![]() |
|
Citat:
Det är de fullständigt onödiga skadorna när matchen redan är avgjord som det gäller. Visst i vissa fall vänder matchen och den andra vinner. Men jag tycker inte det är värt att aldrig bryta matcherna för att detta. Igor Vovchanchyn mot Enson Inoue om jag nu kommer ihåg rätt match. De får dra Enson ut till hörnan i rondvilan och han kan väl inte ens sitta upp på stolen. Enson vill inte ge upp, men matchen bryts. Rätt eller fel? |
Självklart rätt. Inget fel med Herbs stopp i helgen heller. Domaren är där för utövarnas säkerhet, ibland behöver dom skydd från sin egen tålighet.
|
Citat:
|
Citat:
|
https://m.youtube.com/watch?v=S1mkpk65JwQ
Firas Zahabi om Conor McGregor. Jag är beredd att hålla med honom i stort sett i allt han säger. |
I loled.
Citat:
|
Cain Velasquez är gripen för mordförsök i USA. Han sköt mot en person men träffade dennes far istället. Personen han sköt emot var misstänkt för att ha begått övergrepp mot barn på ett dagcenter, och ett av dessa barn var närstående till Cain. Kan nog bli att skaka galler bra länge.
|
Citat:
|
Gött med dagsevent.
|
Jag var på plats och var med och sjöng "Paddy the Baddy..." :d
|
Bra skit den här gången. Brittiska vågen är här för att stanna. Molly - vilken star.
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra lineup inatt, de tre man ser fram emot mest
Featherweight Alexander Volkanovski vs. Chan Sung Jung Bantamweight Aljamain Sterling vs. Petr Yan Welterweight Gilbert Burns vs. Khamzat Chimaev |
Skulle vart bra kort att ta en tidig tid...
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:28. |
|