Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träning - Vikter & Kondition (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Träningslära.se - boken av Eddie Vedder och Guddi finns att köpa! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=165036)

Guddi 2011-05-11 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av bustz0rz (Inlägg 5047839)
Undra om vi som redan har fått boken har detta feltryck i våra böcker..

Nej

Citat:

Ursprungligen postat av cirkelrak (Inlägg 5047897)
Har alla ni som beställt fått det där mailet? Jag har inte fått nått.

Citat:

Ursprungligen postat av Kimkay (Inlägg 5047943)
neither have I

Citat:

Ursprungligen postat av BengtBurk (Inlägg 5047929)
Jag har inte fått det.

Kolla så det inte har hamnat bland er skräppost. Ligger det inte där så mejla till publit på info@publit.se för att se om de registerat er order och i så fall när ni kan tänkas få boken i brevlådan.

När det gäller förseningar av ordrar så finns det mer information här, http://traningslara.se/forsta-recens...m-forseningar/

BengtBurk 2011-05-11 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av Guddi (Inlägg 5047981)
Kolla så det inte har hamnat bland er skräppost. Ligger det inte där så mejla till publit på info@publit.se för att se om de registerat er order och i så fall när ni kan tänkas få boken i brevlådan.

När det gäller förseningar av ordrar så finns det mer information här, http://traningslara.se/forsta-recens...m-forseningar/

Jag har fått bekräftelsemailet men det står ingenting om någon försening.

Guddi 2011-05-11 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av BengtBurk (Inlägg 5048011)
Jag har fått bekräftelsemailet men det står ingenting om någon försening.

Okej, då missförstod jag dig. Förseningen har de inte mejlat ut något om. Det är om man mejlar till den mejladressen jag gav och frågar varför man inte fått boken ännu som man kan få det svaret.

Det är ju ganska många som har fått sina böcker men flera ex som skulle tryckas förra veckan blev ju fel och efter det har inte tryckeriet hunnit komma i fatt då de inte var beredda på att så många skulle beställa boken.

Upp till 10 Arbetsdagar är det som gäller för leverans i vanliga fall. Pga förseningarna kan det dröja lite extra nu alltså.

forslund 2011-05-12 06:40

Jag har hittat Nicklas värsta mardröm: tre stycken stavfel. :D

bustz0rz 2011-05-12 06:51

Måste väl ändå kännas kul på något sätt att eran bok visade sig vara så eftertraktad så att hela tryckeriet nästan kollapsar(överdriver) :D

Guddi 2011-05-12 07:24

Citat:

Ursprungligen postat av forslund (Inlägg 5048281)
Jag har hittat Nicklas värsta mardröm: tre stycken stavfel. :D

Du får jättegärna mejla dessa till oss så vi kan fixa till dessa fel till nästa upplaga.

Citat:

Ursprungligen postat av bustz0rz (Inlägg 5048291)
Måste väl ändå kännas kul på något sätt att eran bok visade sig vara så eftertraktad så att hela tryckeriet nästan kollapsar(överdriver) :D

Det är kul för oss men tråkigt för dem som väntar på boken.

exnm 2011-05-12 07:46

Citat:

Ursprungligen postat av Guddi (Inlägg 5048326)

Det är kul för oss men tråkigt för dem som väntar på boken.

Eh den som väntar på något gott...
Personligen hoppas jag få den nästa vecka iaf. annars kommer boken ta all dyrbar pluggtid tror jag:)

willtjam 2011-05-12 08:03

Har ni någon aning om hur många som har beställt den?

Jag har för övrigt också hittat några stavfel, men jag kommer inte ihåg var. Ni får lita på forslund!
Jävligt bra bok!

Eddie Vedder 2011-05-12 09:05

Citat:

Ursprungligen postat av forslund (Inlägg 5048281)
Jag har hittat Nicklas värsta mardröm: tre stycken stavfel. :D

Jag kommer snart ligga hemma i fosterställning under sängen, gråtandes. :D Även jag hittade ett fel igår, ärligt talat sov jag sämre inatt direkt. Måste få ett starkare psyke. *cry*

Citat:

Ursprungligen postat av bustz0rz (Inlägg 5048291)
Måste väl ändå kännas kul på något sätt att eran bok visade sig vara så eftertraktad så att hela tryckeriet nästan kollapsar(överdriver) :D

Ja det är kul som bara den!

Citat:

Ursprungligen postat av willtjam (Inlägg 5048356)
Har ni någon aning om hur många som har beställt den?

Vi har inte fått någon ny statistik från förlaget sedan sist. När det kommer så uppdaterar jag. :) De andra bokhandlarna som säljer den kan vi inte få statistik från så vitt jag vet. Men det är väldigt många som säljer den nu, några fler har tagit in den sedan sist.

Sk1llz 2011-05-12 09:18

Jag fick boken från Publit idag! :hbang:

Andreas Guiance 2011-05-12 09:53

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Vedder (Inlägg 5048449)
Även jag hittade ett fel igår, ärligt talat sov jag sämre inatt direkt. Måste få ett starkare psyke. *cry*

Hehe äh det där får man räkna med. När vi la fram vår Master's-uppsats på Handels om svensk handel med det gamla kommunistblocket (http://arc.hhs.se/download.aspx?MediumId=312 för den som har riktigt tråkigt på jobbet:D) hade vi kallat Albanien för "Albany" bland annat...var bara att hålla god min och skylla på Words autokorrigeringsfunktion;)

Tryman 2011-05-12 09:59

Beställt boken idag. Är den bra köper jag en till och vaskar... ;)

Poxeman 2011-05-12 10:00

Citat:

Ursprungligen postat av Tryman (Inlägg 5048555)
Beställt boken idag. Är den bra köper jag en till och vaskar... ;)

Jag kommer ha med min i helgen så det kan bli högläsning på kvällarna :D

Tryman 2011-05-12 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av Poxeman (Inlägg 5048561)
Jag kommer ha med min i helgen så det kan bli högläsning på kvällarna :D

Bra, jag kan inte somna utan godnattsagor :naughty:

Guddi 2011-05-12 11:47

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Vedder (Inlägg 5048449)
Även jag hittade ett fel igår, ärligt talat sov jag sämre inatt direkt. Måste få ett starkare psyke. *cry*

Gör som jag, läs inte igenom den :) Det finns inget vi kan göra åt det nu ändå!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)