Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Derbel McDillet 2015-07-07 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av mottat (Inlägg 7384400)
Fan bara jag som börjar sakna Jon Jones lite? Han är/var så sjukt jävla bra alltså.

Du är inte ensam. Jag skulle definitivt säga att han är den bäste som nånsin funnits och jag hoppas han gör comeback efter vad som än händer nu. Finns det nån uppdatering på honom?

Bailah 2015-07-07 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7384388)
Meh, bälten i boxning betyder ingenting ändå.

I know, fortfarande tragiskt efter att ha varit en så stor fight.

Rango 2015-07-07 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av Derbel McDillet (Inlägg 7384432)
Du är inte ensam. Jag skulle definitivt säga att han är den bäste som nånsin funnits och jag hoppas han gör comeback efter vad som än händer nu. Finns det nån uppdatering på honom?

Instämmer fullständigt, senaste jag läste var att åtalet sköts upp i brist på bevis.
http://mmajunkie.com/2015/06/distric...-for-jon-jones

cero 2015-07-07 19:25





Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7384392)
Ja, för Brasilien och USA är samma sak.

Man kan inte lita på de där brasilianarna. MURICA! Dessutom var killen som skulle ta testet från början med och kontrollerade att allt gick rätt till. Men de slängde säkert Aldos urin så fort han åkt och ersatte det med hästpiss. Arghhhh, han är skyldig!!! not

cero 2015-07-07 21:37

Varför exakt vill USADA förbjuda IV? Är det för att komma åt folk som klippet för mycket vikt eller vad? Om det är något man borde veta är det att fighters är galna odjur som behöver räddas från dem själva, och de flesta kommer bara strunta i regeln ändå så det hela känns farligt och meningslöst.

Agitator 2015-07-07 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av MiShka (Inlägg 7384240)
Det finns en hel del preparat som har under 24h spårtid vilket gör det testet och den mesta WADA-testning rätt meningslös.

Därför många i buren ser ut som små bodybuilders. Rätt mycket muskelmassa oftast på slimmat format. Ser ut som de leker kabelkrigare 24/7 och lyfter silverhantlarna konstant.

Cardio och mma är nyckeln för folket på kolo egentligen. :)

cero 2015-07-07 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7384618)
Därför många i buren ser ut som små bodybuilders. Rätt mycket muskelmassa oftast på slimmat format. Ser ut som de leker kabelkrigare 24/7 och lyfter silverhantlarna konstant.

Cardio och mma är nyckeln för folket på kolo egentligen. :)

Vänta, va? Förstod inte ett ord av det du skriver.

Doctor Snuggles 2015-07-07 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7384499)


Man kan inte lita på de där brasilianarna. MURICA! Dessutom var killen som skulle ta testet från början med och kontrollerade att allt gick rätt till. Men de slängde säkert Aldos urin så fort han åkt och ersatte det med hästpiss. Arghhhh, han är skyldig!!! not

Lustigt hur tankehatten åker av direkt när det handlar om en favorit. Ingen säger att han har fuskat. Men slumpmässiga prov et al finns av en anledning. Och det är fortfarande märkligt att de inte behöll det första testet tills saken var utredd. Bara för att han inte hade rätt papper vid tillfället (eller vad nu det handlade om egentligen), så blir inte provtagningen på ngt magiskt sätt suspekt. Vore ngt helt annat om det var ngn snubbe som i slutändan ingen hörts talat om.

Doctor Snuggles 2015-07-07 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7384610)
Varför exakt vill USADA förbjuda IV? Är det för att komma åt folk som klippet för mycket vikt eller vad? Om det är något man borde veta är det att fighters är galna odjur som behöver räddas från dem själva, och de flesta kommer bara strunta i regeln ändå så det hela känns farligt och meningslöst.

Nej, det är för att man kan använda IV för att spola ur systemet från PEDs.

cero 2015-07-07 22:37

Ingen fara Snuggles, han kommer bli testad slumpmässigt fler gånger och testa negativt.

Hur spolar man ut grejer ur systemet med IV?

-squat- 2015-07-07 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7384639)
Ingen fara Snuggles, han kommer bli testad slumpmässigt fler gånger och testa negativt.

Hur spolar man ut grejer ur systemet med IV?

Nytt blod kanske?

eternallord 2015-07-07 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7384639)
Ingen fara Snuggles, han kommer bli testad slumpmässigt fler gånger och testa negativt.

Hur spolar man ut grejer ur systemet med IV?

Ersätt ditt blod med rent blod exempelvis -> lägre andel tokiga ämnen i kroppen.

mottat 2015-07-07 23:09


Cooks 2015-07-07 23:22

Citat:

Ursprungligen postat av mottat (Inlägg 7384654)

Har han ens så mycket? Har för mig att UFC-fighters inte tjänar så bra, eller får de enorma sponsorpengar? Hade varit kul att veta vad t.ex. Jones, Gustafsson och McGregor drar in

mottat 2015-07-07 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7384659)
Har han ens så mycket? Har för mig att UFC-fighters inte tjänar så bra, eller får de enorma sponsorpengar? Hade varit kul att veta vad t.ex. Jones, Gustafsson och McGregor drar in

Eftersom det är just 3 mille kan jag tänka mig att det är ungefär det Connor får om UFC 189 säljer bra. Han ville i princip betta sin "lön" för fighten.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)