![]() |
|
Citat:
|
Hur seriös kan man säga att en sport och/eller en organisation är, om reglerna för sporten är antingen fellänkade eller ouppdaterade sedan 4 år tillbaka? Tröttsamt att ha diskussioner med människor som hela tiden länkar till, och envisas om att, de regler som UFC har på sin sida är de korrekta.
|
Citat:
Det som är olagligt är väl att sända ut den typen av material. Tanka hem filmer via piratebay innebär ju att man samtidigt delar med sig av det materialet man tankat till andra användare, vilket kan göra detta olagligt. Men man delar ju inte med sig på nåt sätt då man bara kikar på strömmat. Så har jag fattat det hela i alla fall. Jag har inte viaplay, men kommer kolla (i alla fall lite på Brock) på nån fulström. |
Jag trodde prelims var inkluderat i Viaplay? Tydligen inte. Då finns det ju inget sätt att se dem förutom torrents då. På tal om "seriös sport" osv. ;)
|
^Fight pass.
|
Fyfan hur överlever Sage den ronden?!
EDIT: Hoppas Sage vinner den. Fan vad tråkig tredje rond tack vare den andra åsnan som bara tryckte upp Sage mot stängslet hela ronden |
Citat:
|
Hur kan någon så erfaren som Hendricks ha så sinnessjukt dålig "octagon awarness". Han snubblar på burväggen om och om igen dessutom är han så omedveten om vart burväggen är att han ständigt måste dra handen bakom sig för att försäkra sig om dess avstånd.
Skrämmande uselt. |
Fyfan vad Aldo är bra. Skulle velat se lite mer aggression men bra game plan.
|
|
Komigen nu Silva. Emot alla odds och vinn!!
|
Ändå nöjd med resultatet. Var rädd att Silva skulle dö.
|
Visste det!
Le beast!!! |
Jävla Tate. Förstörde min 8-ling (35 odds, 100-lapp) :(
Ny champ varje gång i den divisionen, Ronda måste komma tillbaka :D |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:01. |
|