![]() |
|
|
Ingen som kollar eller?
|
jo
|
Cool!
Kan du förklara för mig hur han vann den fighten på poäng? Han måste ju ha förlorat varje rond? Spencer / random irländare fighten. [Spencer v Cathal] |
Bendo rånad.
|
Tyckte nog också att Bendo vann. Inte rånad. Tyckte mer det såg ut som båda två mest bara sparrades så jag är inte allt för arg för det beslutet. Men Siver måste ju typ mörda Conor för att han ska vinna. Skulle det mot all förmodan gå till decision så kommer han ALDRIG vinna även om han dominerar. Domarna har varit förfärliga ikväll.
|
Ser inte bra ut! Haha
|
Aldo > Conor.
Jävla pajas. Älskar att se Conor slåss, klarar dock inte av honom utanför cagen. |
|
Citat:
Just saw the judges for @seanspencer170. Jacob McDougal, Patrick O'Connor, and Paddy Walsh-O'Brien. Now I get it. |
McGregor är så jävla härlig att se i buren, karisma, publikstöd, teknik, avslappnad. Liknar A. Silva på sitt sätt att fightas. Ser plojt ut men kan knocka vem som helst och dem vet om det.
|
Siver drogs med en skada, smutsiga roids och gamla sauerkrauts. Inte konstigt att man förlorar då! :D
|
http://i.imgur.com/isn84ma.jpg
Cred till McGregor för jag har aldrig sett fram emot en FW-match så mycket som Aldo-McGregor |
Conor bless.
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57. |
|