Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Era tvångssyndrom (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=192064)

Captainwide 2012-11-20 22:23

Era tvångssyndrom
 
Tyckte det kunde vara intressant att se vad folk har för konstigheter på G :D

Med tvångssyndrom menas inte att träna eller något liknande utan mer isåfall att fjärrkontroller måste ligga på ett speciellt sätt (exempelvis uppradade breved varandra etc etc.

Mina syndrom är att jag måste alltid har ljudnivån på tvn och radion jämn, dvs 20 eller 25 eller 30 osv.

Jag måste även varje gång jag ska köra marklyft eller knäböj eller liknande tunga set hoppa 2 - 3 gånger som en boxare gör när han ska börja en rond.(dåligt förklarat men visst)

I bestickslådan måste alla besticken ligga åt samma håll.

Jag har näst intill en omedvetet inbyggs motorrik som gör att jag måste gå diagonalt i exempelvis stenplattor och eller liknande.

Skriv på :D

Captainwide 2012-11-20 22:24

Märkte en del små fel i min text men jajaja det är som det är när det inte blev som det skulle :)

Ronn 2012-11-20 22:27

Jag måste öppna och stänga en tråd 7 gånger innan jag skriver i den.

Spartansk 2012-11-20 22:27

Det går i perioder. Just nu måste jag kolla igenom titlarna på alla nystartade trådar på kolo och kolla alla nya statusuppdateringar på Facebook.

Latissimus Dorsi 2012-11-20 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av Captainwide (Inlägg 6107307)
Tyckte det kunde vara intressant att se vad folk har för konstigheter på G :D

Med tvångssyndrom menas inte att träna eller något liknande utan mer isåfall att fjärrkontroller måste ligga på ett speciellt sätt (exempelvis uppradade breved varandra etc etc.

Mina syndrom är att jag måste alltid har ljudnivån på tvn och radion jämn, dvs 20 eller 25 eller 30 osv.

Jag måste även varje gång jag ska köra marklyft eller knäböj eller liknande tunga set hoppa 2 - 3 gånger som en boxare gör när han ska börja en rond.(dåligt förklarat men visst)

I bestickslådan måste alla besticken ligga åt samma håll.

Jag har näst intill en omedvetet inbyggs motorrik som gör att jag måste gå diagonalt i exempelvis stenplattor och eller liknande.

Skriv på :D

ja ja ja!
Samma här går typ diagnoalt, om det är en platta måste jag gå över hörnen svårt att förklara :D

Melinda 2012-11-20 22:31

Jag måste ha 5 varv toapapper runt handen( inte på mig hela tiden utan när man varit på toaletten), kan inte ta första bettet på ett äpple, banan måste skivas, kan inte äta clementin om inte allt det vita är borta, har en klyfta gått sönder kan jag inte äta den alls/ slänger hela clementinen. Massa småtrams jag har för mig

ryss 2012-11-20 22:36

Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P

Spartansk 2012-11-20 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av ryss (Inlägg 6107357)
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P

Skrattade högt.

Otur 2012-11-20 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av ryss (Inlägg 6107357)
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P

http://cdn.memegenerator.net/instanc...x/25482404.jpg

Spartansk 2012-11-20 22:43

Nu har jag kommit på ett till, jag måste pilla med Plackers tills det gör ont i tandköttet.

Fyllot 2012-11-20 22:46

Måste skita kl 11 varje dag.

timoat 2012-11-20 22:46

Kolla dörren, spisen, handbromsen flera gånger. Ibland får jag tom köra tillbaka till studion för att kolla så spisen är avstängd om jag är det minsta osäker.
Kan nämna att en gång körde jag ifrån en kastrull och kom tillbaka till en rökfylld studio som tog en månad att bli luktfri.

Pelle2 2012-11-20 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av ryss (Inlägg 6107357)
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P

You made my day

Birkharju 2012-11-20 22:54

varje gång jag spelar FPS spel måste jag ladda om bössan trots 28/30 skott kvar. det betalar sig en del gånger *gah!*

gustafffsson 2012-11-20 22:58

Torkar alltid mina händer mot tröjan/armarna innan jag börjar ett set, har inte handsvett eller nåt men måste ändå göra det annars känns det jätte fel.inget negativt med de dock då ja taggar upp mig själv och tömmer huvudet på allt annat :)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)