripa har för sig med händerna.

Dessutom tror jag knappast de generellt slår sönder rutan för skoj skull, utan bara om dörren är låst, eller inte går att öppna av någon annan anledning. Eller kanske om det är någon de anser extra farlig och snabbt vill ha så bra uppsyn över honom som möjligt.

Att få ligga på marken med handfängsel är nog tyvärr något man får räkna med om man uppvisat det dåliga omdömet att försöka smita från polisen och därigenom riskera sitt eget, polisens och inte minst oskyldigas liv.

Finns garanterat olämpliga poliser i USA, men att säga att de till 99% använder övervåld även mot oskyldiga (är det ok att göra det mot skyldiga menar du?) visar bara på din egen okunskap och fördomar.

Sorry för lång off topic, men ibland måste man...

OnTopic så är jag just nu lite förbannad på martyrinställningen hos många MC-förare som anser att det är hela världens fel förutom just deras när det inträffar olyckor mellan bil/MC p.g.a. att en bil kör/svänger ut framför en MC som kör i ungefär trippla tillåtna hastigheten. De syns dåligt från början, kör man sen i 200 på en 70 väg, så är det rätt självklart i min bok vem som orsakade olyckan.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)