![]() |
1% energi kvar i musklerna, GET UP, IT'S ALL IN THE MIND!!
Haha. Regus lilla, de e klart, bara o resa sig! |
Citat:
Hade det vart en boxningsmatch hade han säkert kunnat ta räkning och resa på sig efter ett par sekunder. Men man har ju inte dom sekunderna i en ufc-match. |
frågan är om Tank är slut nu, i så fall vad ska han göra då?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det jag ser är att han blir groggy, försöker hålla balansen, ramlar. Och är borta ur matchen. |
Citat:
Sista bensprattlet är väl bara att hans ben inte vill lyda honom |
Folk verkar inte fatta just hur svårt det är att kontrollera sin kropp efter x antal slag mot hakan. För många räcker det med en örfil så börjar benen skaka. Jag tycker Tank stod pall hyfsat bra. Sen att han var värdelös igenom hela matchen var en annan sak, Kimbo var mycket snabbare.
|
Alltid varit kär i Yves Edwards så det blev allt lite blött i trosorna. :hbang:
WEC 32 var för övrigt ett bra event. |
Yves Edwards började verkligen skina igen asså! Eller a, hur man nu ska säga det. Killen förtjänar allt gott han får. Jag skulle såå gärna se honom som titelinnehavare någon gång.
Synd att Kimbo och Tank ska ta upp så mycket av uppmärksamheten trots att ingen av dom är ens i närheten av den fighter Yves är. Att Kimbo ska bli MMA-proffs och i sin nya karriär får möta Tank är ett skämt. Riktig pajasmatch var det. |
Citat:
Nu har ju Kimbo dock bevisat att han är seriös med sin satsning och inte ska ha sånt värdelöst motstånd längre. Kanske dags att kasta in en fighter som faktiskt kan MMA och dessutom håller sig i god form och inte är 10 år efter sin topp. |
Blir ju intressant att se någon som är bra på marken mot Kimbo, blir kul att se hur länge han kan klara sig då.
|
Citat:
|
DREAM 1 imorgon!
En bunte fina fighter. Gesias Calvancante vs. Shinya Aoki - Ruggigt motstånd, men jag håller på min darling Aoki. Ikuhisa Minowa vs. Gwan Lee - Vet inget om Gwan Lee så det får bli Minowa (även att han suger.. :)) Tatsuya Kawajiri vs. Kultar Gill - Kawajiri är soet. Kazuyuki Miyata vs. Luis Buscape - Inte heller så bra, men vem fan är Buscape? Joachim Hansen vs. Koutetsu Boku - Norge power! Eddie Alvarez vs. Andre 'Dida' Amade - Dida borde kunna ro hem det. Hayato Sakurai vs. Hidetaka Monma - Mr. Inzano Sakurai tar det lätt. Katsuhiko Nagata vs. Artur Oumakhanov - Väldigt rysk. Mitsuhiro Ishida vs. Bu Kyung Jung - Borde gå ganska lätt. Mirko Cro Cop vs. Tatsuya Mizuno - Våga inte förlora Cro Cop! (Gud vilka givande kommentarer.. :)) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:38. |