Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2014-06-02 12:33

Tror han tjänade rätt hyffsat i Pride och SF. Vilket hans nuvarande lön på 225 tusen grönryggar indikerar. Sedan så är han tydligen lite farbror Joakim med sina pengar och lever rätt snålt. Han kan ju också tagit lån och betalar av dem med hyrespengar han tjänar in.

Agitator 2014-06-02 15:13

Kan ju vara bostäder i billiga områden. Med lite bra planering, köpt alla i samma ort eller närliggande.

Men alltså, varför sitter inte reza inne? Varför ser vi den här losern i tv? Snacka om att han drar ner Bäckström.

Bäckströms tal, fyfan vad uppspelt han var. Kändes som jag titta på en 10 åring. När jag såg Reza i bild så önskade jag nästan att han förlora bara för det.

Doctor Snuggles 2014-06-02 15:35

För att han har överklagat och ska få en ny rättegång? Du vet, vi har en rättsprocess i Sverige där vi inte hänger folk bara för att ngn ropar hästtjyv.

Fattar fortfarande inte varför folk bryr sig så mycket om vad fighters gör utanför buren.
Skulle du inte kolla på sporten om det bara var fångar som slogs? Blir fightingen mindre underhållande då?
Eller är det för att Reza är "blatte"? Skulle du vara lika upprörd om Alex hade begått ett brott? ;)

Agitator 2014-06-02 15:57

Jag gillar inte Alex heller.

cero 2014-06-02 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7021185)
För att han har överklagat och ska få en ny rättegång? Du vet, vi har en rättsprocess i Sverige där vi inte hänger folk bara för att ngn ropar hästtjyv.

Fattar fortfarande inte varför folk bryr sig så mycket om vad fighters gör utanför buren.
Skulle du inte kolla på sporten om det bara var fångar som slogs? Blir fightingen mindre underhållande då?
Eller är det för att Reza är "blatte"? Skulle du vara lika upprörd om Alex hade begått ett brott? ;)

Lol på att dra rasist-kortet. Kom igen nu, du vet att 50% av sport är den emotionella investeringen. Speciellt kampsport. Fy fan vad pinsamt att en 35-årig man som i många år pratar om hur han är "förändrad" sedan går och snor massa handväskor GTA-style. Hade velat se honom på en vanlig arbetsplats där folk inte är lika vana vid offentliga personer med mycket bagage..

Doctor Snuggles 2014-06-02 17:00

Fast rasismen finns där. Jag är t.ex. rätt multikulturell och uppväxt i förorten med vänner av alla de slag, och ogillar rasism, men märker att jag fortfarande har fördomar och är snabbare att som knärycksreaktion döma ngn från Mellanöstern som bryter på svenska än en prydlig ursvensk.
Fast det kan ha ngt med min intellektualism-elitism att göra.
Stör mig t.ex. på att Alex också har lätt Rinkeby-svenska, och på brölade fotbollssupportrar oavsett nationalitet, och på svengelska. ;)

Klart att det finns andra aspekter av att vara ett fan av ngn, jag retas mest lite.
Finns dock gränser. James Brown var en hustrumisshandlande skitstövel, men det hindrar mig inte från att uppskatta och se honom som en av de bästa soul-sångarna någonsin.
Fast det känns som vi redan snackat om detta örton ggr. :D

Doctor Snuggles 2014-06-02 17:14

Apropå svengelska:


Bailah 2014-06-02 19:46

Manager: Silva return likely early 2015, potentially vs. Nick Diaz

Omgomgomgomg!

cero 2014-06-02 19:49

Kan i föreställa er Silva bli stockton-slapped i 5 ronder? Ugh, vilken mardröm. :(

Om han kommer tillbaka i bra form lär han mörda Diaz dock.

eternallord 2014-06-02 20:00

Fyfan, håller på Nick, det hade varit en cool vinst. Men pengarna ligger ju på Silva.

Hackenschmidt 2014-06-02 20:01

W - KO (slap)

cero 2014-06-02 20:07

Helt fantastiskt ful avatar du har, eternallord. :D

eternallord 2014-06-02 20:25

Har du inte sett den förrän nu? Den är awesome ju!

cero 2014-06-02 20:32

Kom bara att tänka på det nu. Lol på "parental advisory"-loggan i hörnet. Gjort avataren själv i paint? :D

Hackenschmidt 2014-06-02 20:43

Den är modifierad från en pantera-skiva din hädare

http://sleevage.com/wp-content/uploa...ower_front.jpg


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)