Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Chris.L 2011-03-20 05:41

Killen får verkligen allt att se så jävla lätt ut. wow.

Keit 2011-03-20 05:43

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 4937183)
Ush, Jones lekte med shogun. Sjukt!
Han kommer nog sitta där ett tag känns det so.

Han kommer sitta där tills han väljer att sluta med MMA, eller gå upp till HW. Han skulle troligen spöa upp Cain rätt lätt om han slogs med honom nästa vecka.

Charleston 2011-03-20 05:43

Skönt att höra Shogun ge Jones bra med cred och inte komma med några ursäkter oxå.

Bailah 2011-03-20 05:47

Måste dock säga att jag tyckte shogun var väl 50% shogun...

Keit 2011-03-20 05:49

Han skulle inte kunna ge några ursäkter iaf, då han blev så extremt dominerad, var flera nivåer högre än Shogun. Snabbare, starkare, bättre striking, bättre wrestling. Allt var bättre, och allt det på tre år (förutom wrestlingen då) jämfört med Shogun som tränat sen han var liten unge. Inte rättvist direkt, men jag tvivlar på att vi kommer få se en likadan talang som Jones, och det finns nog ingen i hela UFC som skulle kunna vinna över honom på pappret atm.

Kwon 2011-03-20 05:54

Jones VS A.Silva ist för GSP VS A.Silva!

hertzman 2011-03-20 05:56

Citat:

Ursprungligen postat av Keit (Inlägg 4937189)
Han skulle inte kunna ge några ursäkter iaf, då han blev så extremt dominerad, var flera nivåer högre än Shogun. Snabbare, starkare, bättre striking, bättre wrestling. Allt var bättre, och allt det på tre år (förutom wrestlingen då) jämfört med Shogun som tränat sen han var liten unge. Inte rättvist direkt, men jag tvivlar på att vi kommer få se en likadan talang som Jones, och det finns nog ingen i hela UFC som skulle kunna vinna över honom på pappret atm.

+1

Det var fan nästan sorgligt att se Shogun bli så totalt dominerad. Att Bones kommer sitta på tronen ett bra tag är det inget snack om. Han kommer äta Rashad hur lätt som helst.

Keit 2011-03-20 05:56

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4937190)
Jones VS A.Silva ist för GSP VS A.Silva!

Plz.

Du tror Silva skulle ha något alls att ge? Bones wrestling är far superior än Chaels. Samtidigt som Bones har skills i de övriga areas som kan vara lika bra som Silvas.

Bones skulle göra så att Silva ser ut som ett litet barn. Hade varit bra dock så hade denna P4P debatten om Silva vs GSP kunnat sluta, Bones är definitivt #1 P4P med en vid marginal just nu.

Silva är dessutom väldigt gammal. Så bara för att han ej kört mot några fighters i Bones kaliber så betyder det inte att han skulle vinna. Bones är helt enkelt the new breed, och jag tvivlar STARKT på att någon av de old school fightarna kan hantera hans skillset atm.

Tvivlade på Bones innan Shogun fighten men nu blev jag övertygad om hans storhet, även om jag fortfarande ogillar honom som person.

JusupWillkosz 2011-03-20 05:58

Kwon! Jusup är imponerad! Kwon chocked? Jones beat Shogun in his own game!

Hank 2011-03-20 06:12

Citat:

Ursprungligen postat av Keit (Inlägg 4937192)
Plz.

Du tror Silva skulle ha något alls att ge? Bones wrestling är far superior än Chaels. Samtidigt som Bones har skills i de övriga areas som kan vara lika bra som Silvas.

Bones skulle göra så att Silva ser ut som ett litet barn. Hade varit bra dock så hade denna P4P debatten om Silva vs GSP kunnat sluta, Bones är definitivt #1 P4P med en vid marginal just nu.

Silva är dessutom väldigt gammal. Så bara för att han ej kört mot några fighters i Bones kaliber så betyder det inte att han skulle vinna. Bones är helt enkelt the new breed, och jag tvivlar STARKT på att någon av de old school fightarna kan hantera hans skillset atm.

Tvivlade på Bones innan Shogun fighten men nu blev jag övertygad om hans storhet, även om jag fortfarande ogillar honom som person.

Även om jag tror att Jones är lite för stark så vore det en sjuk fight före Andersons retirement! De är ju lika på många olika plan. Tror Anderson har något vassare standup samtidigt som Jones förmodligen hade kunnat göra processen ganska ensidig med dominerande brottning. I vilket fall som helst röstar jag helt klart på Silva vs Jones för Gsp vs Silva.

Ge Anderson 8 - 10 månaders viktuppgång tillsammans med hård drillning från hans majestät Steven Segal så är pjäserna uppsatta för tidernas mest spektakulära fight.

Keit 2011-03-20 06:26

Jones kanske kan få lite coachning av JCVD då, för att göra det än mer löjligt.

http://media.giantbomb.com/uploads/0...jcvd_large.jpg vs http://www.paunchstevenson.com/photo...ar-300x380.jpg

Sparven från Minsk 2011-03-20 10:06

Vilken ufc var detta?

Kwon 2011-03-20 10:07

Coachning av JCVD skulle ge unfair advantage, tyvärr.

Heniin 2011-03-20 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av sparven från minsk (Inlägg 4937298)
vilken ufc var detta?

ufc 128

Dav0d 2011-03-20 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 4937188)
Måste dock säga att jag tyckte shogun var väl 50% shogun...

Kan vara pågrund av knäskadorna. Men oftast när en överlägsen kille möter en annan, ser den andra riktigt dålig ut. Spelar ingen roll om det är MMA eller Starcraft.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)