![]() |
|
EPIC! Synd att dom inte bara kastar över alla från strikeforce så vi kan se sjuka matcher snarast! :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur är ett "otroligt sug för pengar" något dåligt egentligen? De strävar efter att expandera sporten för att dra in så mycket pengar som möjligt.
|
Citat:
Visst kan man argumentera att de kanske kan genomföra något större globalt med mer pengar, men det får tiden utvisa antar jag. Monopol brukar inte bli så bra för konsumenten i regel dock så jag är lite orolig. |
Citat:
lol!!! :d |
Jusup Salutes Dana White and Lorenzo Fertitta! Jusup vet att UFC är framtiden för UFC, det har aldrig Strikeforce varit.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag förstår inte hur ni som inte gillar detta tänker? Alla indivuduella sporter styrs av en stor organsiation, en elitdivision kan man väl kalla det. Detta för att garantera en så hård och bred konkurrens som möjligt. Det är bara idiotiskt att dela upp profesionella idrottsmän i olika organistationer som omöjliggör väsentliga matchups.
|
Citat:
Anledningen till att dessa matcher inte skett tidigare är för att "we don't co-promote", som ufc brukar säga. |
Citat:
|
Ser också det som en positiv sak att de köper strikeforce, varför ska folk alltid gnälla här? jesus kristus. UFC kan expandera sporten så mycket mer, som andra skriver så är många sporter lagda under stora organisationer. Varför skulle man inte kunna göra samma sak inom MMA? Dessutom finns det andra hungriga organisationer där ute än som MFC och bellator.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:30. |
|