![]() |
|
Citat:
Förlusten kom av ett "cut" han fick av en armbåge i en PRIDE match. Och dom dömde det till förlust. Alltså.. han fick inte fortsätta då såret va för djupt. Så han har egentligen inte någon "riktig" förlust i sin resume.. än :) Så.. 29 wins, 1 loss, 0 Draws, 7 Knockouts och 15 submissions |
+ en no contest mot Noguera
|
thanks. Kollade på dokumentären åsse fårut. baddest man on the planet.
|
Killen som fejka groinshots i första matchen kunde fan fått förlora...
Otrolig haka på mini-fedor!!! Han borde ha sovit flera ggr om! Vitor is back!!! Läskig KO. Snyggt av fedor att lura in AA som han gjorde, sen tack och godnatt :D Fortfarande lite chockad över det abrupta slutet. |
AA föll rakt in i Fedors fälla!
Om det är någon som är calculating och capitalizes on someone elses mistakes så ere Feddan! (Allt tack vare Megamass 2000) http://www.mma-extreme.com/images/young_emelianenko.jpg |
Jag är säker på att han gjorde en fuling, han ser så loj ut efter frontsparken, armarna nere, sen pang! Inget snack om vem som är bästa tungviktaren nu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Jävligt läskig KO på Lindland förövrigt. I klass med Tank Abbotts KO på Matua i UFC 6. |
Sheeesuz vad hes man är nu! Fedor is still the man men jag var bra orolig där ett tag.
Härligt att se Vitor i form igen. Har väntat i många år på det. Lite besviken på Barnett att han inte kunde få in någon submission. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Jag var en smula ironisk |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:21. |
|