![]() |
|
han har iaf 3 fighter med Strikeforce nu och dessa 3 fighter borde också räknas som de 3 sista matcherna han har kontrakt på med m-1.. så om ett år kanske spekulationerna kan börja igen! :)
|
Vilken är eran favoritfighter då? För att minska all jobbig skrivning så kan vi ta i alla vikt klasser, själv lägger jag nog min röst på St-Pierre.
|
Citat:
|
Finns en rätt bra artikel på sherdog där de jämför HW-motståndet mellan UFC och Strikforce. Vill inte länka men ta och läs den, den kommer med en god poäng.
Den enda anledningen för Fedor att signa med UFC är Brock. Annars är Strikeforce minst lika bra i HW enligt mig (och sherdog :)). Jag tror faktiskt Brett Rogers kan bli en rätt svår fight. |
Citat:
Utanför UFC, "The Hoe-Bag" Boshenek, Viacheslav Datsik (knockade Arlovski en gång) |
Citat:
Vilken lysande fighter och taktiker han var/är :hbang: |
Citat:
|
Goldberg med mysig bakgrund
|
Citat:
Boxningshandske på en hand när man möter en grappler *gah!* |
Citat:
sen fattar jag inte folk som säger att fedor har sjunkit i deras ögon för att han inte gick med ufc. va e det för skitsnack |
Citat:
|
Citat:
Dana bryter ner allt i konferensen över telefon som finns på ufc.com (i skrivande stund: 2a klippet från höger). |
Fedor tackade nej till ett $30 Milljons kontrakt på 6 matcher så UFC vill verkligen ha honom. Men som sagt, dörrarna står fortfarande öppna.
Kan ni tänka er Fedor mot Brock? Bara den matchen i sig själv skulle dra över 1 miljon buys. Fucking galet alltså. Påtal om schyssta main events.. SNART DAGS FÖR GINA "SNYGGASTE TJEJEN PÅ JORDEN" CARANO VS CYBORG!! :D :D :D :D |
man undrar ju om nån av dom klarar vikten denna gången :O
|
Måste älska Dana när han uttrycker sig.
People give a shit about Tito Ortiz so he is back in the UFC :D Nice att de signade Vitor igen också. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:33. |
|