Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   CalleP - Tränar för att må lite bättre, se lite bättre ut och ha roligt! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=228851)

CalleP 2022-04-07 14:06

Löpning ute i skogen
Sträcka:7km!

Kändes bra idag med, varvade lite med att gå och jogga och löpa. :)
Körde även ett helkroppspass igår.

CalleP 2022-04-08 15:10

Konditionsträning, Löpning och jogging!
Sträcka:5km

Kändes riktigt bra idag med. Har sovit väldigt bra senaste dagarna med. :) Sista backen var inte alls lika jobbig idag hellre så går framåt. Kanske ska ta en lugn dag imorgon och bara ta en promenad men får se, nu när man är ledig från jobb så kan man lika gärna träna om suget infinner sig.

CalleP 2022-04-09 12:38

Motion, Promenad
Sträcka:5km


Var lite seg i benen idag och hade lite små ont så körde en promenad istället! :) Bättre väder idag, ingen snöstorm! :D

CalleP 2022-04-10 15:04

Motion, Promenad!
Sträcka:4km

Idag körde jag det lugnt, tänkte första springa när jag vaknade men var så jävla seg. Tror jag har käkat lite för lite i veckan nu när jag ökat träningsmängden. Men promenad gick fint! :) Var ute i naturresarvatet idag igen, rätt roligt nu när man har gått där så mycket hittar överallt känns det som. Finns någon till led jag hade velat testa framåt :)

CalleP 2022-04-11 19:55

Motion, Standsvandring!
Sträcka:4km


Gick runt i växsjö och kollade på lite allt möjligt! :)

CalleP 2022-04-12 14:21

Konditionsträning, Löpning!
Sträcka:6km!

Sprang hela utan att stanna och kändes riktigt lätt idag var jobbigt första 5 minuterna sen så blev det aldrig jobbigare. Körde även sista långa backen med och var lättare än senast! Kanske tar en löptur imorgon men får se om jag känner mig återhämtad och redo! :)

CalleP 2022-04-14 13:34

Tog en promenad igår på 4km kändes väldigt lätt! :)

Konditionsträning, Löpning
Sträcka:5km

Härligt väder ute i naturen med, svalt och skönt!
Körde ett helkroppspass med med 12-20 reps på allt vilket kändes bra. :)

CalleP 2022-04-18 14:49

Motion, Promenad
Sträcka:5km

Tillbaka igen efter ett litet uppehåll. Var lite nedtränad för började sova lite halvkasst så tog några dagars vila och det gjorde susen. :)

CalleP 2022-04-19 13:27

Motion, blandpass jogg och gång och helkropps pass!
Sträcka:6km

Körde vanliga sträckan fast lite intervaller då jag var lite småsjuk i helgen men kändes bra idag. :) Körde även ett helkroppspass med armhävningar, utfall och kettlebell roddar. Skönt att äntligen kunna träna i shorts.

CalleP 2022-04-21 11:43

Promenerade igår 4km! :)

Konditionsträning, Jogging
Sträcka:6km


Kändes bra idag med, hade som mål att klara hela utan att stanna och det gick bra! :) Känns så jävla skönt att börjat få en okej dygnsrytm igen haha..

CalleP 2022-04-22 16:49

Motion, Vandring och lite utegym!
Sträcka:4.5km


Körde axelpress, pullups,dips, lite utfall, raka marklyft, situps och rodd!

12-16 reps på allt! :) Knät kändes lite ont idag hoppas det blir bättre imorgon!

CalleP 2022-04-23 10:56

Motion, Promenad
Sträcka:5km


Kändes fint idag med tog ungefär 55 minuter. Skönt att kunna gå i shorts! :)

CalleP 2022-04-24 11:16

Konditionsträning, JOgging med någon paus!
Sträcka:6km


Kändes väldigt bra idag med, tog det lite lugnare och körde inte sista grisjobbiga backen. :) Tog någon paus när jag gick när jag var lite trött.

CalleP 2022-04-30 12:40

Motionerat varje dag ungefär 2-3km gång och igår körde jag 5km och idag med! :)

CalleP 2022-05-01 10:08

Konditionstränig, Jogg och gång!
Sträcka:5km


Helkroppspass med utegymmet, allt kändes lite lättare idag så var nog helt återhämtad idag. :) Tog några gång pauser och satan vad man tappar snabbt i flås om man inte håller uppe det. Sjukt gött att komma ut idag! :)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)