![]() |
|
Citat:
Personligen tycker jag stående figthing är roligare att kolla på, och då håller jag själv på med BJJ lite. K1 var kul när det begav sig men nu tycker jag nog muy thai är bäst. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men det var inte så allvarligt menat 😉 Bara att vissa verkar komma undan med det om man har bra TD. |
Citat:
Som fighter håller gillar jag honom dock som den bäste av alla. |
Citat:
|
Citat:
|
Kan vara en av de bästa dokumentärer jag sett. Troligtvis inte. Men kan man annat än att älska den här mannen. Om du inte lyssnat på hans podd...do it.
https://i.imgur.com/Ar6Qpii.png |
Stipe Miocic - Francis Ngannou Nr 2 på lördag natt, brukar inte vara uppe så tidigt men denna matchen kan man bara inte missa..
|
Ja den matchen är jag också sugen på. Kanske ser den på söndags kväll.
Var den första matchen sevärd? Kanske skulle se den först? Skickat från min JSN-L21 via Tapatalk |
Se första ja.
|
Vad fan höll Stipe på med? Han vann sin första match på ständiga jabs, feints och fotarbete, hur många jabs slängde han denna gången? 0? Ngannu står framför han med öppen mun och försöker vila och Stipe gör absolut inget för att sätta stopp för detta.
Det är ju helt utan tvivel att de båda är duktiga fighters men Stipe måste ju ha den lägsta fight-IQ någonsin kombinerat med hans läger som på något sätt verkade missa inför alla DC matcher att det är en bra idé att slå han i magen, något som visst glömdes av mellan fight 2 och 3 dessutom. Är ju helt omöjligt att säga hur mycket Ngannu faktiskt har förändrats när Stipe försökte sig på 1 nedtagning och resten av matchen tittade han på Ngannu och slängde en handfull låga-lågsparkar. |
Citat:
Håller med, till viss del. Men Ngannou såg tightare ut i sin guard och mer redo att kontra. Han kom liksom inte in och svingade. Sen är Stipes single leg take down lite utsatt från uppercuts vilket han fått erfara från Ngannou sedan tidigare. Men ja, jag hade velat se lite mer stick and move från Stipes sida, bättre försök att dra musten ur Ngannou som nu fick matchen precis dit han ville. |
Tror ni det blir en match mellan Jones och Ngannou inom ett år?
|
Citat:
Förstår inte vad planen var öht. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:25. |
|