![]() |
|
Citat:
Det är "normalt" att Werdum får spel efter en match och sparkar sin motståndares coach på benen efter att denne skriker åt honom och sånt kan jag förstå att man ser mellan fingrarna på. |
Vad betyder mest.
Pengar el regler? Slipper conor något rätt grovt straff så är det fan skandal. Innan sparkade ufc fighters för dumma skämt på twitter. Men drar man in så mycket pengar så ändrar vi hela skiten för honom. Sorgligt. |
Självklart kommer UFC inte göra något kännbart, det var inte som om han satte sina händer på en domare under sin egna match, detta var något han gjorde på fritiden.
Kommer ni ihåg när han fick böta 250k eller något liknande för att ha kastat burkar? Folk tyckte det var för mycket, inte ens reportrar och annat folk vill se han få ett ordentligt straff. |
Citat:
|
Oh shit son, Aldo vs Max 2.
Fan, ser tyvärr inte Aldo vinna. Men man kan hoppas och önska. Tror dock hans chin är helt borta :( |
Citat:
|
Citat:
|
Conor måste vara helt fullproppad med kokain? Rycker som en stressad kanin och kan knappt andas för att han är så upphetsad.
|
Júnior Albini (Arlovskis motståndare) måste ha den märkligaste fysiken jag sett i mitt liv. Såg ut som att en lång prepubertal pojke hade fastnat i en sumobrottares kropp.
|
Fet gala. Main eventet var insane!
|
Citat:
|
Och nån slags jätteblöja till byxa 😂
Citat:
|
|
Citat:
|
Vet inte varför han rullar upp sina shorts så de ser ut som en lös blöja dock, men antar att han inte är ute efter att bli en sex symbol.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06. |
|