Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Färssen 2012-05-14 07:49

Vad kul det vore ifall Sapp råkade knocka någon oavsiktligt. Han skulle nog kasta sig ur ringen och knocka sig själv sekunden efter så att det blev en NC, alternativt knocka domarn. Allt för att inte vinna. The Bobbu Sappu way.

olwe 2012-05-14 08:22

Sapp time :hbang:


cero 2012-05-14 15:02

Tittade precis på Edgar/Henderson igen. Jag tycker nog att Edgar borde flytta ned. Han har tillräckligt bra teknik för att tävla mot alla i den divisionen, men har alldeles för lite kraft. Henderson är 7 cm längre och jag undrar hur många KG ren muskelmassa som skiljer sig mellan bara deras BEN. Fast om han flyttar ned stöter han på Jose Aldo som är den värsta möjliga match-upen för Edgar, så han har ju hamnat i ett dilemma här.

Grazzafukkinrazzi 2012-05-14 19:21

Imorgon, mina damer och herrar. Två legender har förberett sig för krig.

Den ena, kanske vi ser för sista gången i UFC, beroende på hur han presterar. Det är Do Or Die för The Filthy Mauler.



Den andre är ju så klart The Korean Zombie som skrivit historia i nästan varje match han genomgått. Ska han skrälla igen? Vem vet...



War Filthy! War KZ!

Kabuto 2012-05-14 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 5770861)
Imorgon, mina damer och herrar. Två legender har förberett sig för krig.

Den ena, kanske vi ser för sista gången i UFC, beroende på hur han presterar. Det är Do Or Die för The Filthy Mauler.



Den andre är ju så klart The Korean Zombie som skrivit historia i nästan varje match han genomgått. Ska han skrälla igen? Vem vet...



War Filthy! War KZ!

Hoppas verkligen Lawler vinner! Vill ha kvar sköna karaktärer i UFC..

Grazzafukkinrazzi 2012-05-14 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 5770956)
Hoppas verkligen Lawler vinner! Vill ha kvar sköna karaktärer i UFC..

Då är vi två, min vän! Glöm inte av Weigh-ins ikväll! Hoppas han bjuder upp till stordåd som vanligt! :)

Petoria 2012-05-14 20:43

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 5770328)
Tittade precis på Edgar/Henderson igen. Jag tycker nog att Edgar borde flytta ned. Han har tillräckligt bra teknik för att tävla mot alla i den divisionen, men har alldeles för lite kraft. Henderson är 7 cm längre och jag undrar hur många KG ren muskelmassa som skiljer sig mellan bara deras BEN. Fast om han flyttar ned stöter han på Jose Aldo som är den värsta möjliga match-upen för Edgar, så han har ju hamnat i ett dilemma här.

Han har vunnit mot alla hitintills förutom Bendo. Kan det inte vara så att Bendo helt enkelt är bättre än Edgar och det var därför han vann? Dessutom så bygger mycket av Edgars stil på att vara snabbare än motståndarna, han hade inte haft lika stor fördel i en viktklass under.

Grazzafukkinrazzi 2012-05-14 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 5771084)
Han har vunnit mot alla hitintills förutom Bendo. Kan det inte vara så att Bendo helt enkelt är bättre än Edgar och det var därför han vann? Dessutom så bygger mycket av Edgars stil på att vara snabbare än motståndarna, han hade inte haft lika stor fördel i en viktklass under.

men lol, jämför Rampage och Jones BENmuskler! Jones borde egentligen gå ned till MW, egenkligen!

Kwon 2012-05-14 20:56

Tänk er Bones Jones med Crocops ben

Doctor Snuggles 2012-05-14 21:04

Brocop?

Greg 2012-05-14 21:08

War-Korean Zombie!

En av mina 5 största favoriter i UFC.

cero 2012-05-14 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 5771084)
Han har vunnit mot alla hitintills förutom Bendo. Kan det inte vara så att Bendo helt enkelt är bättre än Edgar och det var därför han vann? Dessutom så bygger mycket av Edgars stil på att vara snabbare än motståndarna, han hade inte haft lika stor fördel i en viktklass under.

Han har vunnit, men samtidigt tagit otroligt mycket stryk. Tycker styrkeskillnaden var den avgörande faktorn i matchen. Självklart kommer han inte vara lika snabb om han går ned, men om hans stil "bygger" på det vet jag inte. Är väl bara att det är hans största övertag när han möter någon som är så mycket större. Han är fortfarande väldigt teknisk.

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 5771112)
men lol, jämför Rampage och Jones BENmuskler! Jones borde egentligen gå ned till MW, egenkligen!

....

Benson är längre, har större överkropp och 3 gånger så stora ben.

Grazzafukkinrazzi 2012-05-14 21:11

lol drev ju bara, var inget seriöst alls.

http://uk.ufc.com/ Weigh-ins nu! FILTHY!!

cero 2012-05-14 21:14

Det var ganska kul såg jag nu. :D

Tediiieee 2012-05-14 21:21

Hahaha wtf


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)