![]() |
|
Det var en del dårar som sprang omkring i Aokigahara skogen efter att dokumentären släpptes på Vice.
Jag har själv jobbat som ranger i liknande geologiska skogsmiljö. Azusa Hayano är en av mina riktiga idoler. Jag började lära mig japanska efter att documentären släpptes bara för att sätta mig in i det litegrann från geologens sida och hans texter, publikationer. Jag har också varit boxare för länge sedan och det var mitt liv. Men fuck that. Jag ser att Logan Paul har bett om ursäkt, är detta samma person? Jag hänger inte med på internet. Jag kan verkligen rekommendera dokumentären i alla fall, en del gör lite nytta i alla fall. Jag tycker det känns On T, om det är samma person. https://video.vice.com/en_ca/video/s...12412c4b4b4ab6 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man ser tydligt att bägge går för fullt, dvs ingen sparring, inget WWE. Att då riskera en KO pga att det inte skulle få ske av någon outgrundlig anledning är befängt. Det finns ingen anledning till att Floyd skulle hålla honom på benen, hade han vunnit på KO skulle det bara tillfredsställa hans ego ännu mer, även om pengar verkar vara det enda han bryr sig om. Anledningen att Floyd inte kunde knocka Logan är flera. Det skiljer ca: 15 kg dem emellan. Floyd är pensionerad. Floyd är gammal. Floyd har aldrig varit en KO artist. Floyd hade inte vunnit på KO under sina senaste 10 år som aktiv. Logan är en ung man i sina bästa år. Logan är vältränad, ja sånt hjälper. Logan har inte tagit mycket stryk tidigare. Vilka är dina argument? Förutom någon kommentar du läst från en väldigt kort filmsekvens. Såg du ens vad som hände efter detta korta klipp? |
Rätt hype för helgens gala faktiskt, hel del trevliga matcher:
Middleweight Israel Adesanya (c) vs. Marvin Vettori Flyweight Deiveson Figueiredo (c) vs. Brandon Moreno Welterweight Leon Edwards vs. Nate Diaz Welterweight Demian Maia vs. Belal Muhammad Light Heavyweight Paul Craig vs. Jamahal Hill |
Riktigt bra gala, några ovissa matcher och Diaz bjuder alltid på underhållning.
Gynosanya är alltid en fröjd att se |
Citat:
När matchen börjar så inleder den ena med en legkick :d |
Citat:
Några man bör hålla ett öga på? |
Citat:
garderar mig och säger att håll koll på allt :p |
Citat:
Hill är obesegrad, har för mig han är mer av en kraftatlet än en duktig fighter, väldigt oviss match, som kan gå hur som helst |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50. |
|