![]() |
Ny MMA-tråd (varning för spoilers!)
Vi startar en ny MMA-tråd för de intresserade men med en del regler. Den gamla tråden innehöll på tok för många oseriösa klipp med vad som närmast kan betraktas som misshandel, och det pysslar vi inte med på Kolozzeum. I fortsättningen accepteras enbart klipp som faktiskt har med sporten att göra. Orgier i knockouts. blodvite etc kommer att raderas obönhörligt.
Vill man nödvändigtvis se klipp från buskmatcher i Sydamerika kan man säkert hitta det nån annanstans än på Kolozzeum. Men annars är det bara att posta på. Det är ej tillåtet att posta Bare-Knuckle fighter. /Tillagt av Simon |
Tyckte UFC80 var rätt trist tbh, tråkig card. 81 med Nog mot Sylvia ser jag dock fram emot. Blir väl första gången någon från PRIDE kommer sopa banan med en UFC:are. Stör mig som fan på Sylvia, ååååh så dålig, överskattad fet och töntig han är
|
men oh.. onödigt.
nåja. matchen mellan engelsmännen igår va ruggigt härlig! snacka om krut och BJ penn var i mycket härlig form. mycket nöje var det igår |
Jag och en vän funderar stark på att åka över till England nån gång i år för att kolla på ett UFC-event. Har för mig att det skulle gå 1 eller 2 till där i år?
|
Paolo är så jävla usel. UFC 81 blir nog ballare än 80 i hope!
|
Citat:
I framtiden kommer det nog bli som jag alltid gjort, vänta några timmar och kolla reklamfritt istället... |
Citat:
|
Citat:
Dock störde jag mig på den där jäkla fotbollsreklamen "I`ve been playing for the same club since i was 17 bla bla bla...." |
Citat:
|
UFC 84 med GSP mot Matt Serra i april kommer bli riktigt bra :thumbup:
Nu på onsdag är det UFC Fight Night med Mike Swick i spetsen. Hoppas han sopar mattan med den han ska möta :hbang: |
Citat:
Men visst, han är ball som fan när han är objektiv och går igång som fan :D |
Citat:
|
Paulo är mycket bättre än vad jag någonsin kunnat tro. Skrattar ju konstant till hans hjärta som bultar kraftigare än min stånd när jag ser Alba.
Nog sagt om det, UFC 80 var bra. Engelskmatchen var god, andra matcherna var inte tråkiga att se på och som alltid bjuder BJ penn på en spektakulär match. Nästa blir riktigt rolig att se på med amerikanska wrestlern o.s.v. |
Jag diggar Paulo också. Tycker han gör ett bra jobb. Lagom för mig som inte är så insatt. :thumbup:
|
Citat:
Edit: Paolo och hans bryscha är grym som komentatorer :thumbup: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:17. |