Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Kosttillskott (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Rabattkod MMsports (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=233804)

Pepz 2017-12-07 08:46

Rabattkod MMsports
 
MM Sports bjuder på en rabattkod för endast Kolozzeums medlemmar.
Koden "Kolo10" ger dig 10% rabatt och gäller till och med söndag 10/12.

Sprid inte koden utanför forumet utan håll det snyggt så kanske det blir fler rabattchanser framöver.

Shqypnia 2017-12-07 09:55

Om vi handlar kanske deras intresse för Kolo ökar.

vicarious 2017-12-20 12:50

15% rabatt med koden fitmas15, gäller till 24/12.

Beemel 2017-12-20 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Shqypnia (Inlägg 7860464)
Om vi handlar kanske deras intresse för Kolo ökar.

Och vad skulle det positiva med det vara?
Frågar inte för att vara dryg, jag är uppriktigt nyfiken på vad det spelar för roll om de har ett intresse för forumet?

Känns mest som det enda intresset ett företag skulle ha för ett forum vore att göra reklam för sina produkter, mer "ren reklam" klarar åtminstone jag mig bra utan.

Shqypnia 2017-12-20 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Beemel (Inlägg 7867360)
Och vad skulle det positiva med det vara?
Frågar inte för att vara dryg, jag är uppriktigt nyfiken på vad det spelar för roll om de har ett intresse för forumet?

Känns mest som det enda intresset ett företag skulle ha för ett forum vore att göra reklam för sina produkter, mer "ren reklam" klarar åtminstone jag mig bra utan.

Det kan locka fler hit tänker jag främst på.

Om jag sedan har uppfattat saker rätt så tog de ifrån de allra flesta funktioner för admins/mod när de tog över. Give back the power! :D

Jorgen 2017-12-20 22:08

Citat:

Ursprungligen postat av Beemel (Inlägg 7867360)
Och vad skulle det positiva med det vara?

Att forumet får vara kvar. :)

Beemel 2017-12-21 13:21

Citat:

Ursprungligen postat av Jorgen (Inlägg 7867609)
Att forumet får vara kvar. :)

Är det en risk det har hintats om?

I.o.f.s. så ser jag nog hellre ett nerlagt forum än ett som ändå bara bygger på att ett företag bombar det med reklam. Jag skulle vara lika aktiv på båda varianterna =)

Även om jag varit medlem här en bra stund och gillar forumet, så är det inte på något sätt oersättligt om så skulle vara fallet.

Om det däremot skulle locka hit fler (icke företag) medlemmar som Shqypnia är inne på så är det ju skoj.

ApexProcyon 2017-12-21 14:15

Jag väljer alltid MM Sports framför andra butiker just på grund av deras ägande av Kolozzeum. Däremot så använder jag aldrig rabattkoder så det syns aldrig.

Synd att det inte går att koppla kontot på något sätt så att stödet syns även utan rabattkod.

Jorgen 2017-12-21 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Beemel (Inlägg 7867768)
Är det en risk det har hintats om?

I.o.f.s. så ser jag nog hellre ett nerlagt forum än ett som ändå bara bygger på att ett företag bombar det med reklam. Jag skulle vara lika aktiv på båda varianterna =)

Även om jag varit medlem här en bra stund och gillar forumet, så är det inte på något sätt oersättligt om så skulle vara fallet.

Om det däremot skulle locka hit fler (icke företag) medlemmar som Shqypnia är inne på så är det ju skoj.

Om forumet endast blir en kostnad som inte ger något mervärde för företaget så vet jag inte varför det skall vara kvar.
Men det är inget som har hintats om. Än.

Jag tror inte att ambitionen är att bomba med reklam.
Och om dom ser att det kommer trafik till shoppen från kolozzeum behöver det inte bombas med reklam. :)

exevision 2017-12-22 16:40

Hoppas detta blir återkommande!

emoris 2018-01-16 07:10

Finns det någon aktuell kod?
Och, kan någon beställa? Jag har lagt ihop en korg men när jag ska slutföra köpet så kommer ingen adress, så kan inte gå igenom med köpet.

villblistor 2018-01-23 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av emoris (Inlägg 7880821)
Finns det någon aktuell kod?
Och, kan någon beställa? Jag har lagt ihop en korg men när jag ska slutföra köpet så kommer ingen adress, så kan inte gå igenom med köpet.


Är också på jakt, men har inte hittat något än. Fick precis förslag på att använda en rabattkod från Stylepit istället :laugh:

vicarious 2019-01-28 13:31

Nån som sitter inne med nån 10-15% kod eller liknande?

Kamp 2019-01-28 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av vicarious (Inlägg 8013584)
Nån som sitter inne med nån 10-15% kod eller liknande?

”20extra” ger 20% på ett helt köp (även rabatterade varor). Fungerade igår, osäker på om den fortfarande gäller.

vicarious 2019-01-28 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av Kamp (Inlägg 8013676)
”20extra” ger 20% på ett helt köp (även rabatterade varor). Fungerade igår, osäker på om den fortfarande gäller.

Verkar inte fungera längre men tack ändå :) Såg nu att många grejer som var rabatterade ej gick att kombinera med kod.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)