![]() |
|
Citat:
Såg UFC100 där han blev totalt utbuad. Han har ju gjort en kometkarriär och har en brutal stil - varför är han så illa omtyckt? |
Citat:
|
Citat:
Silva vs Machida hade vart sinnes. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
GSP tror jag inte heller på men det skulle vara kul att se. |
Citat:
Jag hoppas och tror att Fedor skulle vinna mot Lesnar, men helt säker är jag absolut inte. Sen var inte Fedor direkt övertygande i sin senaste match mot Arlowski heller. |
|
Citat:
|
Citat:
Tyvärr kanske han slutar snart: http://sherdog.com/videos/videointer...eady-Over-1795 |
Citat:
Citat:
Citat:
Det var btw den andra UFC galan jag såg så det ursäkta väl alla frågor. |
Citat:
|
Han fick titel fighten snabbt eftersom han redan var en kändis, han fick den inte på sina kampsports meriter, utan på kändisskap, det irriterar många.
Sedan är det inte så kul att se någon 140kgs bjässe ligga över folk 20kilo lättare. Dessutom är han ett svin, om det bara är en image så är han fortfarande ett svin, detta är inte wrestling, och sådant löjligt beteende befläckar bara sporten. |
Vad tros om en match mellan silva och fedor, det är något jag velat se, säg en catch weight på 215 silva är ju nästan 1,90 lång så med lite tid på sig skulle han kunna ta sig i närheten och fedor har ju något kilo att ta av så att ta sig ner dit borde inte heller vålla bekymmer, det är en match jag lätt hade betalat nån hundring för.
Undra om den matchen skulle bli fantastisk eller bara pannkaka? |
Att spekulera om den matchen är ungefär som att spekulera huruvida Batman skulle besegra Fantomen. ;)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:23. |
|