![]() |
|
Vad hände med den ryska bruden som fick ett kontrakt med ufc, som hade svart bälte i karate och tävlat i bodybuilding?
Citat:
|
Alexandra Albu vart skadad.
|
Citat:
Machida tuggar sönder honom :) |
Mark Munoz hälsar:
Wrecking ball eller wrecking machine spelar väl inte så stor roll... |
Haha, klockrent!
|
Var det inte någon här som förde detta på tal nyss?
Citat:
|
|
|
Mous e så skön asså. Alltid lugn och har den där "I give zero fucks" looken. Kan han slå Machida? Ja. Kommer han dock göra det? Vetefan. Borta för länge tror jag, men none the less så kommer det bli underhållande :D
|
"Former UFC light heavyweight champion Rashad Evans has been forced to withdraw from his pivotal divisional clash against Daniel Cormier due to injury. According to White, Evans (21-3-1) suffered a knee injury, and as of this writing, the fight against Cormier is intended to be rebooked at a later date. Evans is expected to require four week of rehabilitation, according to the Yahoo Sports' initial report.
BAH! |
Nu är ju UFC 170 PVP kortet sämre än Fight Night: Machida vs Mousasi, kvittar iofs för mig eftersom jag ändå inte tänkt betala men ganska ruttet av UFC.
|
What does the Wand say?
Ganska rolig variant på Ylvis-Foxen... |
Citat:
Citat:
Och lol på Mousasi-bilderna. |
|
Nytt klipp med Henato Laranj. Avbryter en intervju med Vinny, som antingen är en bra skådespelare eller tror att han är riktig. :D
9:40 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:13. |
|