![]() |
|
Citat:
Har han gjort alla sex matcher nu, eller gjorde han dem i juni redan (slogs han ens i juni)? Kanske får han en sweet deal av Dana och fortsätter, han borde nog ha några år kvar med tanke på hur överlägsen han är just nu. |
Anderson Silva säger jag bara. Har följt honom ända sen 2003 men det han gjorde igår var nog fan det sjukaste jag någonsin sett honom göra förut.
|
Silva borde verkligen lägga handskarna på hyllan nu om han vill uppnå ultimat legend status inom MMA. Det vore ju så jäkla tråkigt, men ändå så perfekt på något sätt :)
|
Han har väl 3 eller 4 matcher kvar på kontraktet innan han får sluta?
:D:D:D:D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
inte bästa galan direkt men huvudmatcherna räddade lite, silva är sjuk men vad gjorde forrest egentligen, hade hoppast att han skulle försöka brottas lite iaf, nu blev det mest en perfekt uppvisning för hur man inte skall slåss mot silva
|
Citat:
|
Sjukt bra Silva är när han släpper lös lite! En av dom roligaste matcherna på länge tycker jag :).
|
Citat:
Citat:
Men visst är Brock bättre än båda dem, och det var lite fel av mig att antyda att massan skulle vara såpass avgörande. |
Citat:
Och anledning att han lämnade buren så snabbt ska vara det akuta behovet av läkarvård. Hans käke var ur led och han förlorade hörseln på ena örat... http://www.examiner.com/x-14354-NY-M...ffins-injuries |
vart kan man se matchen?
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27. |
|