Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

An Iron Soul 2016-12-31 07:25

Tack för sällskapet kolozzrum.
Nu ska jag sova. Återkommer senare. Får ändå inget vettigt skrivet annars.

Jag blir inte förvånad om ronda officiellt går ut med att hon slutar när jag vaknat.

Men jag hade velat se cyborg - ronda. Mest för att få dana att inse att sporten mma är större än att slå påväg rekord och ösa in pengar ufcs kassa.

Fatta hur många miljarder han förlorade på att ronda förlorade i marknadsföringssynpunkt .

mottat 2016-12-31 08:03

Tenshin Nasukawa vann precis sin andra match på ett par dagar, via sub denna gång.

Verkar som han inte är helt chanslös på marken i alla fall :)

Lasse Kongo 2016-12-31 11:56

Helt underbart, har aldrig gillat Ronda och tycker hon är så överreklamerad, första gången hon mötte en i mitt tycke bra fighter (Holly) så gick käken av.

Jag njöt verkligen av att se henne bli överkörd av Nunes, Ronda kan fortsätta göra film som sagt, hon har inget att komma med i ufc, kaxig och dryg men har inget att backa upp det hela med.

Lite tråkigt att min favorit Dom förlorade men kan inte annat än att vara imponerad av Cody, fan så han ägde hela matchen =) Lovande framtid framför sig tror jag.

Jockefoten 2016-12-31 12:13

Bra klös i Nunes tassar. Blir det andra mästaren hon pensionerar?

cero 2016-12-31 13:57

Fantastisk boxning från Garbrandt, speciellt defensivt. Aldrig sett Cruz missa så mycket. *drool*

Bailah 2016-12-31 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Lasse Kongo (Inlägg 7698460)
Helt underbart, har aldrig gillat Ronda och tycker hon är så överreklamerad, första gången hon mötte en i mitt tycke bra fighter (Holly) så gick käken av.

Jag njöt verkligen av att se henne bli överkörd av Nunes, Ronda kan fortsätta göra film som sagt, hon har inget att komma med i ufc, kaxig och dryg men har inget att backa upp det hela med.

Lite tråkigt att min favorit Dom förlorade men kan inte annat än att vara imponerad av Cody, fan så han ägde hela matchen =) Lovande framtid framför sig tror jag.

Håller helt med.

Ville verkligen inte se Cody vinna men han visade verkligen att han kunde göra mer än att bara boxas. Imponerande.

Ronda såg så bedrövlig ut som jag trodde hon skulle. Hennes striking är riktigt dålig.

mangemani 2016-12-31 14:12

fy fan vad pinsamt för ronda. "the big return", all denna hype, trailers, tränings montage och allt snack, pfft, och sen losar hon på några sekunder.

Bailah 2016-12-31 14:14

Fick ändå 3 miljoner dollares. Men ja. Hoppas inte hon försöker komma tillbaka igen.

panzerpig 2016-12-31 14:26

Om ni missade det så vann Cro-cop Rizin GP igår. Helt sjukt kul! Känns som mer overkligt än Rocky-filmerna :)

haha på Ronda förresten.

Bailah 2016-12-31 14:30

Har ni sett gabi garcias fight? Tänker inte ens länka skiten. Blir bara så arg. Skicka en "brud" som är större än vissa av ufcs heavyweights mot en 48 årig entertainer.
Fucked up.

panzerpig 2016-12-31 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7698545)
Har ni sett gabi garcias fight? Tänker inte ens länka skiten. Blir bara så arg. Skicka en "brud" som är större än vissa av ufcs heavyweights mot en 48 årig entertainer.
Fucked up.

Ja, helt sjuk match. Men skrattade lite åt de här kommentarerna på reddit:
"lasted longer than rousey"

"Hotta actually got a punch in."

An Iron Soul 2016-12-31 16:39

Har Ronda gett någon intervju efter förlusten?
Dominick Cruz och tar sin förlust som en sportsman.

Bailah 2016-12-31 16:57

Gillade Cruz ännu mer efter hans post press.

Agitator 2016-12-31 18:25

http://i.imgur.com/msui2ve.gif

cero 2016-12-31 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7698619)
Gillade Cruz ännu mer efter hans post press.

Samma här.



Vilken man!

Lol på denna kommentar:

"Cruz was never my friend." - Dojo


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)