Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Kosttillskott (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Hjälp om kreatin osv. (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31567)

Xatzer 2004-10-12 10:05

Hjälp om kreatin under deff...
 
Tjenare! Jag försöker att få ner min bf% (dvs deffar lite under vintern.. :P)
Jag kör just nu på protein och dextropur.
Morgonpromenader och så vidare.
Jag undrar om jag kan lägga till kreatin och ala nu för att få lite mer nöje i träningen då jag börjar tröttna lite på att ligga på samma vikt under deffen :)

Ger kreatin en ökning när jag ligger på energiunderskott?
Är detta någon mening eller utkastade pengar o tillskott?

Söker snabba och bra svar! Affären som har de sakerna jag vill ha har bara öppet på tisdagar 16-18 ;(

Tack på förhud
/Richard

mystic[-_-] 2004-10-12 11:11

Jag skulle köra kreatin om jag deffade. De flesta kör väll det. De som tävlar slutar väll med det runt 2 veckor innan men de vill ju pressa ut all vätska. Man kan se rippad ut med kreatin ;)

Xatzer 2004-10-12 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av mystic[-_-]
Jag skulle köra kreatin om jag deffade. De flesta kör väll det. De som tävlar slutar väll med det runt 2 veckor innan men de vill ju pressa ut all vätska. Man kan se rippad ut med kreatin ;)

kk... då blir det
Protein,kreatin och dextropur shakes :)

ceflower 2004-10-12 11:40

Efedrin är olagligt. Passa dig så att inte din mamma kommer på dig med det. Använd koffeintabletter ist.

Knäböj 2004-10-12 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av ceflower
Efedrin är olagligt. Passa dig så att inte din mamma kommer på dig med det. Använd koffeintabletter ist.

??????

Zonyk83 2004-10-12 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av ceflower
Efedrin är olagligt. Passa dig så att inte din mamma kommer på dig med det. Använd koffeintabletter ist.

Du är lagom förvirrad, han skriver inget om effedrin någonstans + att det inte är olagligt, beros på sammanhanget...

Xatzer 2004-10-13 05:23

Citat:

Ursprungligen postat av Zonyk83
Du är lagom förvirrad, han skriver inget om effedrin någonstans + att det inte är olagligt, beros på sammanhanget...

ceflower är itne alls förvirrad. jag skrev det innan men tog bort det :)
Jag forskar med effedrin, så för mig är det lagligt :)

"Produkten kan enbart studeras och användas vid utförandet av kemiska experiment.
All annan användning av produkten än den som beskrivits ovan sker på egen risk. "

Jag utför ett kemiskt expriment där jag tar risken :P

Sverker 2004-10-13 06:15

SUCK !

Nu stoppar vi det flamsiga pratet om efedrin.
Efedrin har inte på Kolozzeum att göra.




Xatzer är uppenbarligen inte medveten om att Xatzer måste söka tillstånd hos Läkemedelsverket för forskning kring läkemedel.

Xatzer 2004-10-13 06:17

Citat:

Ursprungligen postat av Sverker
SUCK !

Nu stoppar vi det flamsiga pratet om efedrin.
Efedrin har inte på Kolozzeum att göra.




Xatzer är uppenbarligen inte medveten om att Xatzer måste söka tillstånd hos Läkemedelsverket för forskning kring läkemedel.


hehe, skojade förvisso :)

Zonyk83 2004-10-13 08:25

Citat:

Ursprungligen postat av Xatzer
hehe, skojade förvisso :)

I Sverige är effedrin klassat som doping om du tränar/tävlar men inte olagligt att inneha och bruka. I vilket fall som helst är det beroendeframkallande och folk har dött av det så det är skit.

kelk 2004-10-13 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av Zonyk83
I Sverige är effedrin klassat som doping om du tränar/tävlar men inte olagligt att inneha och bruka. I vilket fall som helst är det beroendeframkallande och folk har dött av det så det är skit.

Folk har för i helvete dött av att bruka tobak också...

Zonyk83 2004-10-13 11:27

Citat:

Ursprungligen postat av kelk
Folk har för i helvete dött av att bruka tobak också...


Av vatten också, so what? Det finns skäl till att det är klassat som dopingpreparat!

kelk 2004-10-13 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Zonyk83
Av vatten också, so what? Det finns skäl till att det är klassat som dopingpreparat!

Javisst! Men ja vad är det för andra skäl då? Förutom att man _KAN_ dö dvs.

Bigbulka 2004-10-13 18:50

Hade tobak och alkohol blivit "uppfunnet" idag så hade det aldrig blivit tillåtet att bruka det pga alla biverkningar.

Grahn 2004-10-13 18:51

Alltid samma förklaringar till varför man bör använda suspekta och/eller otillåtna preparat. ;)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)