![]() |
|
Citat:
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2 |
Torn ACL och partially torn meniscus på Condit. Ugh. :(
|
:D |
Duane Ludwig lämnar Alpha Male för att starta ett eget gym i hans hemstad Colorado.
http://www.mmafighting.com/2014/3/19...t-to-part-ways Faber sade i en intervju att han hoppas på att bl a Dan Hardy och Mark Hominick kan komma och hjälpa till med coaching. |
Verkar som Faber är lite grinig. Jag kan iof förstå varför, även om Bang inte riktigt lyckats hela vägen.
|
Gunnar utmanar Rory via sin coach, enligt Ariel på UFC tonight. Rory tackar nej, vill ha en titelchans. :)
|
|
Danas guldpress på högvarv.
Den feta skrikande julgrisen som skiter i sina tidigare guldkalvar. |
Citat:
|
Citat:
"The ALLLHHHH AMHERICAN!" |
God dammit, bara fortsätt mata den störande nationalismen hos fans från Brasilien och USA... *facepalm*
/Sagt med självgod ton, trots att han hejar på svenska fighters oavsett vilka de är och vilka de möter |
Äh, sluta var så känslig, det är väl kul att dom testar något nytt? Den här postern var grym!
|
Ja det var en snygg poster, jag var mestadels ironisk. Stör mig bara på brassepubliken och rätt ofta på "USA..USA...USA!" men jag är lika kass själv. Däremot hade det varit snyggare ifall de hade haft bilder som var mer lika, bara ansiktshalvorna t.ex.
|
Har nog aldrig känt mig patriotisk i sportsammanhang innan Alexander kom in i bilden :)
|
Ser inga problem med att vara patriotisk i sportsammanhang. Ger en härlig känsla av gemenskap (den brasilianska "YOU WILL DIE"-kören exempelvis"). Skämt åsido, gillar postern.
Den patriotiska vinkeln kan nog också hjälpa till med att locka fler mainstreamfans. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:34. |
|