![]() |
|
Citat:
Problemet med heelhooks är att marginalerna är så små och att man inte får någon smärtvarning innan knäet redan har tagit skada. |
Citat:
En knapp sekunds reaktionstid i den avancerade position han var i är rimligt, jag anser inte att Palhares gör något fel. Så påståendet om fem sekunder i artikeln ovan var fel. |
Mma hour nu. Ben Askren verkade vara en soft o vettig snubbe.
|
De räknar från när han börjar klappa, vilket nog kan vara fem sekunder. Jag tycker nog det tar 2 sekunder iaf efter domaren börjar slita i honom, och överhuvudtaget att det krävs tre stycken ordentliga ryck från domaren innan han släpper är anledning nog.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Palhares heelhook ser mycket mycket värre ut när man ser matchen än vad det ser ut här tycker jag.
|
Mayhem skall ju möta Bisping snart :D
Mayhem har redan börjat att retas http://joelauzon.com/blog/wp-content...gYO5B86mq7.gif |
YEEEES!
Georges St. Pierre vs. Nick Diaz Set For UFC 137 http://www.bloodyelbow.com/2011/6/1/...et-for-ufc-137 |
Såg det precis med... OH SHIET.
|
Nice! Men kommer Diaz verkligen ha någon större chans?
Oavsett så ser jag mycket hellre denna match än någon catch-weight mellan GSP och Silva. |
Cool. Oavsett så kör iaf Diaz på och kommer inte vara avvaktande. Han är också aktiv på marken. Tror inte heller han kommer att vinna, utan No Rush kommer tråkligga till en UD, men hoppas att det blir lite mer spännandw iaf.
Vad som än händer så kommer han säga att Diaz är hans svåraste challenge hittils och att han kommer avsluta honom. :D Men jag fattar inte hur man hellre ser denna match, än mot Silva. Det är en match där man verkligen inte vet hur det kommer gå. |
Diaz har större chans än någon annan contender haft på länge. Approach 1) GSP håller det stående och försöker boxas. I min mening en dålig idé mot Diaz vars volympunching och GSPs oförmåga att avsluta stående gör detta scenariot tufft för GSP. Approach 2) GSP wrestlerknullar Diaz i fem ronder. Att ta ner honom kommer vara lätt, men är det verkligen en god idé att ligga 25 min i en av MMA-världens vassaste guards?
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:54. |
|