Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Jazen 2008-12-27 15:45

haha så jävla skönt då paolo är så jävla hypad jämt. OJ OJ OJ där KOM EN SPARK.....men den träffa dåligt...

adis 2008-12-27 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Jazen (Inlägg 3391258)
haha så jävla skönt då paolo är så jävla hypad jämt. OJ OJ OJ där KOM EN SPARK.....men den träffa dåligt...

Aa precis, gillar att han är helt uppe i varv!

OJ OJ OJ HAN KÄKAR LÄDER!

Sebbe_H 2008-12-27 16:02

Forrest Griffin vs. Rashad Evans
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir
Quinton Jackson vs. Wanderlei Silva
Mustafa Al-Turk vs. Cheick Kongo
C.B. Dollaway vs. Mike Massenzio

PRELIMINARY CARD

Dean Lister vs. Yushin Okami
Antoni Hardonk vs. Mike Wessel
Reese Andy vs. Matt Hamill
Brad Blackburn vs. Ryo Chonan
Patrick Barryvs. Dan Evensen

Kabuto 2008-12-27 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 3391243)
går ju annars se det via streams 04:00 med rogan osv.

Ja det går ju också, men det brukar inte vara så bra kvalité :/

adis 2008-12-27 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av carloskar (Inlägg 3391037)
*bs*

Imo blev Mir överhypad som fan inför sin match mot Lesnar... Bra marknadsföring av UFC, tyvärr gick det inte som de ville och Mir vann. Nu tror alla att han är the shit of BJJ..... *rolleyes*

Snarare hans submission över Roberto Traven och när han bröt tim sylvias arm under en minut när Tim Sylvia var som bäst och obesegrad.


chokeit.se för mer mma!

MangeByggarn 2008-12-27 18:57

3de gången gilt för Wanderlei eller? :P Tror faktiskt Rampage tar denna matchen, han har säkert tränat som ett djur inför matchen..

Nogueira vs. Mir - Ingen kommentar, Nogueira the undead mofo kommer vinna ;D

Feffe vs. Evans - kommer bli jävligt jämt.

Kwon 2008-12-27 18:58

Om jag var Rampage skulle de två tidigare matcherna (resultaten) motivera mig till att träna som ett djur inför denna match....

Redemption!

Fast de två tidigare matcherna kan ju också omotivera Rampage till att göra bra ifrån sig...

Is he scared???

Hank 2008-12-27 22:20

Jag tror att Rashad kommer slå sönder Forrest i andra ronden. Forrest kommer få ta smällar som fan i första men stå kvar eftersom han är ganska stryktålig. Dock får Evans in en riktig pärla i andra.

Sen tror jag stenhårt på att Mir vinner på något knöligt sätt, domarstopp eller liknande, alternativt decision.

Silva kommer komma in laddad till tänderna och smasha Rampage och få hem segern i slutet av första ronden på domarstopp.

De andra pallar jag inte spoila :D

Eller jo... Även Kongo vinner sin på ko faktiskt. I mitten av andra..

CrazyJoeDavola 2008-12-27 22:54

Forrest är väl ganska stryktålig som få, har väl fått rätt rejält med box och endå vunnit? Eller missminner jag mig.

Godfella 2008-12-27 22:56

Jag tror faktist också på Mir. Antingen på submission eller domarbeslut.

regus 2008-12-27 23:06

Frank Mir kommer antagligen behöva snudd på döda Nogueira innan han ger sig. Dessutom är han mer uthållig än Mir och för erfaren för att matchen ska bli kort.

Tigerkotten 2008-12-28 00:57

Är extremt förvånad att folk tippar på Mir vinst, ser ingenting han har på Nogeira.

regus 2008-12-28 01:16

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 3392082)
Är extremt förvånad att folk tippar på Mir vinst, ser ingenting han har på Nogeira.


Han är yngre, lite rappare, fysiskt starkare och väger antagligen något kilo mer.

gatewarden 2008-12-28 01:29

Kommer bli den bästa UFC:n sen Cro Cop knockades så det skrek om det. Ingen är som Cro Cop, the best fighter forever.

jocke12 2008-12-28 01:34

http://mmahacks.com verkar streama matchen. Dessutom ser det ut som om man kommer kunna kolla på matcherna var för sig senare också (vilket är asbra om man t ex sitter på en risig jävla mobiluppkoppling och all form av streaming är utesluten :( )


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)