Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Agitator 2017-07-30 05:18

Woodley är sjukt tråkig.

Publiken ropar BORING .... Jag antar att Elon Musk inte sitter i publiken och blir hyllad...
Woodley borde förlora ett poäng för fence grabbing, dommaren suger som vanligt.

Sedan borde han torkas av ordentligt, med tanke på att steroider gör att han svettas kopiöst mycket.

Agitator 2017-07-30 05:19

Maia har jobbat och haft mer kontroll känns det som.

An Iron Soul 2017-07-30 05:20

Kan det vara den tråkigaste titelmatchen vi någonsin sett eller har ni några invändningar? :)

Woodley avvaktar mycket. Backar bakåt mot buren och inväntar motståndaren, vill att Maia ska göra någonting, kontringsboxare. Han har ett bra nedtagningsförsvar och krut i nävarna.


Maia har i stort sett bara ett vapen och det vet vi sedan tidigare, hans bjj. Men får inte ner Woodley på marken. Får ta några smällar när han dyker för nertagning.

Tyron Woodley vinner ytterligare en match på domslut. Jag är inte förvånad.

På sikt kommer det här leda till att flera kommer sluta titta. Iallafall den breda publiken.
Den här typen av fighting stil vill ingen att en mästare ska ha. En mästare ska kunna styra en match. Och inte springa iväg så fort det börjar brännas.

Publiken buar och skriker boooooring.

Agitator 2017-07-30 05:22

Näe, sjukt tråkigt match.

Håller med publikhavet, första gången vi hör något sånt här i denna magnitud från publiken känns det som.

Agitator 2017-07-30 05:23

Dana White har ju bra skäl att inte betala fighters iaf för underhållning :)

Agitator 2017-07-30 05:24

HAHAHAhAHA REKORDET.


ROFL!!!!


Dana White begärde nog den räkningen snabbt hahaha :)

UppviglarUno 2017-07-30 05:26

@AnIronSoul
Du är så outbildad om mma att det skulle inte förvåna mig om du en av de som hade buat.
Det här är inte gladiatorspel, om Woodley blir nedtagen så är det kört.
Vad fan hade du gjort om du var i hans sits? Försökt tillfredställa publiken och förlora ditt bälte och eller slagits smart och försvarat ditt bälte?
Woodley har själv sagt att den här matchen gör väldigt lite för hans karriär och det blir uppenbart när man bryter ner den nu i efterhand.
Otroligt tråkig matchning och tiden för ensidiga fighters är fullständigt passerad.

svenbanan 2017-07-30 05:26

Jag tycker det är bra att det kan bli såna här matcher ibland. Men till och med jag ledsnade lite efter fem ronder av samma ställningskrig...

Agitator 2017-07-30 05:26

Skön reklam för Floyd - Conor!

Agitator 2017-07-30 05:29

Citat:

Ursprungligen postat av UppviglarUno (Inlägg 7799603)
@AnIronSoul
Du är så outbildad om mma att det skulle inte förvåna mig om du en av de som hade buat.
Det här är inte gladiatorspel, om Woodley blir nedtagen så är det kört.
Vad fan hade du gjort om du var i hans sits? Försökt tillfredställa publiken och förlora ditt bälte och eller slagits smart och försvarat ditt bälte?
Woodley har själv sagt att den här matchen gör väldigt lite för hans karriär och det blir uppenbart när man bryter ner den nu i efterhand.
Otroligt tråkig matchning och tiden för ensidiga fighters är fullständigt passerad.

Det finns ingen officiell stege, UFC är enbart show (gladiatorspel).
Dock så fightas de om pengar och kändisskap istället för att slaktas för nöjes skull som förr i rom, vissa iaf.

svenbanan 2017-07-30 05:33

Jag tror Jon blir livsfarlig idag. DC ligger pyrt till...

Agitator 2017-07-30 05:34

Snälla säg att det är Big John som är dommaren...


*****
AAWWWW YEASSSSS!!!!

An Iron Soul 2017-07-30 05:39

Jag sågar inte tyron woodleys insats ikväll eller hans game plan.
Han gjorde precis vad han behövde göra för att vinna. Jag vill bara förtydliga att publikens missnöje säger väldigt mycket om hur matchen var.

Jag försöker alltid att se matchen ur ett MMA perspektiv.
Den här matchen eller framtida matcher säljer inga PPV:s precis, för det är ingenting någon vill se.

Agitator 2017-07-30 05:48

Hahahaha vilken TÖNT JONES ÄR ...


Första ronden. Mega tönt när ronden är slut. Sämst fake skådespel jag sett.

Agitator 2017-07-30 05:50

Än så länge går det bra!

Hoppas Jones får benet klippt.

Knäeskålen får gärna ryka om han lyckas med det. Så jvla fula metoder!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)