![]() |
|
Alltså jag tyckte the Durkin gjorde bra ifrån sig fram tills han blev avslutad. Lite för grön i strikingen bara, men kan nog göra ett och annat i viktklassen. Behövs nytt blod i vilket fall.
|
Citat:
Skämt åsido, hon är vårdslös ståendes, rör knappt på huvudet och är verkligen vidöppen för slag. Nu är ju Sara iofs ingen superstriker heller och tappade balansen en del när hon slog. Samma tendenser mot Meisha. Hon springer in i fickan och äter rena slag, men bjuder själv på bättre offensiv och söker clinch mycket. Mot Cyborg som är överlägsen tekniskt ståendes, har kraften att skada folk med enskilda slag och inte bara går att kasta runt i clinchen lär det bli väldigt intressant. Hon har ju dock flyttat ned en viktklass nu, och eventuellt sluta bada i steroider, så det återstå att se hur mycket av den där kraften som finns kvar. Citat:
|
Förstår att dom som betalar för PPVn är lite sura eftersom senaste fight night var både bättre kort och fighter.
|
Nja, hon är fortfarande uppenbarligen ovan, ser ofta klumpig ut och är lite väl ivrig i början av en fight, men värdelös är knappast en rättvis beskrivning. Sara kom in väldigt aggressivt vilket uppenbarligen förvånade henne, plus att det är lätt att äta några slag på väg in till clinchen.
Hon har förmågan till huvudrörelse iaf, kolla på Carmouche fighten där hon duckar ett slag. Cyborgs kraft/teknik är en aning överdriven förresten, då hon avslutar oftast via brawling tko:s och inte rena ko:s, och det mot mindre flickor. Dessutom så brukar hon ramla in i clinchen när hon slåss. Ronda kan nog ta ett eller två slag om det behövs och få till clinchen i vilket fall . |
Citat:
Värdelös har jag dock inte skrivit, vårdslös. Hon kommer givetvis förbättras, ta det inte som att jag hatar, men vad händer om hon inte lyckas ta ned Cyborg under en rond t ex? En annan liten sak: Dan Hardy kommer börja kommentera (colour) på Fight Pass: http://www.ufc.com/news/dan-hardy-joins-fight-pass |
Oj, läste fel. Men kolla på Cyborgs senaste fight, mot Coenen som Miesha slog. Finns inte en suck att hon klarar hålla distansen eller skadar Rousey innan hon blir slängd, särskilt i en viktklass lägre.
|
Tycker Herb får ge sig. Det var en smäll i solarplexus och hon tappade luften en sekund. Händer ju var och vartannat sparringpass ffs...
|
Citat:
http://usatthebiglead.files.wordpres...a-mcmann-b.gif Inte bara Herb som tar sådana beslut dessutom: http://cdn3.sbnation.com/imported_as...9/pettisko.gif Även om jag också tycker man borde få någon sekund till på sig. |
Citat:
|
Citat:
Mm såg ut som det träffade i levern, men smärtan kommer inte så fort då, och hon hade inte ställt sig upp så snabbt efteråt om det var i levern Risig position helt klart, men hade hon lyckats återhämta sig några sekunder så hade hon varit tillbaka, och tycker hon borde fått chansen |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har blivit knockad av leverspark, därför vet jag skillnaden :) |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:03. |
|