Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träning - Vikter & Kondition (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Träningslära.se - boken av Eddie Vedder och Guddi finns att köpa! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=165036)

Zoidy 2011-04-29 11:57

Också lagt in en beställning nu. Ska bli kul att läsa! :thumbup:

coolboynesko 2011-04-29 11:59

jävla 18års gräns på alla sidor

Tvåan 2011-04-29 12:37

Har beställt den nu :)

Guddi 2011-04-29 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av Spartansk (Inlägg 5021548)
Står det mycket i boken som inte står på bloggen? Du verkar vara en ärlig person, Eddie, så jag vågar lita på att du inte bara säger "ja" av affärsmannaskap. ;)

Om du trycker på länken till vår sida så kan du se de kapitel som ingår i boken. Där är flera som tar upp saker som vi inte ens har nämnt på vår sida så som det vetenskapliga stödet för olika dieter och hur de verkar påverka kroppen. Stretching och återhämtningsmetoder är också stå sånna kapitel.

Sen är där flera andra saker som vi endast varit inne på väldigt ytligt på bloggen så som deff i praktiken, konditionsträning och omsättning av kolhydrater, fett och protein. Detta går vi djupt inpå i boken, i klass med mina inlägg om barfotalöpning på bloggen och faktiskt ännu mer då det inte fanns samma begränsningar i utrymme nu när vi skrev bok.

De andra delarna har vi tagit upp en hel del kring och där finns vissa delar man kan komma att känna igen från bloggen. Men det är många tillägg, förtydligande och uppdateringar från det som står på bloggen även där.

Är du fortfarande tveksam så är det ju bara att vänta 2-3 veckor tills några har läst igenom boken och kan ge dig en mer objektiv recension av innehållet.

Yardbird 2011-04-29 19:47

Snyggt jobbat :thumbup:

Jag blev såld när jag läste vad kapitlen innehåller. Dessutom har ni jobbat på bra med att bygga en trovärdig plattform på forumen. Men om sanningen ska fram köper jag mest boken för att Nicklas heter "Eddie Vedder". Allt annat är sekundärt.

Tunga Vikter 2011-04-29 20:14

Beställt den! Ser fram emot att få hem den under den kommande veckan :)

Autumnleaves 2011-04-29 20:22

Grattis till boken! Ska bli spännande läsning!

Helt OT, men oj vad Guddi är lik Scott Foley!

http://l.yimg.com/eb/ymv/us/img/hv/p...charliepre.jpg

coolboynesko 2011-04-29 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av coolboynesko (Inlägg 5021754)
jävla 18års gräns på alla sidor

Tur att man har en snäll syrra som beställer åt en! :D

nisse1976 2011-04-29 22:59

Citat:

Ursprungligen postat av yardbird (Inlägg 5022734)
men om sanningen ska fram köper jag mest boken för att nicklas heter "eddie vedder". Allt annat är sekundärt.

+1

spoon 2011-04-29 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av coolboynesko (Inlägg 5023168)
Tur att man har en snäll syrra som beställer åt en! :D

Träningsintresserad när man ber syskonen köpa ut böcker istället för sprit :)

Kommer ni skicka till Norge? Jag kan betala den eventuella extra frakten som skulle bli.

Mushan 2011-04-29 23:28

Nice! Bra jobbat :) Orkar oftast inte sitta och läsa på internet.. böcker är så mycket bättre.

coolboynesko 2011-04-29 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 5023213)
Träningsintresserad när man ber syskonen köpa ut böcker istället för sprit :)

Kommer ni skicka till Norge? Jag kan betala den eventuella extra frakten som skulle bli.

haha true that! :D

blasr 2011-04-30 08:06

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 5023213)
Träningsintresserad när man ber syskonen köpa ut böcker istället för sprit :)

Kommer ni skicka till Norge? Jag kan betala den eventuella extra frakten som skulle bli.

Finns att beställa på Capris.no(Adlibris norska sida), beställde den själv därifrån nyss.

Eddie Vedder 2011-04-30 08:19

Citat:

Ursprungligen postat av blasr (Inlägg 5023437)
Finns att beställa på Capris.no(Adlibris norska sida), beställde den själv därifrån nyss.

Toppen! Jag delar den på Facebook med samma! Någon som vet fler nordiska internetbokhandlar?

På tal om Facebook så kan man adda applikationen Träningslära.se om man vill ;)

bustz0rz 2011-04-30 08:38

Grymt! Beställde det första jag gjorde när jag såg att den släppts!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)