Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Otto P 2010-02-10 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4163527)
Hejsan jag vill ha hjälp med en låt som Thiago Silva kommer in med på t.e.x ufc 78Houston Alexander eller ufc 84-Antonio mendes

Denna?

Christyle 2010-02-10 12:38

Tack någon som vet titeln eller artisten?

Otto P 2010-02-10 12:56

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4163597)
Tack någon som vet titeln eller artisten?

Verkar inte finnas mycket om den..

Hittade dock detta i en tråd på sherdog: Pregador Luo - Thiago Silva Theme

Tråd:
http://www.sherdog.net/forums/f2/thi...g-what-681628/

Christyle 2010-02-10 13:20

Är denna låten gjord speciellt till Thiago? eftersom dem säger hans namn flera ggr i början av låten verka så iaf

Otto P 2010-02-10 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4163692)
Är denna låten gjord speciellt till Thiago? eftersom dem säger hans namn flera ggr i början av låten verka så iaf

japp skulle tro det med tanke på vad den heter :)

sz0 2010-02-10 14:09

deus me guiara av gruppen som nämnts.

Doctor Snuggles 2010-02-10 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4162982)
Sherdog's Beatdown Of The Year 2009:

http://www.mma-core.com/videos/_Ande...005956&tid=100

För mig är det ofattbart hur man kan gå UPP en viktklass och göra såhär med en tidigare champion. Anderson Silva är i en klass för sig.

Men skulle han ta Pudde, det är frågan? :D
Hehe, seriöst dock, ja - Anderson är i mitt tycke klart den bäste pund for pund. Hur coolt vore det om han gick upp i lätt igen och fedor gick ner. See what I did there?

sz0 2010-02-10 17:02


eternallord 2010-02-10 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4164141)
Men skulle han ta Pudde, det är frågan? :D
Hehe, seriöst dock, ja - Anderson är i mitt tycke klart den bäste pund for pund. Hur coolt vore det om han gick upp i lätt igen och fedor gick ner. See what I did there?

hade nog kunnat vara en av de bästa matcherna någonsin.

tano 2010-02-10 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4164141)
Men skulle han ta Pudde, det är frågan? :D
Hehe, seriöst dock, ja - Anderson är i mitt tycke klart den bäste pund for pund. Hur coolt vore det om han gick upp i lätt igen och fedor gick ner. See what I did there?

Det hade till och med jag kunnat betala för att se!

Skulle nog krävas väldans massa pengar för att något sådant skulle och finns inte mycket tid kvar så det lär vi aldrig få se.

Doctor Snuggles 2010-02-10 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av tano (Inlägg 4164188)
Det hade till och med jag kunnat betala för att se!

Skulle nog krävas väldans massa pengar för att något sådant skulle och finns inte mycket tid kvar så det lär vi aldrig få se.

Precis. Men å andra sidan är väl Silvas kontrakt slut om 1-2 matcher? Och båda verkar gilla utmaningar, så det är inte omöjligt. Risken finns dock för att det skulle kunna bli en tråkig match då Silva har en tendens till counterstriking och brukar leta svagheter först, och om han inte hittar en lucka så blir det inte mycket till fight.

Dajollee 2010-02-10 17:46

kommer crocop tillbaka så här AJAJAJ

http://www.youtube.com/watch?v=GjiACuQbV78

sz0 2010-02-10 17:50

Fedor har inga tendenser att hålla av dock, så såvida det inte är en speciellt plan han använder mot Silva så kommer han gå rätt på.
Jag är inte någon som tror på en sådan taktik, antingen är man bra nog att man kan köra sitt game mot honom eller så får man stanna hemma, att låta honom diktera är dumt.
Så tänkte imo Shogun mot Machida med framgång iaf, Shogun är för övrigt någon jag tror har en mer välanpassad fysik och skillbase att slå Fedor.

Doctor Snuggles 2010-02-10 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av sz0 (Inlägg 4164258)
Fedor har inga tendenser att hålla av dock, så såvida det inte är en speciellt plan han använder mot Silva så kommer han gå rätt på.
Jag är inte någon som tror på en sådan taktik, antingen är man bra nog att man kan köra sitt game mot honom eller så får man stanna hemma, att låta honom diktera är dumt.
Så tänkte imo Shogun mot Machida med framgång iaf, Shogun är för övrigt någon jag tror har en mer välanpassad fysik och skillbase att slå Fedor.

Han har å andra sidan aldrig mött någon som är så skicklig på att hålla undan. Silva är ju en fantastisk counterstriker dessutom och har ett enormt bra takedown defence, så det är jävligt svårt att tippa hur det kommer att gå. Jag gillar personligen Silvas stil mer, han är cleanare, innovativare och kör inte med dem vilda swingarna. Fedor har utklassat folk förut, men det ser aldrig riktigt lika snyggt och brutalt ut.
Jag tror det skulle gå hela vägen och bli en split till Silvas favör. Men det är hugget som stucket.

eternallord 2010-02-10 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4164272)
Han har å andra sidan aldrig mött någon som är så skicklig på att hålla undan. Silva är ju en fantastisk counterstriker dessutom och har ett enormt bra takedown defence, så det är jävligt svårt att tippa hur det kommer att gå. Jag gillar personligen Silvas stil mer, han är cleanare, innovativare och kör inte med dem vilda swingarna. Fedor har utklassat folk förut, men det ser aldrig riktigt lika snyggt och brutalt ut.
Jag tror det skulle gå hela vägen och bli en split till Silvas favör. Men det är hugget som stucket.

Jag tror faktiskt Fedor hade kunnat ta ner Silva, och med branschens bästa GnP hade han nog mustat ut ett unanimous decision genom att helt enkelt nullifiera Silvas styrkor. Silva har faktiskt legat på ryggen förr i andra matcher, har nån kontroversiell decisions-vinst i Pride har jag för mig där han spenderade nästan hela matchen på ryggen och vann för att han var närmre att avsluta med submission från botten som gav mycket poäng där. Att stå upp med Silva är ju bara korkat, även om man är Fedor.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)