Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

mottat 2017-11-10 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7848218)

usch.

Det är en frimarknad ingen är tvingad att fightas i UFC. Ingen är tvingad att signa ett kontrakt med dom.

Börjar bli tröttsamt med fighters som gnäller att det är synd om dem samtidigt som dom tar noll ansvar själva.

Derbel McDillet 2017-11-10 19:22

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7848232)
Jääklar, han höll verkligen inte tillbaka! Fair point though, GSP har ingenting där att göra när det är så många som kämpat sig upp i rankingen för att få en chans att möta the champ

När dom som kämpat i rankingen har byggt samma namn som GSP så får dom nog också lite fördelar. Det är inga konstigheter. Slutar man som dominant champ (även om jag tyckte Big Rigg vann) tycker jag inte hoppet är jättestort till att få en titelmatch när man gör comeback.

Cooks 2017-11-10 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av Derbel McDillet (Inlägg 7848499)
När dom som kämpat i rankingen har byggt samma namn som GSP så får dom nog också lite fördelar. Det är inga konstigheter. Slutar man som dominant champ (även om jag tyckte Big Rigg vann) tycker jag inte hoppet är jättestort till att få en titelmatch när man gör comeback.

Titelmatch i en helt annan viktklass. Du tycker att det är rättvist att GSP ska få komma tillbaka efter FYRA år och bara tränga sig före i kön för att han var bra förut? Han hade ju inte ens haft en chans emot de som låg rankade 1-5. De enda fördelarna han bör få (IMO) är isåfall ekonomiska där han får mer betalt än vad en vanlig orankad snubbe får och ev en liten PPV%

xan 2017-11-10 21:58

Anderson Silva flagged by USADA

http://i.imgur.com/n6mZstZ.gif

xan 2017-11-10 22:06

Conor slår Bellator comissioner i ansiktet, och puttar sedan referee Goddard.

Video 1
Video 2

Dags att låsa in honom nu, killen har ju tappat det totalt.

Derbel McDillet 2017-11-10 23:38

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7848581)
Titelmatch i en helt annan viktklass. Du tycker att det är rättvist att GSP ska få komma tillbaka efter FYRA år och bara tränga sig före i kön för att han var bra förut? Han hade ju inte ens haft en chans emot de som låg rankade 1-5. De enda fördelarna han bör få (IMO) är isåfall ekonomiska där han får mer betalt än vad en vanlig orankad snubbe får och ev en liten PPV%

Rättvist sa jag inte men vem har sagt att UFC måste vara rättvisa? GSP är en stjärna och stjärnor får ofta fördelar. Jag tycker det är kul att GSP gjorde comeback och jag är glad att han vann.

Grazzafukkinrazzi 2017-11-11 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848585)
Conor slår Bellator comissioner i ansiktet, och puttar sedan referee Goddard.

Video 1
Video 2

Dags att låsa in honom nu, killen har ju tappat det totalt.

https://media.giphy.com/media/rKpn7N1qRlZRe/giphy.gif

svenbanan 2017-11-11 01:12

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848585)
Conor slår Bellator comissioner i ansiktet, och puttar sedan referee Goddard.

Video 1
Video 2

Dags att låsa in honom nu, killen har ju tappat det totalt.

Jag har inte läst på om detta för fem öre. Kollade bara på klippen, och tyckte det såg fejkat ut. Dvs att det var en planerad PR kupp.

Jag säger inte att jag vet att det var fejkat. Men jag tyckte det såg så ut...

Cooks 2017-11-11 01:33

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 7848631)
Jag har inte läst på om detta för fem öre. Kollade bara på klippen, och tyckte det såg fejkat ut. Dvs att det var en planerad PR kupp.

Jag säger inte att jag vet att det var fejkat. Men jag tyckte det såg så ut...

Klart det är fejkat. Conor är en businessman, inte en idiot.

Ignatius72 2017-11-11 07:45

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7848633)
Klart det är fejkat. Conor är en businessman, inte en idiot.

Vad talar för att han inte är en idiot? Det är väl inte hans businessskills som tagit honom dit han är?

d1anny2 2017-11-11 10:43

Citat:

Ursprungligen postat av Ignatius72 (Inlägg 7848645)
Vad talar för att han inte är en idiot? Det är väl inte hans businessskills som tagit honom dit han är?

Haha, så jävla löjligt att han börjat yra om "equity" etc. Säkert Floyd som han bestämt sig för att plagiera. Som i sin tur är rätt löjlig.

Bailah 2017-11-11 11:38

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848582)

Så jävla sorgligt.. Min hjälte. Gone for ever >.<

xan 2017-11-11 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 7848631)
Jag har inte läst på om detta för fem öre. Kollade bara på klippen, och tyckte det såg fejkat ut. Dvs att det var en planerad PR kupp.

Jag säger inte att jag vet att det var fejkat. Men jag tyckte det såg så ut...

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7848633)
Klart det är fejkat. Conor är en businessman, inte en idiot.

Så ni tror att Conor ringde en slumpmässig anställd i komissionen helgen innan och kom överens om att han skulle slå honom i ansiktet framför alla för att bli mer populär? Sedan drog han iväg ett SMS till Goddard och bad honom vara med på det också, så att det framstår som mer trovärdigt.

Att han kastade fyllda aluminiumburkar in i en publik och nästan träffade en vakt i huvudet, vilket han nu blir stämd för, var säkert också en genialisk utarbetad plan.

Cooks 2017-11-11 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848861)
Så ni tror att Conor ringde en slumpmässig anställd i komissionen helgen innan och kom överens om att han skulle slå honom i ansiktet framför alla för att bli mer populär? Sedan drog han iväg ett SMS till Goddard och bad honom vara med på det också, så att det framstår som mer trovärdigt.

Att han kastade fyllda aluminiumburkar in i en publik och nästan träffade en vakt i huvudet, vilket han nu blir stämd för, var säkert också en genialisk utarbetad plan.

Det finns hur mycket bevis som helst på det han gjorde och ett femsiffrigt antal ögonvittnen, varför är han inte gripen? Uppgjort.

xan 2017-11-11 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7848862)
Det finns hur mycket bevis som helst på det han gjorde och ett femsiffrigt antal ögonvittnen, varför är han inte gripen? Uppgjort.

I alla tider har det blivit bråk i samband med idrottsgalor utan straff. Man ser väl mellan fingrarna eftersom att det är en del av spektaklet.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)