Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Bästa Fysiken 2005 - Read only (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Raka mig (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=40355)

Metal_boy_ 2005-03-22 21:16

Raka mig
 
Jag ska ta bort håret på kroppen inför fototävlingen och kom o tänka på om man ska raka armarna??Okej underarmarna fattar jag men överarmarna?? där har man ju bara genomskinliga tjejfjun.

internethjälten 2005-03-22 21:19

om det är genomskinligt så syns det väl inte ?

sunkan 2005-03-22 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Metal_boy_
Jag ska ta bort håret på kroppen inför fototävlingen och kom o tänka på om man ska raka armarna??Okej underarmarna fattar jag men överarmarna?? där har man ju bara genomskinliga tjejfjun.

det ser ju förjävligt ut sen när håret börjar växa ut om du rakar underarmarna ;)

Garnax 2005-03-22 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Metal_boy_
Jag ska ta bort håret på kroppen inför fototävlingen och kom o tänka på om man ska raka armarna??Okej underarmarna fattar jag men överarmarna?? där har man ju bara genomskinliga tjejfjun.

"genomskinliga tjejfjun"

Riktiga män har väl för fan riktigt hår på armarna.

skämmas kanske inte vore en dum idè *innocent*

King Grub 2005-03-22 21:26

Är det med riktig scenbelysning bilderna skall tas kan minsta behåring göra stor skillnad i visuellt intryck.

Nu är väl tävlingen inte sååå stor att vi kommer att dra av poäng pga några fjun på armarna...

Metal_boy_ 2005-03-22 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Garnax
"genomskinliga tjejfjun"

Riktiga män har väl för fan riktigt hår på armarna.

skämmas kanske inte vore en dum idè *innocent*

Jag är faktiskt VÄLDIGT glad över att jag inte har lika mycke hår på överarmarna som på underarmarna *screwy*

Metal_boy_ 2005-03-22 22:51

Fy fan vad jobbigt!! har både stått och suttit i badkaret o rakat mig med en bra hyvel, framoch tillbaka så håret lossnar på tillbakavägen. Problemet är att jag har förbannat mycket hår!! Höll på i 2 tim och då har jag ändå hela ryggen och baksidan av benen kvar *grr27*

Pellefant 2005-03-22 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Metal_boy_
Fy fan vad jobbigt!! har både stått och suttit i badkaret o rakat mig med en bra hyvel, framoch tillbaka så håret lossnar på tillbakavägen. Problemet är att jag har förbannat mycket hår!! Höll på i 2 tim och då har jag ändå hela ryggen och baksidan av benen kvar *grr27*

Vaxa så går det fortare. ;)

Grahn 2005-03-22 23:11

Du står väl inte och försöker raka bort långa hårstrån med en rakhyvel eller?

JAM 2005-03-22 23:56

*pust*
Jag trodde att rubriken var en uppmaning alt. ett önskemål... :)

Metal_boy_ 2005-03-23 03:12

Citat:

Ursprungligen postat av Grahn
Du står väl inte och försöker raka bort långa hårstrån med en rakhyvel eller?

jo :em: Vad ska jag annars göra? Att klippa håret på mina ben med en stor sax tex skulle ju ändå ta lika lång tid som att klippa en golfbana med nagelsax. Dom är liksom inte håriga, dom är lurviga hehe. :)

Grahn 2005-03-23 03:23

Citat:

Ursprungligen postat av Metal_boy_
jo :em: Vad ska jag annars göra? Att klippa håret på mina ben med en stor sax tex skulle ju ändå ta lika lång tid som att klippa en golfbana med nagelsax. Dom är liksom inte håriga, dom är lurviga hehe. :)

Skäggtrimmer alt hårklippare?

King Grub 2005-03-23 06:45

En helkroppsvaxning gör susen. ;)

Herkulez 2005-03-23 09:46

Citat:

Ursprungligen postat av Metal_boy_
Fy fan vad jobbigt!! har både stått och suttit i badkaret o rakat mig med en bra hyvel, framoch tillbaka så håret lossnar på tillbakavägen. Problemet är att jag har förbannat mycket hår!! Höll på i 2 tim och då har jag ändå hela ryggen och baksidan av benen kvar *grr27*

du skulle kört med en trimmer före.

Lasse Kongo 2005-03-23 11:10

var försiktig bara så du inte river dig tex, ser kanske inte så snyggt ut på bild med stora köttsår typ =)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)