Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Tigerkotten 2010-08-07 16:24

tv4 sport såg jag på 1 ggn, aldrig mera efter det.

cero 2010-08-07 16:34

Kommentatorerna det är fel på, eller vadå?

Lite mma från The Zone i liserbergshallen, göteborg. Om någon vill värma upp lite inför UFC! ;)

# 23:10 The Zone - Evolution
# 01:05 The Zone FC - Bushido

Tys0n 2010-08-07 16:48

Hoppas Silva täpper till hans trut ordentligt inatt

kohai 2010-08-07 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4518944)

Häda icke. Big Country käkar Burger King ;-)

Tigerkotten 2010-08-07 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4519537)
Kommentatorerna det är fel på, eller vadå?

Lite mma från The Zone i liserbergshallen, göteborg. Om någon vill värma upp lite inför UFC! ;)

# 23:10 The Zone - Evolution
# 01:05 The Zone FC - Bushido

precis, klarar ej av kommentatorerna. Hoppas att när Canal+ tar över att de visar de kör på Rogan och Goldberg. Får se hur jag gör inatt, jäkligt sugen på att vakna 2h tidigare för att se eventet. Rätt zzzz att gå upp 2h tidigare när man ska jobba dock.

Kwon 2010-08-07 22:45

Jag har ALDRIG snackat skit om Lance Armstrong!




http://www.lowkick.com/UFC/Chael-Son...ght-lying-9376

Hank 2010-08-07 22:59

Haha ser ni det där blanka, ärligt förtroendeingivande uttryck hans ansikte får när han förnekar det. Här har vi en kille som är van vid att ljuga och spela falskspel.

eternallord 2010-08-07 23:09

Är det bara jag som tycker att Chaels ansikte ser ut som han alltid fått stryk? Jag lärde känna honom först efter fighten med Marquardt och då förstår man ju att han såg ut som fan efter det han gick igenom, men han ser ju alltid ut på ett sätt i ansiktet och ögonen som han tagit emot några smällar nyligen.

Hank 2010-08-07 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4520086)
Är det bara jag som tycker att Chaels ansikte ser ut som han alltid fått stryk? Jag lärde känna honom först efter fighten med Marquardt och då förstår man ju att han såg ut som fan efter det han gick igenom, men han ser ju alltid ut på ett sätt i ansiktet och ögonen som han tagit emot några smällar nyligen.

Tja, det är ju inte bowling han sysslar med ;)

bear.flowertwig 2010-08-07 23:27

Säga vad man vill men hype kan han bygga upp iaf.

Är så gravt besviken på Andersson efter de senaste matcherna så jag vet inte riktigt vem jag ska hålla på.

eternallord 2010-08-07 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av bear.flowertwig (Inlägg 4520112)
Säga vad man vill men hype kan han bygga upp iaf.

Är så gravt besviken på Andersson efter de senaste matcherna så jag vet inte riktigt vem jag ska hålla på.

senaste matcherna är kanske lite orättvist, fighten innan Maia var mot Griffin och den fighten vann "Beatdown of the Year" hos Sherdog, en fantastisk uppvisning i tekniskt precision och överlägsenhet.

Problemet är att Silva måste pushas för att prestera och tro fan att Maia inte är rätt person för det jobbet. Sonnen däremot kommer pusha, det är en sak som är säker.

bear.flowertwig 2010-08-07 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4520128)
senaste matcherna är kanske lite orättvist, fighten innan Maia var mot Griffin och den fighten vann "Beatdown of the Year" hos Sherdog, en fantastisk uppvisning i tekniskt precision och överlägsenhet.

Problemet är att Silva måste pushas för att prestera och tro fan att Maia inte är rätt person för det jobbet. Sonnen däremot kommer pusha, det är en sak som är säker.

Jo men det var ju en del aperier i den matchen med har jag för mig. Tänk om man fick se honom ett par kilo tyngre mot en Fedor som skulle vränga ut och in på honom (kanske inte riktigt så men önsketänkande).


Apropå kommentatorer, jag är förvånad över att jag verkar vara den enda som inte tål den pompösa, fåniga, okunniga Mike Goldberg som antingen säger nåt han snappat upp från Rogan eller nåt så uppenbart självklart så han lika gärna kunde vara tyst, alternativt säger fel så att Rogan får rätta honom. Ja jag fattar att han är där för att nån nyttig idiot ska trumma ur sig alla reklammeddelanden men det borde verkligen gå att hitta någon annan...

Kwon 2010-08-08 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av bear.flowertwig (Inlägg 4520152)
Apropå kommentatorer, jag är förvånad över att jag verkar vara den enda som inte tål den pompösa, fåniga, okunniga Mike Goldberg ...

Miguel Torres gillar Goldberg!
http://www.cagepotato.com/sites/defa...uelGoldie.jpeg

eternallord 2010-08-08 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av bear.flowertwig (Inlägg 4520152)
Jo men det var ju en del aperier i den matchen med har jag för mig. Tänk om man fick se honom ett par kilo tyngre mot en Fedor som skulle vränga ut och in på honom (kanske inte riktigt så men önsketänkande).

Fast aperier går alldeles utmärkt om man kan backa upp det sen. Silva förnedrade Griffin genom att dansa rakt framför honom och knockade sen skiten ur honom. Detta är guld. Men att dansa rakt framför någon och sen dansa därifrån till ett decision istället är bara pinsamt.

Rahf 2010-08-08 00:04

Citat:

Ursprungligen postat av bear.flowertwig (Inlägg 4520152)
Jo men det var ju en del aperier i den matchen med har jag för mig. Tänk om man fick se honom ett par kilo tyngre mot en Fedor som skulle vränga ut och in på honom (kanske inte riktigt så men önsketänkande).


Apropå kommentatorer, jag är förvånad över att jag verkar vara den enda som inte tål den pompösa, fåniga, okunniga Mike Goldberg som antingen säger nåt han snappat upp från Rogan eller nåt så uppenbart självklart så han lika gärna kunde vara tyst, alternativt säger fel så att Rogan får rätta honom. Ja jag fattar att han är där för att nån nyttig idiot ska trumma ur sig alla reklammeddelanden men det borde verkligen gå att hitta någon annan...

Det är lite det som är poängen. Goldberg är även så igenkänd vid det här laget att han antingen skulle behöva sluta själv, eller tabba sig något enormt i direktsändning, typ hosta ur sig egna åsikter som är helt sjuka. Goldberg är även bra på att få Rogan att kommentera vissa aspekter genom att helt enkelt mata honom frågor.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)